Cunning Single Lady Replikleri Gif ve Videolar

Geçen hafta şurada Cunning Single Lady dizisinin konusundan ve oyuncularından bahsetmiş, size ille izleyin demiştim.

Şimdi ayrıntılardan bahsedeyim biraz.

Direk giriş yaparsam, ''Joo Sang Wook 
ne şahane bir karakter canlandırmış arkadaş!'', demek isterim.




              

                   Bir kere Ceo olduğu dönem ile,



evli olduğu dönemdeki hali, hareketi öylesine bambaşka idi ki, sanki başka başka kişilermiş gibi bir his geçirdi bize.

Öncelikle asansör sahneleri üzerine uyarlanan ''aşkından dolayı çöküş hali'' muhteşem ötesi idi.
Aşık değilken, dimdik, cool bir tavırla bindiği asansöre,



sonrasında büklüm büklüm biner oldu.



Sekreter bu durumu ona, şahane tespiti ile izah etti.



Hele bu sahnede bizi kahkahalara boğdu.



Asansör demişken dizinin kültlerinden olan o sahneyi buraya koymaz mıyım hiç?!




csly (4) paylaşan: nabrut

Birde ''asansörü yenileyeceğim'' demez mi? 





csy (6) paylaşan: nabrut


Aşkını itiraf edişinden başlayarak, nasıl bir aşık olduğu ile devam edelim.



Der ve sonrasında first kiss.  




csl(1) paylaşan: nabrut

Aşkı kabul görmedi ama dedi ki;




Seyredelim madem.
Başlıyorum.

Bende de Plastuk Plovur (!) hastalığı var. Müsebbibi ise bu adam işte! ☺☺☺
Şaka bir yana, dizinin kültlerinden bir diğeri ''Plastük Plovur'' hastalığı üzerine yapılan muhabbetlerdi.



Birde hastalığa sebep olan hastane bedelini ödesin demez mi?!☺



''Sonra ben aşk hastasıyım, bana iyi davran,'' diye kızımıza yaptığı nazı gelde izleme.☺




csl (2) paylaşan: nabrut

Toplantı masasında önce gayet cool bir tavır sergileyip, sonrasında bu aşağıdaki mimiği yapışı, birde kızımıza attığı mesaj dizinin unutulmazlarındandı!



Na Ae Ra şöyle bir bakınca;



Ceo'muzun verdiği tepki inanılmaz güzel.




Bu aşağıdaki repliği söylerken yüzünün halini unutmak mümkün değil.



Bizi de aynı hale getirdin beyefendi!☺♥☺



O cool adam, böyle yaramazlıklar yapmaya başlayınca dizi kopuyor zaten.







Na ae Ra'nın dondurmasının bademlerini yerken der ve cümlenin sonunu getiremem.




csl (3) paylaşan: nabrut

Sonra çadırda yatarken yaptığı yaramazlığı der yine cümlenin sonunu getiremem.




csl (8) paylaşan: nabrut

Ayrılma nedenlerinin aslında Na ae Ra 'nın çocuğunu kaybetmiş olması, bu durumu böyle bağlamalarını sevdim. Bunu Ceo'nun öğrenmesi, ağlama sahneleri çok etkileyiciydi. Bizi de ağlattılar.



İşte Kore dizilerinin en sevdiğim klişelerinden ve bu dizinin de kült sahnesi olarak nitelendirebileceğim bu sahne de şahane idi. 
Güneşi engelleme klişesi. ♥



Bu sahnenin videosu.




csl (7) paylaşan: nabrut

Na ae Ra'yı çatıya çağırırken yaptığı mimikler der susarım.



Şimdi biraz da Na Ae Ra'dan bahsedeyim.
Kendisini böyle tasvir ediyor.



Onun aşkını itirafı ise şöyle gerçekleşir.




csl (5) paylaşan: nabrut

Evlilik hakkında der ki;


Ve sanırım bu aşağıdaki sahnede izleyen herkes ''Ayy Secret Garden!!!'' diye bir nida attı.



En çok güldüğüm ve en sevdiğim sahnelerden biri de aşağıdaki sahne.



