Heart to Heart Kore Dizisi Replikleri

Coffe Prince dizisinin yönetmen ve senaristinin elinden çıkacağı için, Heart To Heart dizisini izleyeceğimi size şurada bahsetmiştim.

Konusu ve oyuncuları hakkında bilgiyi şuradan alabilirsiniz.


Diziyi izledim.
*Ben acayip sevdim, çok. Ama, aması var.
*Bu dizi herkesin seveceği bir dizi değil. Neden?
-Çünkü aynı Coffee Prens mantığı ile yazılmış. Çok akıcı, heyecan uyandıran bir senaryosu yok, fakat aynı Coffee Prince gibi öyle romantik, naif, ''ay kıyamam'' :) dedirten sahneleri var ki, o sahneleri düşündükçe iyi ki izlemişim diyorsunuz.
*Bu anlattığım sebeplerden dolayı herkese illaki izleyin diye bir öneride bulunamasam da, Coffee Prince seven herkesin bu diziyi de seveceğini düşünüyorum.
*İlk iki bölüm biraz yavaş ilerliyor ama yılmayın ve bırakmayın.
*Ayrıca dizide entrika yok, ikinci adını verdiğimiz kötü adam ya da kadın yok. Bu da diziyi izlenebilir kılan başka bir unsur.
*Son olarak bu dizideki baş okşama sahneleri bana Coffee Prince'i hatırlattı ve senaristin fantezisi diye düşünmedim değil.
Edit: İzleyenlerden aldığım olumlu geri dönüşlerden de yola çıkarak 2015'in en iyi romantik komedilerinden biriydi diyebilirim.

Yasal Uyarı: Buradan sonrası yüksek dozda spolier içerir.

Benim favori sahnem, diziden unutamayacağım bölüm şurasıydı. 


hth paylaşan: Nabrut11


İşte bu dizinin en sevdiğim kültü videoda da izlediğiniz gibi -sarılmalar- idi.
Bir Kore dizisinde bu kadar çok temasta bulunup sarılan bir çift çok nadir rastladığımız bir şey.
Senarist Coffee Prince dizisini senaristi olunca iki diziyi çokça karşılaştırdım ve anladım ki senaristin en sevdiği fantezi baş okşamak ve sarılmak.
Çünkü hatırlarsanız Coffee Prince'de bir çok sahnede de Gong Yoo Yeh'in başını okşuyor, saçlarını karıştırıyordu.

Sarılma sahnelerini sıraladığımda neden bu konu üzerine bu kadar çok kafa yorduğumu anlayacaksınız.
İlk olarak Ko yi Suk'un hayat felsefesini açıklayalım.


Her fırsatta dile getirdi:


Hatta zaman zaman onlar bile neden sarıldıklarını sorguladılar.


Kızımız sarılmaların sırrını dizinin sonunca izah etti. 
Ona göre aşk, dokunmaktı.


Sonrasını sıralayalım:
3-


4-


5-

6-

7-

8-

9-

10-

Hatta senarist sarılma sahnelerinde hızını alamayarak bir de 2. adamı devreye soktu.

11-



Yakalayabildiğim 12 sahne var, kaçırdığım, caps almadığım sahneleri de katınca 16 bölümlük bir dizide sarılma sahnelerini gönül rahatlığı ile dizinin kültü sayabiliriz.

Dizi bu aşağıdaki sahne ile yükseldi. Çok sevdiğim sahnelerden birisiydi.



Dizideki çirkin şey muhabbetini çok sevdim.


Hayır çirkin olduğunu düşünmüyordu. Tariz yapıyordu.

1-

2-

3-

4-

Bu çirkin kadın muhabbeti de aklıma A gentleman's Dignity'deki Ma ri ile avukatı getirir.



Artık bu çirkin adamın yani Chun Jung Myung hayranıyım. 
Şimdi sözü içimizdeki ergene bırakıyoruz.



Kurbağa gibi gözleri olan, bu çirkin adamı niye bu kadar çok sevdim bilmiyorum. Ama çok bi' şekerdi. Mod: off ergen :P



Çok sevdiğim ilkokul muhabbeti.


Tabii bu aşk hastalığı repliği;



bana Cunning Single Lady'i hatrılattı.



