Oh My Ghost Dizisi Yorum ve Replikleri

Konusu itibarıyla Master's Sun dizisine benzettiğim için izleme listeme aldığım Oh My Ghost dizisinin konusu ve oyuncularından şurada bahsetmiştim.
Dizi hakkındaki yorumum;

* Baştan söylemeliyim ki, Pasta dizindeki gibi yine ve yeniden bir Şeb vakıası ile karşı karşıyayız. İlk kez My love, My Bride filminde izlediğim Jo Jung Suk'a bu dizide hayran kaldım. Gamzeler falan derken izleyenler olarak biraz başımızı döndürmüş olabilir. 

* Park Bo Young şahane bir oyunculuk sergilemiş. Hatta döktürmüş. İçine hayalet girmiş hali ile kendi hali arasındaki kişilik değişikleri o kadar keskin ve doğaldı ki, arada sırada acaba aynı kız mı oynuyor, aynı kız mı seslendiriyor diye düşünceler içinde kaldım.
İçine hayalet girdiğinde çok şeker ve sırnaşık bir kız oluyordu ki bayıldım. Hatta hayalet hiç çıkmasın istiyor, çıkınca hayal kırıklığına uğruyordum.

* İçlerinden bir tanesini Park Bo Young'un seslendirdiği Ost'lar çok güzeldi. Bakınız o şarkı: https://www.youtube.com/watch?v=gZbXEEEi8ww
* İkinci kadın ya da ikinci adam entrikası olmayan dizileri ayrı bir seviyorum.
* Dizi ham madde olarak Master's Sun'a benzese de senaryo çok daha başka işleniyor.
1. Hayaletleri gören içine kapanmış bir kız,
2. Hayaletlere karşı -spo olmaması açısından bahsedemeyeceğim- güçlü bir yanı olan esas oğlan.
İşte bu iki maddede benziyorlar, ama sadece o kadar.

Dizi hakkında tek negatif yorumum sonu ile ilgili olacak. Burada Spolier vermemek adına fazla bir şey yazmak istemiyorum ama şu biraz aceleye gelmiş Kore dizi sonlarına benzemesi açısından biraz sinirlendiğimi söyleyebilirim.

* Sonuç olarak kesinlikle izlenmesi gereken çok şeker bir romantik komedi olduğunu düşünüyorum.

Not: 20.bölümde ise Seo in Guk konuk oyuncu olarak yer alıyor.



Not 2: Jang Dong Gun hakkında bir yazı yazmıştım. Yazıda; dizilerde sürekli örnek damat adayı olarak isminin zikredildiğini söylemiş dizilerden örnekler göstermiştim.
Bu diziden bir başka örnek de aşağıdaki replik. Yakışıklı adam deyince akla ilk gelen:


Dizinin konusundan kısaca bahsetmek için şu repliği kullanabiliriz.



Yasal Uyarı: Buradan sonrası yükse dozda spolier içerir.

Dizide Şeb gerçekten çok hoş bir adamdı ama benim favorim Park Bo Young idi. Uzun zamandır bu kadar şeker bir oyunculuk izlememiştim.

İçine hayaletin girdiği ilk zamanlarda Şeeeb diye arkasından koştuğu sahneleri hatırlıyorsunuz değil mi?







Şeb Na Bong-Sun'dan daha çok utandı. Pardon onun utanması yoktu değil mi? :)





Şeb epey korkulu günler geçirdi.





Bu kadar yaramaz bir kızı en son hangi dizide izlemiştik hatırlamıyorum.








Şu sahnede herkes kahkahalar atmıştır eminim.



Dolaşıp dolaşıp dondurmacı bahanesiyle motel önüne getirmesi şahaneydi.



Çıkmaya başlayınca diğerlerine belli etme dedikten sonra köpek yavrusu gibi şebin peşinden koşması şahaneydi.


omg paylaşan: Nabrut1


Şeb bence sen biraz kendine baksan. :)



Şeb hakkında diyebileceğimiz onlarca şey arasından sadece biri şu replik:



Hakikaten uzun zamandır bu kadar özenerek bir post yapmamıştım. Tüm sahneleri almışım. 




Şeb'in aşık ama gururlu hallerine gelecek olursak ki en sevdiğimiz sahneler bunlar olsa gerek.



Na Bong-Sun
-han bon wan, diye ortalarda dolanınca sorumluluğu alması gereken taraf da belli oldu tabi. Hahah!






Dizinin yorumunda da bahsettiğim gibi, kızımızın için de hayalet varken olan sahneleri daha çok seviyordum o yüzden buralarda keşke çıkmasaydın falan diye düşünmedim değil.