Daha önce Master's Sun dizisinde Su ji Sub'ın çocukluğu rolü ile izlediğimiz, INFINITE grubunun üyesi L, bu dizide hepimizin pek bir sevdiği Sekreter rolünde idi.
Ceo'nun aşık olduğunu tespit edişi, ona her şeyi dobraca söyleyişi şahane idi.



Hele ki, dizinin sonunda Sekreter ile Ceo'nun nasıl tanıştıklarını bağlamaları on üzerinden ondu!




Bir dizide 2. adam olmadan olur mu?
Seung-Hyun'un aşk itirafını sevdim.



Sonrasında haline içim acısa da, şirketin başına geçtiğinde içinden çıkan canavara şaşırıp kaldım.



Çekil artık sevenlerin arasından dedirten ilk replik.☺☺



Na ae Ra'nın ailesinden nefret eden bir tek ben değilim, biliyorum.
Ama Kore'nin kader algısını çok seviyorum.



Dizinin ost'u tek kelime ile şahane idi.
A gentleman's Dignity'deki harika şarkıları ile beni kendilerine hayran bırakan Big Baby Driver bu dizideki şarkıları ile de çok başarılı idi.
Bu dizide benim favori şarkım şüphesiz Alone Again idi.
Şarkını sözlerinden bir bölüm aşağıdaki gibi.



Bu aşağıki resim ise I really love you şarkısından bir kesit.



Dizinin sonu Kore dizilerinin kötü sonlarını utandırır nitelikte idi.
Önce evlilik teklifini izleyelim.



Başlıksız paylaşan: nabrut

Sonrasında Na ae Ra'nın hamile olduğunu bile öğrendik.
Hatta çocuk için ad düşünürken kendi adlarını söylemeleri (Le Min Jung- Joo Sang Wook) ve ilk karşılaşma anını göstermeleri ile bitmesi çok hoştu.



Bitti.
Keşke 20 bölüm olsaydı ve benim yazacaklarım daha bitmeseydi...

Şimdi söz sizde! En sevdiğiniz sahne hangisiydi? 
Bir tane seçme şansınız var.

Not:Tavsiyem üzerine tereddütsüz izleyen ve çok güzel geri dönüşler aldığım herkese çok teşekkür ederim.♥♥♥
Not2: Mirror mirror şarkısını türkçe alt yazılı izlemek için şuraya bakabilirsiniz.

Blog'umda yazdığım tüm dizi ve filmleri alfabetik olarak sıraladım.
Buradan hepsine ulaşabilirsiniz.

Gözlerinden kalpler fışkıran Nabrut bildirdi.

Yorum Gönder

66 Yorumlar

  1. yazını ya da paylaşımlarını olsun bəyəndim, çox bəyəndim və son olaraq İZLƏMƏLİYƏM BU DRAMANI. Tam da belə drama axtarırdım.. sağol :))

    YanıtlaSil
  2. nabrutcuğum, bahsetmiş olduğun dizileri ve dahi orada yer alan oyuncuları tanımam bilmem.
    Lakin yazıyı hazırlarken ciddi emek harcadığın, hazırlarken müthiş zevk aldığın bariz.
    Fanatikleri için takdire şayan bir eser olmuş, hakkını teslim etmek isterim;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim.sağolasın.
      ne kadar mutlu oldum anlatamam.

      Sil
  3. kalbimmmmmmmmm, birşeyler oluyor bana yine :))

    YanıtlaSil
  4. Askimiz deprestikçe okuyacagimiz sahane post olmus <3 tesekkürü borç bilirim :** Bizi ne hale getirdi ceo bi de kendi yakiniyor :D Harikaydi dizi dedigin gibi uzun olmaliydi :'( Ceomuzun mimikleri ,utanisi, asik halleri ahh karnimda kelebekler <3 cok güzeldi ve güzel sonla bitmesi de cabasi. Bizim gidecegimiz yok Woo'nun yolu Türkiyeye düsmeli ;D <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bak çok şahane bir fikir daha o gelsin bizim ayağımıza...
      bu diziyi tek izlese idim üzüntüden ölürdüm :D canlarım benim :*

      Sil
  5. Ay inanilmaz keyifle izledim evet evet o duygu yüklü sahneler iyi ki oldu valla bende agladim ya :/ ve muthis adam cok sevdim

    YanıtlaSil
  6. Çok güzel olmuş Nabrut, tam beklediğim gibiydi. Ellerine sağlık diziyle olan tüm anılarımı hatırlattın. Şimdiden herkese iyi seyirler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. asıl senin ellerine sağlık.dizi korede bittikten tam artık çevrilmeyecek diye düşünürken çevirip bu harika diziyi izlememize vesile oldun.ben birleştirdim ama o repiklerin hepsi senin elinden çıkma...