Dizinin sevdiğim sahnelerine değinecek olursam;
ilk başlarda birbirlerine pislik gibi davranmaları dizinin en eğlenceli sahnelerindendi.


Bir yandan gömüp bir yandan da göklere çıkarması kasabın sevdiği deri ile olan ilişkisine benziyordu.


Çıkma teklif edip reddedildiği bu sahne;


yine Hong Do'yu yangın var diye kandırdığı bu sahneye hem bayıldım, hem kahkaha attım.


Onu iyileştirmek adına sokağa salıvermesi çok naif ve içi buran sahnelerdendi.


Naif sahnelerden söz açılmışken bu sahneyi eklemesem olmazdı.


O çirkin ve pespaye kızı böyle,


ya da böyle sevmesi çok hoştu.


Kızımızdan bahsedecek olursak;
Kore dizilerinde son trend pısırık olmayan yırtıcı kadınlar. 
Burada da kızımız insan içine çıkamadığı halde, doktoruna karşı insanı utandıracak kadar açık sözlüydü.



Sanki insan korkusu olup yüzü kızaran benmişim gibi çekinmesi yoktu, maşallah. :)


Ya da böyle:


Ya da Arabuciye karşı.



Hatta bir ara hasta olmaktan çıkıp doktor bile oldu. :)





Dizinin kültlerinden olduğunu düşündüğüm bir replikti bu aşağıdaki.



Talihsiz Yavrucaklar olarak adlandırdığımız 2. adam vakıasında;



yine çok naif bir adam vardı.


Neyse ki bu sefer mutlu son gördük. 
Bu diziyi nasıl sevmeyim şimdi.



İkinci adam daha sonra ikinci çift konumuna geçti. Kızımız acayip tatlı idi. Sonuna kadar destekçisiydim. :)


Yılmadı ve istediğini aldı.


Bu kızın (ismini hatırlayamıyorum) şu repliği onu sevmeye yeterdi zaten; "abim bitanesini bulmuş"


Dizinin Daniel Choi sürprizi hoş bir jestti biz seyirciler adına.



Dizinin sonuna gelirsek, havada kalan Kore dizi sonlarının aksine beni tatmin eden bir sondu.
Sevdim.



Bu replik de en sevdiklerimden.


Son sahnenin de -sarılmalı- bir sahne olması beni çok güldürdü. Ne fantezik bir senarist diye düşünüp durdum.


Son replik ile bende yazıma son vereyim.



Şimdi söz sizde.





Yorum Gönder

25 Yorumlar

  1. ennnn sevdiğim postların bu replik derlemesi olanlar. o kadar güzel hazırlıyorsun ki,ellerine sağlık =) sabırsızlıkla bekliyorum =)
    bu diziye ben de bayıldım. başroldeki adamı sanırım daha önce izlememiştim ama resmen şeytan tüyü var, çok sevdiriyor kendini =) ikinci adamın seçilmediğine en çok üzüldüğüm dizilerden birisi oldu bu ama, adam resmen mükemmele yakındı =)
    bu postlar için çook teşekkürler bayılıyorum =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. böyle yorumlar almak hazırlarken teşvik oluyor çok teşekkür ederim :)
      ikinci adama bende üzülmekle beraber sonda mutlu oldu gene kızı da sevmiştim ya. mutlyum yani :)

      Sil
  2. Coffe prince dizisine Kerimenin israrlari ile bakmistim ve dizi guzeldi yalniz baslarda eses oglaninkizi erkek olarak bilipte yine asik olmasi gaylik ile ilk tecrubelerimdendi baslarda bune be diyerek izlesemde tuhaf kacmisti cunku sonrasinda izledikce begenmistim .. Kore dizilerinde o tarz sahnelere alistik artik:) olumlu yorum gelmis not edelim ...listemi kabartiyorsun nabrut....^_^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. keşke benimde listem kabarık olsa :( izleyecek bir şey bulamıyorum şu sıra