Cadde ortası klişesi diye bir yazı yazmıştım. Oradaki klişeye dahil bu sahneyi çok sevdiğimi söylemek isterim.



omg2 paylaşan: Nabrut1

Hayalet meselesini öğrendikten sonra, Şeb'in ben zaten önceden de seni seviyordum duruşuna on puan verdik.



omg3 paylaşan: Nabrut1

Dizinin sonuna gelmeden mutfak kısmından da bahsetmek istiyorum.
Bu Kwak Si-Yang'a yani mutfaktaki lakabıyla Cordon'a dikkat edin. İleride bir başrol ile karşımıza gelecek diye düşünüyorum.



Mutfak ekibinin aralarındaki "congratulations" şenlikleri çok tatlı idi.



omg4 paylaşan: Nabrut1

3 güzel repliği de ekledikten sonra dizinin sonuna geleceğim.





Ve dizinin sonunu sevmediğimi itiraf etmek isterim. Havada kalmadı, seyirciye de bırakılmadı. Tamam ama, şu bir kaç yıl sonraları yurt dışına okumaya gitmeler, bir Kore dizisinin en sevmediğim sonlarından.
Coffee Prence dizisinde de tam kavuştular derken kızımız her şeyi geri de bırakıp kendini yetiştirmek üzere yurt dışına gitmişti. 
Aynı bu dizi de olduğu gibi...




The end!
En sevdiğim kısma geldim. Dizi hakkında dedikodu.
Sizin en sevdiğiniz sahneler hangileriydi, keşke şu sahnede olsaydı dediğiniz yerler var mı?

Facebook Kore Dizileri Sayfamı takip etmek için: https://www.facebook.com/koredizifilmreplikleri1
Blog'umda yazdığım tüm dizi ve filmleri alfabetik olarak sıraladım.
Buradan hepsine ulaşabilirsiniz.



Bana ulaşabileceğiniz diğer sosyal medya hesaplarım

Yorum Gönder

78 Yorumlar

  1. yoksaaaa buuuu o dediğin dizi mi ??? öyleyse direk indirecem komediye ve şöyle güzel bir diziye ihtiyacım var bu aralar acılıs edelim hemen hemen :) :)

    YanıtlaSil
  2. Ben en çok hayalete inanmadığını söylediğinde, hayalet kız anlasın diye sandalyeyi oynattı ve yanağına dokundu ya orasını sevmiştim. Ve hatta tüm dizi boyunca ne zaman öğrenecek, nasıl öğrenecek ve sonra ne olacak diye bekledim.Sonu konusunda evet sana katılıyorum, yurt dışına gitme veya bilmem kaç yıl sonra şeklinde durumları genelde bende sevmiyorum.

    YanıtlaSil
  3. Diziyi ben de çook severek izledim, en kısa zamanda yazısını yayınlayacağım inşallah ^^
    Sonu gerçekten Coffee Prince'e benziyordu, Jo Jung Suk farketmeden kendine aşık etti kerata hahaha
    Kwak Si Yang'ın dikkatini çekmesine çok sevindim. Şu anda ünlü reality showlardan We Got Married'de Kim So Yeon'la eşleşti. Gittikçe parlıyor, gerçekten başrol yakın ^^
    Benim tek keşkem vardı ki kendi yazımda da yazdım, diziyi izlememe sebep, hayalet rolündeki Kim Seul Gie'nin yüzünü keşke daha çok görseydik. Ah ne tatlı bi kız o dimi amaaaa??? Enerjisi mükemmel^^

    Yazı için ellerine sağlık, hep diyorum bu replik yazılarına bayılıyorum. Emeğine sağlık valla onları çıkarmak için ne kadar uğraştığını tahmin edemiyorum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ah bak biliyordum Kwak si yang'da bir yıldız havası var :DD
      Ben hayalete karşı aşk nefret ilişkisi yaşadım sevip sevmediğime karar vermem için bir yapımını daha izlemem gerkiyor :D
      teşekkür ediyorum. böyle yorumlar alınca uğraştığıma değdi diyor seviniyorum