      Sil
    2. Ben çeviriyi dizinin Kore'de final bölümü yayınlandığı zaman devraldım. Yoksa güncelle yetiştirmeyi çok isterdim. Takipteyim seni, yeni yazılarında da bol başarılar ^^

      Sil
    3. teşekkür ederim efendim çok incesiniz :)

      Sil
  7. Ah ahhh diye iç çekmekten başka bisey yapamıyorum Nabrutum buz diziyi görünce benim.için okadar özel bir diziydi ki her vir sahnesi benim favorim olabilecek nitelikteydi. Yanlız bir sahne hakkım varsa bu kesinlikle Plastik Plower sahnesi ve oğlumuzun aşk itirafi olurdu:) Güzel tavsiyen için bende teşekkür ediyorum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen benim için de çok özel bir dizi.her dizide başrolü severim karakter itibarı ile ama diziden sonra da sevmeye devam ettiği bir jang dong gun bir de joo sang wook oldu sanırım.
      bana güvenip izlediğin için asıl ben teşekkür ederim.

      Sil
  8. vuhuu ne güzel anlatmışsın emeğine sağlık :)

    Bir ara bu adamın psh ile bir dizisi vardı ona bakmıştım aynı dizide bu ablada oynuyodu hatta ilk başlarda bu abiden(!) hoşlanmıştı bende o zaman için ''Yahu ne kadar çok yakışıyorlar beraber dizi çekseler bari.'' demiştim. Neyse yepte takıldığım bir gün bu dizinin haberini gördüm daha önce biraz bilgim vardı ama o zaman kesin değildi yepte kesinleşmiş olduğunu görünce havalara uçtum. Hatta dizi miss korea dan sonra başlayacaktı MK dizisine beddua etmiştim reytingleri düşsünde bu dizi biran önce yayınlansın diye :DD

    Neyse gel gelelim dizi başladı falan ama ben bu kadar heyecanla beklediğim diziyi yarım bıraktım :/ sorun bence bende ama şu yazını gördükten sonra devam etme isteği uyandı bende.

    Neden bu kadar uzattım bilmiyorum :S ellerine sağlık gittim ben :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bi dakka bi dakka gitme bir yere :D o dizi hangi diziymiş bana bir söylesene :D psh ile dizi mi çekmişler 0.0 ne zaman ben neden bilmiyorum :D
      yani bu şahane dizi nasıl yarım bırakılır ayıp :P:D yani hadi dizi o kadar da şahane değil ama joo sang wook için bile izlenir :D

      Sil
    2. kimcheed radish cubes dizi bu koreantürkte var sanırım tüm bölümleri pek tabi ben bu diziyi de yarım bıraktım :)

      Cunning Single Lady dizisi çok güzel başladı üstelik heyecanla bekliyodum ama yarım bırakınca sorunun bende olduğuna kanaat getirdim :D

      Sil
    3. dizi güzele benziyor yani kötü olsa bile jang dong gun için izlerdim ama ama 50 bölüm ıhh dayanamam :)

      Sil
    4. Jang dong gun başına vurmuş belli adamın adı joo sang wook :DD

      Sil
  9. Süperdi ya ben deçok çok sevdim bu diziyi başta az çekindim bu ara evlenmiş sora karşılaşmış insan dizisi izleyip duruyordumdu işte sonra başladıım ve sevdiim o eski halleri yeni halleri falan çok hoştu bir de yazılımcı olunca anam yarı meslektaşım dedimmm oy Yaradan a kurban diyerekten diziyi bitirdim :D :D:D

    Sevdiğimiz sahneleri zazten şaapmışsın sen ya asansörler zaten gözdem oldular baya o kafayı yaslamalar bitrdi bitirdi :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aman Allah'ım meslektaşına kurban *.* bu sefer çok aşığım üstüme gelmeyin :D bizde Wahts app'de kızlarla izledik diziyi.sürekli gözlerinden kalp fışkıran emoji kullandık delirdik yani anlayacağın.
      ve artık içimdeki ergen susar :D