      Sil
  3. Ayyyy yiriiiim ben bunları yaa :D
    O kurbağa gözü anlamadan ben de sevdim halbuki öteki adam tam benim tipimdi -bakınız ergen ötesi ergen- :D
    Ama sevdirdi kendini işte kızda da kendimi gördüm kırmızı yanakları gördükçe.
    Bu posta da ba-yıl-dım :D
    domatesgillerden Şeyma bildirdi :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım domatesim :) seni de kurabağa gözlü çirkin adamı sevenler derneğine kaydediyorum :)
      yani böyle açıp tekrar izleyesim var öyle tatlılardı ^^

      Sil
  4. Nebrut'cum ben bu diziyi yeni izledim. Sıcacık bir diziydi. Başrolde ki bayan oyuncuyu sevmediğim halde, ( ki sevmediğim bir oyuncuyu izlemek işkence gibi geliyor bana) büyük bir keyifle izledim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. diziyi tavsiye ederken biraz terettüt emiştim ama sizden böyle hep olumlu yorumlar gelince sevindim.

      Sil
  5. Dizi izlenir gibi duruyor ama bu kadını cidden sevmiyorum ya. Dizi olarak bir tek Protect the Boss'ta izledim sanırım ama orada da zor tahammül etmiştim :/ Bilgilendirme için teşekkürleer :')

    YanıtlaSil
  6. Bu diziyi kill me heal me ile es zamanli izlemistim o yuzden benim icin onun golgesinde kalmisti. Dizi sakin ve cok yormayan bir seyler arayanlar icin cok iyi bidaha mi izlesem acaba sen anlatinca canim cekti :-D ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinlikle ikisini beraber izledi isen sönük kalmıştır

      Sil
  7. Filmi izlemedim ama spoiler falan aldırış etmeden yazını okudum senin dizi tanıtımlarını okumaktan dizileri izlemek kadar zevk alıyorum napayım! oyunculara bakınca adama hayran olmuşsun evet çok yakışıklı değil ama idare eder tavırlarıda iyi ise hayran bile olunabilir ama kadın yok yok ,ııııııı , olamaz hayır ben bu kadını hiç beğenmiyorum. Gerçi böyle dizilerde başrol erkek sırılsıklam aşık olunca alttan alta ben bu kadından çirkinde değilim o zaman beni de biri böyle sevebilir diyerek umut takviyesi yapıyorum o da işin güzel tarafı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bak bu adamı sevme nedenim bu olabilir işte :DD bu kadını sevdiyse biz kesin evleniriz diye ahahah çok hoşsun.
      yanlız dizi çok güzel spo yediğine aldırmadan izle bence :D

      Sil
    2. tamam o zaman sana güvenerek izlenecekler listeme alıyorum...

      Sil
  8. Ne konusu ne afişi nede Başrol kızımız hiç ilgimi çekmemişti ama sen yazınca bır bakayım dedim ilk 3bolum adamın kabalığından onu dovesım geldi. 4.bolumde öyle bir şey olduki şok oldum bu kız nasıl bu kadar çabuk Değişti diye. Kore'de psıkologlarında hep bır takıntısı var nedense:/ bakalım nasıl devam edecek

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. acaba şimdi kaçıncı bölümdesin merak ettim. ama ben çok sevdim umuyorum sende sev. benim sevdiklerimi sevdikerlimde sevsin :)
      ses et bana gene dizinin gidişatına göre olur mu?

      Sil
  9. bitti :/ neden bitti? ben bu çirkin odunu daha çok izlemek istiyordum :) ama dizi boyunca "kıza bak be taş gibi iki adamı peşinde sürüklüyor" oldu allah çirkin şansı versin diye boşuna demiyorlar :P asdfgh Sayende güzel bir dizi daha izledim ve dizi bittikten sonra senin postunu okumakta alışkanlık oldu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen bi:ttiğine üzüldüğüm nadir dizilerden :)
      dizi boyunca bende şu çirkin şey şu iki şahane adamı götürdüyse bizde umut tükenmedi diye düşünmedim değil ahaha :D
      Aynı şeyleri hissettiğimize ve benim yüzümden izleyip zamanının boşa gitmediğine sevindim çünkü terettütle tavsiye ettiğim bir diziydi :)