      Sil
  4. Mutfak ekibinden daha çok bahsedersin diye umarak girmiştim ama kısa kesmişsin :D Oh My Ghost denince benim aklıma ilk gelen şeylerden biri mutfak ekibi o kutlamalar itiş kakışmacalar sevimli hareketler falan (karaoke sahnesi hala aklımdadır :D) her hareketleri çok komik ve eğlenceliydi. Geri kalan da ise şefi ilk kez bu dizide izledim ve izlediğime çok mutluyum böyle birisini keşfetmiş oldum.Tam anlamıyla hayran kaldım adama.. Park Bo Young da dediğin gibi dökmüştür burada ve aynen ben de hayalet çıkmasın diye bazı yerlerde kendi kendime isteklerde bulunmuş olabilirim :D Kısaca kesinlikle ama kesinlikle izlenmesi gereken bir dizi yani :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklısın valla ama işte onu da al onu da al derken tüm diziyi koyacağım bir gün o yüzden kesmek zorunda kalıyorum :D
      Yorumun izlemek isteyenler için yol gösterecektir çok teşekkür ederim

      Sil
  5. Son zamanlardaki en sevdiğim dizilerden biri olur kendisi bir diger ornegide falling for innocence dir. Gerci itiraf etmek gerek ordaki sirket olaylarinin bayikligindan cok haz etmememistim ama kang min ho cum dokturmustu. Bu dizidede park bo young oyunculuguyla cok etkiledi beni. Soon ae yi oynayan kizinda zaten o cirtlak sesine asigim seninde dedigin gibi su sonu haric sevmedigim hicbisey olmadi. Simdi ne izlicem dusunup durmaktayim. She was pretty bitmeden baslamamak icin zor tutuyorum kendimi. Varsa oneriniz bi dal alirim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ikisi ardında kesinlikle oh my ghost derim şirket olaylarından ve ikinci adam vakıalarından dolayı :/
      son yazdığım dizilere baktın mı? onun haricinde yazmadığım ama yazacağım helaer var ama onu da izlemişsindir büyük ihtimal

      Sil
  6. Ben de bu şebi alabilir miyimmm, çebaalll! 😂😂
    Çok güzel bir yazı olmuş ellerine, yüreğine sağlık. 😊 Son hakkında ve diğer herşey hakkında sana katılıyorum. Ama mutlu edici yanı kız kendi haline dönünce eskisi gibi olmadı içine kapanıl pısırık falan. Ben ondan korkmuştum ama aşkına sahip çıktı aferin ona 😁 Replikler süper emeğine sağlık. 😊😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. olsa dükkan senin de :D
      teşekkür ediyorum beğendiğine sevindim. o konuda bende aynı endişeyi yaşadım ama özellikle son cüretkar halleri ile çok hoştu.

      Sil
  7. Ben hala izleyemedim bu diziyi :( Çok güzel yorumlar alıyor kim izlese, ben de en kısa zamanda bir boşluk yaratıp izlemek istiyorum. Çok güzel bir yazı olmuş, izlemiş kadar oldum aslında :D

    YanıtlaSil
  8. Şimdi ben bisi sormak istiyorum. Diziyi çok izlemek istiyodum ama senin yorumunu bekliyodum çok iyi oldu böyle :D şimdi şunu sorucam Hayalet kızın karakterini mi güçlendiriyodu yoksa tamamen kızın bedenini falan ele geçirip o mu alıyodu. Yani hayalet kızın içindeyken Şeb esasında hayaletler mi iletişim halindeydi yoksa biraz daha fevri bir karakterli asıl kızımızla, asıl aşık oldugu kimdi. Bu beni hep tereddütte birakan bi durum eğer yardımcı olursan çok sevinirim. Yine harika bi yazı olmuş bu arada, ellerine sağlık. Allaha emanet. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tamamen ele geçiriyordu. kız hiç bir şeyin farkında olmuyordu. hayalet çok dışa dönük bir karakter olduğu için kızın içine girincce de kız öyle oluyordu. şeb kime aşıktı onu izleyince anlamalısın şimdi büyük spo olur :D

      Sil
  9. Tam da bugün, Oh My Ghost dizisini izlemeye başladım :D O yüzden spoiler kısmını okuyamıyorum, ama dizi Master's Sun'la Pasta'nın karması gibi.

    YanıtlaSil
  10. ben de hayalet kızla olan sahnelerinden daha çok zevk oluyordum zaten sonunda da bu yüzden dumur oldum sevemedim sanırım :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ama sonunda hayalet kız kadar serbest tavırlar içine girdi :DD

      Sil
  11. 2015 yılında izlediğim tek kore dizisi. Düşün koskoca yılda sadece 1 tanecik dizi izleyebildim ve bende senin gibi düşünüyorum. Son aylarda bir çıkış olmazsa 2015 yılının dizisi budur.