      Sil
  10. Bende sevdim bu diziyi .konusunu okudugumda bır ıtıcı gelmişti ama sen tavsiye edince tabiki şans verdim nabrut .ben bu ceo yu turk erkeklerıne benzettım bıraz boyle karayagız saclar falan hoş ;)belki cok cekık olmadıgından yada gozkapakları var yanı bu adamın:p diger koreliler gibi gozlerının ustu dumduz degil :D mimikler sahane kırmızı ceketle asansordeki haline resmen kahkahalarla gıldum .en sevdigim erkek tıpı .ınsanlar ıcınde cool sevdiginin yanında şirin mi şirin ısırmalık .neyse eşim duymasın her zaman kii gibi aramizda Allah sahibine bagişlasın nabrutcum;))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. beğendğine sevindim.
      kesinlikle.Türk erkeğinden de öte biraz vüzut yapısı olarak kalın olduğu için diğer koreli aktörlere göre daha erkeksi *.*
      Ayy işte dizi boyunca aynı şeyi geçirdim içimden.Bana karşı böyle naif ama insanlara karşı güçlü ve cool olsun ama öyle biri yok oturmaya devam nabrut dedim :D

      Sil
  11. güle güle olmuştum bu dızıde uzerınden zaman gecsın yıne ızlerım dedıgım dızılerden o kadar yakıştırmıştım kı bırbırlerıne takı esas kızımızın evlı olduğunu öğrenene kadar muthıs mımıklı esas oğlanımıza tekrar asık oldum

    YanıtlaSil
  12. şuan sadece hızlanarak geçirttim bu postu :) çünkü daha izlemedimm izledikten sonra sindire sindire okurum artıkkk:)))

    YanıtlaSil
  13. Öhöm :D Şimdi bu dizi benim kanaatimce ilk 4 içinde :) AGD secret Garden Masters Sun ve Csl :) Senin önerinle izlediğim diğer diziler hep güzeldi ama bunlar bi başka ^^ Favorimi baştan belirteyim asansör sahnesi :D :D Yarısına kadar 2. adama hayran olsam da yarısından sonra Ceo yu da sevdim hatta şu anda 2. si çok bebeksi yüzlü geliyor erkek mi ya bu gibi :D Gerçekten hoş bir diziydi ya ^^ Bence gençlik halleri ikisinin de güzel değil kıza düz saç yakışmamış peruk sanırım erkeğe de saflık yakışmamış asalet olsa sonradanki gibi çok hoş olmuş ^^ Kız da güzel yaaa :) O göz kırpma mimiği de ayhhh :D Aslıda baştan sona Ceo sayesinde güzel gitmiş gibi görünüyor kız da diğerleri de kötü değil ama :) Bi de yıllar sonra karşılaşmalarında ilk başlarda Ceo pek soğuktu yaa o zamanlar sevmemiştim :D

    Sayende güzel bir dizi daha izledimmmm ^^ Teşekkkürlerrr Daha güzel dizilere inşallahh :D
    Sevgiler :* ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sonunda gördüm yorumunu çok mutluyum :D
      açıkcası benim de ilk 5'imde bşrolünde biraz toripili vard tabi :D
      ilk defa mı iknici defamı aynı adamı beğeniyoruz :D
      kızı genel olarak bende severim bu onun izlediğim 3. dizisi.hep çok şekerdi.katılıyorum sana.hem ezik olmayışı cadı olması falan süperdi :D
      inşallah... en kısa zamanda güzel bir dizi daha izleyelim inşallah :D

      Sil
  14. ben plastik çiçek hastasıyım mıydı neydi arabadı duygu sömürüsü yaptığı sahne de koptum resmen gerçekten bunlara bu kadar zaman ayırman bu kadar incelikle uğraşman çok hoş sayende sanırım bende artık izleyici olucam

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok kişiyi kendimle beraber günaha sürükledim pişman olmadılar :D sende olmazsın bir başlangıç yapsan zaten seversin eminim :)