      Sil
  10. Diziyi bitirdim nabrut, kız çirkin değil belki ama pespaye bir tarz yapmışlar sona doğru her dızıde kadınlar güzelleşir ama bu aynı kaldı şaşırdım. Ayakkabıların kötülüğü Kızın kendını yerlere atması,hele oturduğu yerden Butun evı sılmesı falan ilginç bir tipti. Bu psikolog bu kadını ne ara bukadar sevdi hiiiiç anlamadım:/ dedektıf ve kızkardeş Aşkını daha çok sevdim .dedektıf için bence o kız biçilmiş kaftan Allah mutlu etsın :p )))) çok tatlı pozitif bır kızdı azmin zaferi deyip susuyorum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hihi evet yan karakterlerde çok sevimliydi yorumdan anladığım kadarı ile bizim kadar çok sevmemişsin :D

      Sil
  11. nabrut sayende yine mükemmel bir diziyi izledim :D diziyi izlerken hep aklımda Gülşen in kardan adam şarkısı çınladı ahahha gitti gıcık adama vuruldu iyi dedektif varken. ama galiba biz bayanlar kardan adam seviyoruz çünkü bende doktoru çok sevdim bide adam güzel sevdi kızı ama. doktora bakınca aklıma secret garden deki Hyun bin gelmedi değil 'sen bana uygun değilsin' tarzı konuşurdu o da kendini överdi ya hem gıcık olurdum ama hemde çok severdim onu da. belki bu dizi bana en sevdiğim diziyi hatırlattığı için de ayrı bir şekilde de sevmiş olabilirim. mutlu sonlara bayıldım profesör ve uşak, başkan ve ajumma, anne ve baba herkes bir şekilde mutlu sona ulaştı huzur buldu sanki uzun süredir bu kadar güzel sonlu dizi izlememiştim. gerçi bu kadar tesadüfte yani abartılmış da dedim yalan yok ama yinede gözlerim de doldu hani yani. bide kızın suçlu olmadığında verdiği tepki iyiydi çünkü son dönemde karakterlerimizi hep polyannadan hallice yaptıkları için helal be kızım bende olsam böyle olurdu içim kavrulurdu dedim :D tekrar teşekkürler. bu arada sekiz aylık bir oğlum var ve uykularımdan çalarak izliyorm dizileri o yüzden sadece senin önerilerini gözüm kapalı dinliyorum çünkü pişman olmuyorum. sayende beauty inside ve she was pretty i de izledim ve ikisini de çok ama çok beğendim:D :D şimdi sıra oh my venüs ve lets eat 2 de bakalım uykusuzluğa dayanabildiğim kadar hızlı izlemek istiyorum. uzun mu oldu ne neyse bebem uyanmadan ne yazarsam kar deyip hepsini azdım hadi benden bu kadar iyi geceler :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. minnoşunu yerim ben. bizim evde de 6 aylık yeğenim var da çok hassasım bu konuda :D kendine az da olsa vakit ayırmanı gönülden destekliyorum^^
      diziye gelirsek benim için çok özel bir diziydi. ne bileyim böyle kalbime dokundu. senin gibi zaman zaman gözlerim doldu. O utangç kızın içindeki arsızı sevdim. hyun bin tarzı doktoru daha çok sevdim. ikinci adamın mutlu sonu çok hoştu.
      Bu arada let's 2 'yi bende izlemedim beğenirsen söyle bende izlerim.

      Sil
  12. Bu dizinin sonunu gördükçe çok mutlu oluyorum.Bittiğinde hani şu dediğin içimdeki ergen salak salak gülümsüyordu. Ben başroldeki adama bayıldım çok tatlıydı.Ama bana şu yangın olayı çok saçma geldi hem kızın suçu değildi ki olsada kız bunu yaparken daha altı yaşındaydı o kadar üstüne gitmeleri bana çok saçma geldi. Birde ben ko se ra'yı çok sevdim çok tatlıydı, tamam kabul ediyorum biraz iticiliği var ama ben yinede çok sevdim.hele o kızın do soo jang demesine bayılıyordum. Neyse işte çok tatlıştı bence dizi. Ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
  13. Bu diziyi senden öğrenip izlemeye başladım. Başlarda tereddütlüydüm fakat şuan iyi ki izlemişim diyorum. Oyuncular öyle samimi oynamışlar ki dizide aktarılmak istenen tüm duyguları hissettim. Çok teşekkürler Nabrut

    YanıtlaSil