    Öncelikle konusunu çok sevdim. Hayalet olan kızımızın o neşeli, bıcır bıcır karakteri çok hoşuma gitti. Şefimizi King2Hearts dizisinde koruma+asker olarak izlemiş çok sevmiştim. Favori aktörlerimden birisidir aslında :)

    Bayan oyuncu da çok başarılıydı. Yani içinde hayalet varken ve kendisi olduğunda aradaki çizgiyi çok net çizebilmişti. Tek bakışından, konuşmasa bile beden hareketlerinden ayırabiliyorduk. Gerçekten başarılıydı.

    Ana hikayeye bağlı olarak arka planda akan gerilimli konu da çok iyi olmuş. İki adam arasında kalan aşık yerine bu şekilde bir temada ilerlemesi diziyi daha çok sevmeme neden oldu.

    Ve özellikle de senin de bahsettiğin 'bir kerecik versene' temalı bölümler en çok güldüğüm sahneler oldu :D :D Çok iyiydi gerçekten yahu hihihi

    Şefin kızın içinde hayalet olduğunu öğrendikten sonraki ikilemi de çok güzel anlatılmış ve izleyicinin aklındaki sorular çok güzel silinmişti. Yani biz izleyici olarak şefin hayalete mi yoksa kıza mı aşık olduğu konusunda karamsar olunca senaryo devreye girip soru işaretlerini güzelce sildi.

    Ve yine final konusunda da sana katılıyorum. Şu koreliler 'yemek' temalı dizi+filmlerinin tamamında ana karakterlerden biri mutlaka yurt dışına eğitime gidiyor. Pffff konu gereksiz uzamış gibi gelse de yine iyi toparladılar.

    2015 yılında yapılmış en iyi dizi listesinde benim için. Tek dizi hatta. Eski dizilerin ve ilk bölümden konuya bağlayan yapımları özledim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bu sene sadece bunu izleyebildin demek o yüzden kill me heal me gibi ilk bölümden bağlayan bir diziden haberdar değilsin :D şiddetle tavsiye ederim ah tabii bir de helaer var bu senenin en iyilerinden. lafı gelmişken faşist baskı olmasın ama izle mutlaka :D
      Pasta da kız gitmemişti ama hatırlıyor musun? Şebi bırakamamıştı canım benim :D

      Sil
  12. En sonunda beklenen post geldi ^^ en yakın zamanda izleyebilirim inşallah da uzun olan spoiler kısmını okuyabilirim :)) Ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. rica ederim ne demek umarım sende benim kadar beğenirsin

      Sil
  13. Ya merak ediyorum ama sormadan edemeyeceğim. Ben de biraz senin kafadayım. Yani kimle eğleniyorsam onla devam etmesini isterim. Şimdi hayalet giderse büyük ihtimalle sondan hoşlanmayacağım ama buna rağmen de izle diyor musun ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet izle diyeceğim çünkü diye açıklama yapacağım ama spo olur bu sefer.

      Sil
  14. Çok güzel bir post olmuş. Benim de en çok keyif alarak izlediğim diziler arasında. :)
    Ama hayalet kıza pek yer vermemişsiniz :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim.
      hayalet içine girmişken ki haline daha çok yoğunlaştım demek ki :D hakılısın aslında onu da çok sevdim

      Sil
  15. Merhabaaa :)

    Nabrut inanır mısın, final bölümünü izleyemiyorum, bitişini görmek istemediğimden.

    Ben senin aksine, kızın içine hayalet girmediği anları çok sevdim. Yani kızın kendisini.. Sanırım kendimi gördüm o hâlinde, itiraf edeyim. Çok farklı hissettirdi bana o kız. Evet bendim sanki.

    Öyle işte. :)

    İzlemeye baya ara vermiştim. Ta ki, The Time We Were Not In Love dizisine denk gelene kadar. Aylardır izlemeyen ben bu diziyi çok beğendim, izlemeyenlere şiddetle tavsiye ederim. Daha sonrasında bi kaç diziye göz attım ama cıks, olmadı, beğenmedim. Oh My Ghost'u görene kadar. Beni ilk bölümden bağlamalı bi dizi, yoksa izleyemiyorum.