      Sil
  15. Ellerinize sağlık , çook güzel özetleyen en komik ve can alıcı kısımları bir araya getirmişsiniz :))) asansör hallerini tekrar tekrar izlesem de bıkmam :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağolasın. beğendiğine sevindim.
      bende aynen senin gibi kaç kez ilzemdim bilmiyorum :)

      Sil
  16. çok var da şu an aklımdan gitmeyen ceo'nun seung hyun'un ae rae için çizdiği resmi kaçırıp kaçmasıydı.cidden pek aşırı bir çocukcaydı.bekliyordum da o neydi öyle yaa ilk bölümdeki karizma yerle bir :D böyle dediğime bakma öyle kasım kasım duran insanları sevmem her şey tiple olmuyor malesef komik olucak yani ayrı karizması özel tavırları olan tatlı bir adam çok daha karizma benim gözümde :)) ee tabii asansör sahnesi :D -Merve-

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bak sen deyince bir tebessüm ettim deli adam ya :D o sahne çok komikti. :)

      Sil
  17. nabrut sanırım bu diziyi beğendin mı dıye soruşundan sonra yazıp yayınlanmasını bekledıgım 3. mesajım :) Google hesabı bitirdi beni..Gelelim dizi hakkında kı yorumuma..bence güzel izlenesi ve eğlenceli bir diziydi..ama çeviri hakkında derin endişelerim var :) daha orijinal kelimeler kullanılsa eminim ki daha güzel olurdu.. türk usulü korece konuşuyorlar gibi olmuş :) yani olmamış.. en sevdiğim sahne plastik çiçek nazlanması ve firs kiss scene :):) bakii selamlar..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağolasın :) herşeye rağmen bıraktığın yorumun çok mutlu etti :)
      plastik çiçek nazlanması terimine bayıldığımı söylememe gerek var mı :)

      Sil
  18. ahh ben sana kısaca ceo desem ve sen aklımdan bütün her şeyi anlasan nasıl olur <3 tavsiye için çook çoook çoooook teşekkür ederim sayende yine harika bir dizi izledim her ne kadar uzun sürse de ( son bölümleri bitmesin diye bilerek uzattığım doğrudur) :)
    yazının sonunda en sevdiğiniz bir bölümü yazın demişsin ama paylaştığın tüm bölümleri çok sevdim *.*
    ae ra'nın yemek yaptığı ceo'nun onu fark etmeyip sekreter gill ile konuşur gibi cevap vermesi sonra ae ra'nın çıktığı an da ne kadar mutlu olmuştu :) bir de ae ra'nın bir daha karşıma çıkma diye mesaj atması üzerine yarın görüşürüz demesi de çok romantikti hiç bir şekilde birbirlerinden kopamadılar :)
    ae ra'nın mesaiye kaldığı zamanlarda gelip gizli gizli izlemesi de çok romantikti allahım her şey çok romantik ve harikaydı *.*
    ae ra'nın ailesini ben de hiç sevmedim hele abisi ve babası ortalığı onlar karıştırdı resmen
    yine çok konuştum yazı için teşekkürler ellerine sağlık nabrutum ben özledikçe açıp açıp okur izlerim :)
    şimdi ne izlemeliyim sence (sana sonsuz güvenim var sana ;)) yakışıklı ceo'nun başka bir dizisine mi geçmeliyim yoksa mutlaka izle dediğin başka bir dizi var mı :)
    Not: bazı videolarının sesi çıkmıyordu sorun bende miydi bilemedim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahh burada yazmadığım o senin bahsettiğin sahneler *.* otur tekrar izle diziyi öyle birhis getirdin içime :)
      aynen son iki bölümü bizde izleyemedik epey oyalandık ara verdk.Bitmesin diye öldük.Ben aslında dizi bitsin isterim heani hemen mutlu sona ulaşalım isterim ama ıhh bu hiç bitmememeli idi :D
      bizde kızlarla dizi bitince hemen bu adamın başka hangi dizisi var ne izleyelim dedik.
      Good Doctora başladık. ama romantik komedi değil ve ceo muz çoook sinirli ve agresif :D
      İki sezon on bölümden oluşan kriminal bir dizisi var çok övdüler ama işte ben romantik komedilerin insanıyım :D
      ceocuğumuzun dizileri haricinde son zamanlarda dream high izledim belki sen çoktan izledin.
      Hong ki'nin Bride Of Century iyi bir romantik komedi idi ama ortalama hani bir cunning gibi illa izle diyemem.
      yeni başladı ama eş zamanlı izliyorum.Güzel bir dizi olacağını hissediyorum.O yüzden fated fo love you dizisine başladım.
      Yani bende son durum bu :D