    Yazın da harika idi, teşekkürler Nabrut :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba :)
      ben teşekkür ederim yorum için...
      demek kızımızın o halini sevenlerde olmuş şaşırdım^^

      Sil
  16. senin The Time We Were Not In Love la beraber haberini girdiğini hatırlıyorum.. ikisi de aşağı yukarı aynı zamanda başladı ben de ikisini beraber izlemeye başladım,her hafta merakla izledim her ikisini de ama bu The Time ı geçti tabi ki :) sonuna kadar merak uyandıran bi dizi oldu ve kesinlikle oyunculuklar çok iyidi.. herkesin aksine ben hayaletin kızın içine girmiş şımarık hallerini sevmiyor çok yapışkan buluyordum esas kızı özlemle bekliyordum onun o masum hallerini seviyordum kendi yapımla ne kadar zıt olsada :D erkek jönü de yakışıklı bulmasamda o ağır abi modu beni benden alıyordu :) velhasıl güzel izlenesi bi diziydi senenin en iyilerinden.. ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. senini gibi hayaletsiz kızımızı seven biri daha varmış :D bakız yukarıdaki yorum :)
      yakışıklı bulmadın mı ağlayacağım :DDD tamam o zaman bu benim haberin olsun ayıp yani :DD

      Sil
  17. Wuuuu korecanlar bu sayfadaaa nezamandir guzel bir dizi ariyordum muhtesem yardimci oldunuz :) takibe aldim bloguma beklerim

    YanıtlaSil
  18. Ay ay en ve tek sevdigim nabrut 😊 az once basladigim dizi hakkinda konusmus. Ellerine saglik guzel bi post olmus her zaman ki gibi. Senle hep ayni dusunuyoruz dizinin sonunu bile ogrendim ama olsun sen yazinca okumadan edemedim 😂 yeni basladim ama kizi gercekten sevdim ilk defa mi goruyorum bilmiyorum ama rounun hakkini vermis bazen cirkef bazende cok guzel safa yatiyor 😁 esas oglani zaten biliyoruz kendisini ilk gordugumde the king 2 hearts da oynuyodu asiri tatli bi korumaydi ve diziyi her hatirladigimda guzel sonlu bile olsa aglayasim geliyo malesef. bole bi dizi cekmesini bekliyordum ama bu kadar tatli olmamaliydi kendisini guzel gosterdigini dusunuyorum 😃 Daha final yapmadim ama gercekten sonu bole bitince bende sevmiyorum C.P dizisindede olmustu ve ayni sen gibi dusunmustum. Biraz uzun oldu ilk kez yorum yapiyrum kusra bakma 😂 son olarak ilk bolumden beri cordan basrolluk kesin burdan sonra patlar deyip duruyorum 😇 kolay gelsin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canımmm ellerine sağlık. Yorum için çook teşekkür edityorum.
      King 2 hearts izlemedim ama ben jung suk'un böyle modern halini sevdim aslında kadrosu şahane olan diziyi siyasi entrikalar falan var diye izlemiyorum :(
      cordon'a gelirsek bakalım merakla bekliyorum başrol olursa mutlaka izlerim ^^

      Sil
  19. Ben bu diziyi ilk başlarda izlerken kendime şaşırmıştım bu diziyi niye bu kadar sevdim diye çünkü öylesine aralardan çerez niyetine izlemeyi düşünüyordum ama dizi kendini izlettirdi başkalarının da sevdiğini görmek güzel :)) Bu arada Jo Jung Suk çok tatlı ya Lee Soon Shine bile o adam sayesinde katlandım. Replikler çok iyi ellerine sağlık :)))

    YanıtlaSil
  20. açıkçası bende yazarken abartiyor muyum? 2015 in en iyi fantastik romantik komedisi derken diye bir tereddüt etmiştim ama hem yorumlar hem de yazım üzerine izleyenler den aldığım tepkilerle mutlu oldum. teşekkür ederim güzel yorumun için. Lee soon shine hayalet ise çok sevdiğim bir aktörle dizi çekiyor diye bir haber okudum ama hatırlamıyorum simdi:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Best Lee Soon Shin diye bir aile dizisi vardı da beni çileden çıkarmıştı özellikle IU'nun karakteri sinir bozucuydu ama Jo Jung Suk yine çok tatlıydı.

      Sil
    2. hatta o dizi bana epey tavsiye edilmişt ama ben uzun diye izlemedim :) izlese miydim ki :D

      Sil
  21. Uzun zamandır dızı ızlememiştim sen tavsıye edınce baktım ıyıkı ızlemişim . Bır yandan guzel gelıyor bu dızıler bır yandan başına evlı ve cocukluların ızlemesı sakıncalıdır asırı derece romantızm içerir diye ibare koysunlar dıye düşünüyorum:) yok boyle bır adam kandırıyorlar bızı:(( ben en cok hayaletın kendısını sevdım dızıde cok dogal bır oyuncuydu.bıde dıger koreli namcalara gore Şef bana okadarda yakışıklı gelmedı:p sonu yıne fena degıldı emegıne saglık nabrut ...
    R

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. beğendiğine çok sevindim. evliler için sakıncalıysa bekarlar için sakıncalarını sen düşünd :D
      şeb yakışıklı gelmedi mi o gamzeleri falan ah yaşasın bir kumam eksildi :))

      Sil
  22. hakikaten nedir o kore dizilerinde birkaç yıllığına yurt dışına gitme fantezisi master sun ve fated to love dizisinde de vardı.
    tamam kabul ediyorum bir seneryoyu sonuca bağlamak zordur ama böyle saçma sonlarda hem hazıra konmak hemde nice
    güzelim dizilerin hakkını verememek oluyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ohhooo o ilk kore dizilerinden düşlerimin prensi hatta coffee prince de bile vardı var gerisini sen düşün :D
      işte kore dizilerinin en negatif kısmı bu son bağlayamama sorunu

      Sil
  23. Bayıldım bayıldımmmmmmmm dün bitirdimm sabah altıydı uyuduğumda :))

    O her sarılışta erkek karakterin yüzündeki sırıtış , şımarışı çok şahaneydi dimi :)) Dizinin tüm klişeleri içimi ısıtan cinsteydi nedense çok sevdimmmm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben mi tavsiye etmiştim sana hatırlayamadım ama evet şahaneydi :)
      erkek karakterin sırıttığındaki gamzeleri de ekleyelim :D

      Sil
  24. uzun zamandır bu kadar güldüğüm bir dizi olmamıştı.şahene bir diziydi.hayaletin sürekli mırıldandığı şarkı dilime dolandı.aradım ama bir türlü bulamıyorum.sizin bir bilginiz varmı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. benim içinde öle bir diziydi.
      maalesef bilmiyorum ama güzel bir şarkıydı hakikaten.

      Sil
  25. hayalet hep içinde mi kalacak yani hayaletle mi sevgili olacaklar açıklarsanız?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hep içinde kalmayacak gerçek haline de aşık olacak.

      Sil
  26. Yaa ellerine sağlık yazı çok güzel olmuş herzamanki gibi :) diziye başlamadım ilk kısmı okumuştum, bitirdim geldim tümünü okudum benim dizi izleme rutinim bu çok nadir yorum yapıyorum ama olsun. Bunun için de ayrıca bir teşekkür edeyim emeğine sağlık gerçekten. Şimdi dizi dedikodusu yapmam gerek :D Şeplee başlayıp herkes gibi bayıldığım belirtmem lazım, Allah'ım erkekte gamze fanı biri olarak üzerime oynanıyor :D sonra hayalet kızımızı çok sevdim, enerjisini tavrını herşeyini bende onun bedenden ayrılmasını istemeyenlerdenim. Cordon beye gelirsek dizide daha çok görünmesini istediğim en tatlış yan karakterdi kendisi, kesinlikle bir başrol kokusu bende seziyorum ondan ve olmalı, izlemeliyiz. Dizi aktı gitti zaten beni yormayacak dizi arayışındayken bulunca birde. Ama içime sinmeyen tek kısım şepin na bong sunu sevdiğini keskin çizgilerle belirtmemeleri oldu hani sonuyla vs daha iyi tamamlamalılardı diye düşünüyorum. Ne bileyim ikisini de seviyodu gibi hissediyorum hala :D neyse aşırı uzattım nadir yorum yapınca böyle oluyor galiba, tekrar emeğine diline sağlık sen yaz biz okuyalım :))

    YanıtlaSil
  27. Yaa ellerine sağlık yazı çok güzel olmuş herzamanki gibi :) diziye başlamadım ilk kısmı okumuştum, bitirdim geldim tümünü okudum benim dizi izleme rutinim bu çok nadir yorum yapıyorum ama olsun. Bunun için de ayrıca bir teşekkür edeyim emeğine sağlık gerçekten. Şimdi dizi dedikodusu yapmam gerek :D Şeplee başlayıp herkes gibi bayıldığım belirtmem lazım, Allah'ım erkekte gamze fanı biri olarak üzerime oynanıyor :D sonra hayalet kızımızı çok sevdim, enerjisini tavrını herşeyini bende onun bedenden ayrılmasını istemeyenlerdenim. Cordon beye gelirsek dizide daha çok görünmesini istediğim en tatlış yan karakterdi kendisi, kesinlikle bir başrol kokusu bende seziyorum ondan ve olmalı, izlemeliyiz. Dizi aktı gitti zaten beni yormayacak dizi arayışındayken bulunca birde. Ama içime sinmeyen tek kısım şepin na bong sunu sevdiğini keskin çizgilerle belirtmemeleri oldu hani sonuyla vs daha iyi tamamlamalılardı diye düşünüyorum. Ne bileyim ikisini de seviyodu gibi hissediyorum hala :D neyse aşırı uzattım nadir yorum yapınca böyle oluyor galiba, tekrar emeğine diline sağlık sen yaz biz okuyalım :))