      maalesef sorun indirdiğim mp4 videosu ile ilgili.ne yapsam çözemedim :/

      Sil
    2. Yorumuma yaptığın yoruma bakmak için yazıyı tekrar açtığımda 'ah adam gerçekten çok yakışıklı ' diye iç geçirdim resmen :D ondan önceki bütün aşklarımı temize çekiyorum ondan öncesi yok benim için :) romantik komedi dizisi yoksa izlemeyim zaten diğer konular pek sarmıyor boşuna zaman kaybı olmasın :) ben de eş zamanlı olarak fated of love you izliyeyim benim hıza eş zamanlı olur artık :)

      Sil
    3. tepkilere bak ya aynı aynı :D
      kızlarla izliyoruz ya biz.
      Ben sürekli şöyle diyorum bu sefer çok aşığım. bu adam başkalarına hiç benzemiyor.Hepsini sildim bu benim falan falan :DD
      yanlız müge ben dram pek sevmiyorum biliyorsun ama şu an bir dizi izliyorum pek dram sayılmaz zaten orta ölçekte Secret love.
      İzledin mi? Başından kalkamıyorum.Biliyorsun ben iradeliyim böyle günde bi kaç bölümden fazla izlemem ama bu sefer fırsat bulduğum an açıyorum o derece :D

      Sil
    4. Hahaha ne olacak bu bizim şıpsevdiliğimiz :D
      İzlememiştim ona da bir bakayım o zaman belki onda karar kılarım :)
      Ben de çok dram izlemem ama en iyi kore dramın miss you idi çok etkilemişti beni :)

      Sil
    5. miss you'Da 12. bölümden sonra romnatik komediye bağlamıştı. bunda öyle değil. ama ödüllü bir senaryo imiş. güzel bayağı iyi dizi.
      bitti de ayıptır söylemesi :D

      Sil
  19. Agd den sonra dizi izleyemez oldum bu dizi deva olur mu nabrut:)

    YanıtlaSil
  20. Ah, ne güzel yazı olmuş..
    Yalnız bu sıralar deli gibi bir şarkıyı arıyorum.
    Bu dizinin 14. bölümünde bebeğin düştüğünü öğrenirken çalmıştı, finalde de çaldı hatta. Kadın söylüyor, İngilizce bir şarkı, slow.
    Ama ost listesini aradım taradım yok.
    Acaba sen biliyor musun? :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağolasın. beğendiğine sevindim.
      bende tekrar dinledim 14.bölümü açıp, forumlara da baktım ama bulamadım üzgünüm :/

      Sil
  21. aaa asansördeki el ele tutuşma sahnesini nasıl unutursun ve sonrasında olanları :) neyse sıfır sen yazdın diye izlemeye başladım ve hiç pişman olmadım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hangi el ele tutşmasından bahsediyorsun anlamadım ki :) Video olarak koyduğum var onu mu kastediyorsun acaba?

      Sil
  22. evet pardon kulaklık çalışmadığı için izleyememiştim ama koymuşsun :) bu arada mahsuru yoksa sorabilirmiyim tam olarak kaç yaşındasın , tabi söylemek istemiyosan söyleme :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tamam koydu isem sorun yok :)
      26 yaşındayım. :) birde yorumlarının altına bir rumuz kıyarsan şahane olur. hangi yorumlar senin bilmek isterim :)

      Sil
  23. o kadar diziye rağmen ilk 3ume girdi çok sevmistim ama kisacikti:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen benimde ilk on listemde ve ilk kez neden bitti dediğim bir dizi :D

      Sil
  24. çok güzel diziydi ve bu dizi bu adama aşık olmamı sağladı sanki az mış gibi bir tane daha fan olacağım adam buldum iyimi :)
    tespitin on numara evli olduğu dönem ile ceo old dönem i milat gibi düşünebiliriz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende bu adamı çok seviyorum o yüzden birt of bauty e başladım bende :D ve 10. bölümdeyim sana yetiştim mi:)