    YanıtlaSil
  28. Yaa ellerine sağlık yazı çok güzel olmuş herzamanki gibi :) diziye başlamadan ilk kısmı okumuştum, bitirdim geldim tümünü okudum.Benim dizi izleme rutinim bu. Çok nadir yorum yapıyorum ama olsun. Bunun için de ayrıca bir teşekkür edeyim emeğine sağlık gerçekten. Şimdi dizi dedikodusu yapmam gerek :D Şeplee başlayıp herkes gibi bayıldığımı belirtmem lazım, Allah'ım erkekte gamze fanı biri olarak üzerime oynanıyor :D sonra hayalet kızımızı çok sevdim, enerjisini tavrını herşeyini bende onun bedenden ayrılmasını istemeyenlerdenim. Cordon beye gelirsek dizide daha çok görünmesini istediğim en tatlış yan karakterdi kendisi, kesinlikle bir başrol kokusu bende seziyorum ondan ve olmalı, izlemeliyiz. Dizi aktı gitti zaten beni yormayacak dizi arayışındayken bulunca birde... Ama içime sinmeyen tek kısım şepin na bong'u sevdiğini keskin çizgilerle belirtmemeleri oldu hani sonuyla vs daha iyi tamamlamalılardı diye düşünüyorum. Ne bileyim ikisini de seviyodu gibi hissediyorum hala :D neyse aşırı uzattım nadir yorum yapınca böyle oluyor galiba, tekrar emeğine diline sağlık sen yaz biz okuyalım :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Daha çok yorum istiyorum öncelikla bunu söyleyim :)
      erkekte gamze fanı isen Marriage contract izle. adamın bir gamzesi var havuz yap yüz yani :DDDD
      uzatmadın ben diziler üzerine böyle yorumlar okumayı çok seviyorum. sonu konusunda özellikle eğitime gitmesi beni de sinir etti zaten o yüzden o kısmı düşünmeden şebe odaklanmak istiyorum.
      çok teşekkür edeiyorum her zaman bekliyorum ^^

      Sil
  29. Ben bu yazıyı uzun zaman önce okuyup, diziyi izlemeye karar vermiştim ama o zamanlar izleyememiştim.sonra sen yukarıda bi cadde klişesinin olduğu bir video var onu face sayfanda paylaşmıştın bende izledim, şepimizin sarılma şekli çok hoşuma gitti:)) [cidden de çok talı sarılmıyor mu, bi tek ben mi taktım acaba oraya :) ] Ciden de hayalet kızımız çok tatlıyıdı bir arada kaldım acaba hangi kızı tutsam diye ayrıca kızın öldürülme sahnesi çok üzücüydü, o bölümlerde ufak bir tırsmış olabilirim.sonundan çok korkuyordum acaba senin bahsettiğin gibi kötü mü bitiyor diye,çünkü bazı dizilerde ayrılıyorlar sonra kız yurtdışına gidiyor(öyle biten dizilerden nefret ederim) ama bunlar ayrılmıyorlar o yüzden beni aşırı ahatsız etmedi,idare ederdi.Neyse yani bence güzel bir diziydi( bide dizi fazla izleyemediğim için böyle arada izlediklerim çok güzel geliyor, ayrı bi keyif alıyorum) ellerine sağlık çok güzel bir post olmuş :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hayır gerçekten çok güzel sarmalıyor :D
      güzel bir dizi seçmişsin. izlemeni çok isterdim ki iyiki izlemişsin. beğenmeyenler de var kıza sinir olanlar falan ki bence çok güzel bir diziydi. aynı düşündüğümüze sevindim

      Sil
  30. 10. bölümde kızın kısacık söylediği o herhalde mianada diye başlayan şarkının ismi nedir? her yerde aradım bulamadım, lütfen biri söylesin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de bilmiyorum ama umraım birileri yardımcı olur

      Sil
  31. Gerçekten çok güzel bir dizi bayıldımmm :) polisin telefonunda çalan müziği bilen var mı acaba

    YanıtlaSil
  32. Soo bong shim- one million roses

    YanıtlaSil
  33. Bitirdim bi farkla 2015 tarihli bi diziyi 2016'nın eylülünde nihayetlendirebildim.bayıldım ya tek kelimeyle... olmaz böyle şef :) na bong sun bi harikaydı ve tabi çok güzel aynı zamanda bu kore dizilerindeki şirket klişesi olmaması da diziyi izlenir kılmıştır benim açımdan... çok güzeldi ya oh my venüs ten sonra enlerim arasına girdi.elinize sağlık bu arada çok emek verilmiş yine..

    YanıtlaSil
  34. dizi 16 bölüm nasıl 20 de so in guk gelebilir

    YanıtlaSil
  35. Dizi bir harikaydı. senin önerinle diziye başladım nabrutcum ve gerçekten beğendim. hele son bölümü ağzım kulaklarımda izledim. Bong sunun oyunculuğunu ve enejisini çok seviyorum gerçekten. ve Şebi de ilk kez izlememe rağmen çook sevdim. Dizi fantastik olmasına rağmen güzeldi. bong sunun sonlardaki değişmiş hallerini de sevdim ama bence hayalet olayı daha farklı işlenmeliydi. Şeb hayalete aşık olmak yerine onun sayesinde Bong suna aşık olsaydı hayaletle bu kadar yakın olmasalardı daha iyi olurdu. Bunun dışında hayaletlerle ilgilenen kadını ve Şebin annesiyle dostluklarını çok sevdim. Benim şeb ve bong sundan sonraki favorim dizideki adıyla Cordon'du ^^ Çok anlayışlı ve tatlıydı başka dizilerde görmeyi umuyorum. Hayaletin veda ettiği sahneler çok üzücüydü. Neredeyse bende ağlayacaktım. finale gelecek olursaam çok havada bırakan bir son değildi ama benim beklentim yurtdışına gitmek yerine kendini geliştirip yeni bir yer açmasıydı. ve Bong sunu şef olarak da görmeliydik diye düşünüyorum. Acuşiye yardım etmesi ve eskisi gibi dükkanın dolduğunu görmek de çok güzeldi. Kısacası güzel bir romantik komedi izleyip dizi vesilesiyle de aşçılığa bir merak sardığım doğruduur :)) Her dizide yeni bir alana ilgiduymaya başlıyorum da ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)))
      bEĞENDİĞİNE sevindim benim de çok sevdiğim dizilerden birisidir.

      Sil
  36. diziyi yeni izlemeye başladım ama herkesin aksine hayalet kızın içine girince nedense sevemedim. Girmesi hadi neyse bir de çıkamaması var. Kızın kendi karakteri yok oldu ortadan. İzleymeye devam edicem çünkü güzel bir spoiler yedim. Umarım çok bölüm geçmeden hayalet kızın içinden çıkar :)

    YanıtlaSil
  37. Yaa ben bu diziyi yeni bitirdim ve niye daha önce izlemedim diye üzüldüm o kadar tatlı bir dizi ki çok eglenceliydi :) Sadece hayalet gitmesi gerektigi sahneleri çok uzatmışlar git artık deyip durdum ama gittiginde de üzüldüm :) mutfak sahneleri çok güzeldi birbirlerini sevmeleri destek olmaları "tebrikler" diye sarkı söylemeri çok hoştu.Yardımcı şef çok komikti :))) Kızın şefin peşinden "bi kerecik" diye koşması,birlikte olmaya başladiktan sonra mutfakta peşinden koşması çok güzeldi.Kızın polisi yaralayıp arabandan inipte şefin onu sarıdıgı zaman sanki olayı ben yaşmışım gibi üzüldüm.Son olarak son sahne de çok guzeldi çok tatlılardı :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten çok şeker bir diziydi. Nedense bazılarının ön yargılı olduğu bir dizi...

      Sil
    2. Hayaletli falan oldugu icin mi ? Bu arada bana boyle egleceli dizi önerir misin ? :))

      Sil
    3. Aynen :)
      Böyle naif ve eğlenceli bir dizi arıyorsan heart to heart dizisine de bayılırsın. İlk iki bölüm sabret sonrasında en az bu dizi kadar seversin

      Sil
    4. Ben ilk yarım saatte begenmezsem bırakırım iki bölüm nasıl dayanacam bilemiyorum ama denicem :)) Başka önerin varsa denerim teşekkür ederim :) adim seren bunarada :)

      Sil
  38. Bu dizi kaç bölüm sürdü

    YanıtlaSil
  39. Bu dizi kaç bölüm sürdü

    YanıtlaSil
  40. şeb ne demek? ben anlamadım :D

    YanıtlaSil