      Sil

  25. Arkadaşlar bende yeni izledim cunning single lady ve bu zamana kadar nasıl beklemisim anlamıyorum bir cok kore dizisi izledim boylesini gormedim gercekten bitmesin diye yavastan almaya çalıştım ama dizi o kadar cekiyor ki insani icine elinde olmadan bir bakmissin diger bölüme gecmissin cok guzeldi emegi gecen herkese tesekkurler ama akilma bisey takildi 14. bolumun 10. dakikasinda calan yabanci sarki sabahtan beri deli gibi ariyorum bulamadim bilen varmi gercekten cok begendim takıntı oldu bende bulamazsam kafayi yicem😣

    YanıtlaSil
  26. ahhh ne diziydi 6. bölüme kadar sinir eden ama 6. bölümden sonra ekrana kitleyen tatlımı tatlı bir dizi adam intikam almak değil bence bir gün ilk görüşte aşık olduğu kadının döneceğine inanmış çok tatlı sevimli bir çift izledim. lee meong jung u zaten smile you dizisinde çok seviştim. son 10 bölümü sıkıldıkça tekrar tekrar izliyorum. Plastuk plovur hastası tatlı adam

    YanıtlaSil
  27. Yaa harikasin :D
    Bütün güzel sahneler tekrar canlandi gözümde süper ara ara bakarım ben bunlara. Ağır ağır bitmeyen bir aşkın yeniden alevlenmsini ekranda bizi de yakarak anlattılar. Ahh ah :P Çok hoştular be sevenler ayrılmasın sevgiyi bilmeyenler de tez sevgiye bulansinlar insallaaaah, amin :D Herkeslere dışı ceviz gibi içi pammuk gibi adamlar amin ahahhs yaa dualara hele hep bu gif lerden oldu bak :D :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahah :)
      Beğendiğine sevindim.
      benim de çok sevdiğim diziler arasındadır.

      Sil
  28. diziyi senin tavsiyen üzerine izledim ve çok beğendim nabrutcum. artık dizilere eskisi gibi bağlanamıyorum ama bu dizi ilk zamanlardaki heycanımı getirdi. jong woonun halleri şahaneydi. ben baştaki evlilik programı ve nezaretten çıkarma kısımlarını gereksiz buldum bunun yerine daha güzel bir karşılaşma olabilirdi. ae ra'nın dobra ve güçlü bir kadın olması bence güzeldi diğer kore kızları gibi altta kalmadı(tuvalette jollyi korkutması gibi :) en sevdiğim sahne çadırda jong woonun kızı yanına çekmesi ve birde jong woo koltukta uyuduğunda kızın üzerini örtüp çoraplarını çıkarması çok samimiydi :) final konusunda tamam mutlu son olabilir ama ben yine de kora dizilerinde finlden tatmin olamıyorum. sonda gukların annesi geldi bence bu saçmaydı yada geldiyse kocasına gidip işi tatlıya bağlasaydı. guk iyi birini bulsaydı ve yine jong wooya dostça destek olmaya devam etseydi ve 2. çocuğuzla jong woo eski kardeşliklerine dönselerdi. neyse bunları da biz hayallerimizde kuruyoruz artık napalım. bir de söylemeden geçemeyeceğim dizilerin bazı müzikleri birbirine çok benziyor bazı yerlerde bana eski dizileri hatırlattığı çok oldu. neyse daha fazla uzatmadan na kandaa :))

    YanıtlaSil
  29. Sen bahsediyorsun ama ben diziyi unutmuşum çoğu yeri hatırlayamadım biliyor musun?
    Tek hatırladığım çoook sevdiğim bir dizi olduğu beni JO sANG WOOK hayranı yaptığı :D
    Beğendiğine sevindim bu yüzeden.
    sevgiler

    YanıtlaSil
  30. Merhaba!
    Ben bir şey sormak istiyorum,sekreterin ceonun aşık olduğunu keşfedişi hangi bölümdü hatırlayamıyorum da

    YanıtlaSil
  31. Bayaa zaman oldu yaa hangi bölüm hiç hatırlamıyorum. Hatta diziyi bile unutmuşum yorumumu görünce ben mi yazmışım bunu dedim :))

    YanıtlaSil