Yong Pal Konusu ve Oyuncuları

Ünlü iki ismin bir araya geldiği son dizi Yong Pal.



Dizinin başrollerinde My princess dizisi ile tanıdığımız Kim Tae Hee ile adı yapımlarının önüne geçen Joo Woo var.


Yong Pal Dizisi Konusu:
Joo Won son derece yetenekli bir cerrahtır. Lakin kız kardeşi böbrek hastasıdır ve onun pahalı hastane giderleri yüzünden büyük bir borç yükü altındadır. Alacakları peşine düşünce çareyi şunda bulur: Özel hastaları yüksek ücretler karşılığında tedavi etmek. Para kazandığı sürece bu hastaların gerçek kimlikleri, suçlu olmaları gibi özellikleri ile alakadar değildir. İşte bu süreçte hastanede özel bir hastalığı olup büyük bir şirketin de sahibi olan Kim Tae Hee ile karşılaşır.

Türü: Romantik dram.
Yayın Tarihi: 5 Ağustos

Fragmanları:






Not: Fragmanlarda Kim Tae Hee çok yaşlanmış gözükmüyor mu?

Blog'umda yazdığım tüm dizi ve filmleri alfabetik olarak sıraladım.
Buradan hepsine ulaşabilirsiniz

Yorum Gönder

8 Yorumlar

  1. Evet, yaşlı gözükmüş yalan değil ama hala güzel kadın. Bu diziyi ben de merakla bekliyorumm.
    Arkaplan değişmiş eski hali daha güzeldi :P ama gözümüz alışır yakında :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. benim arka plan çok sık değişiyor depresyondayım da :DD
      bakalım ne çıkacak bu diziden

      Sil
  2. Omoo omoo.. sırf joo won oppa için izlenir yaaa kim tae hee yi de beğenirim.. ayyy bide kim hanaul dizi çekeydii

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çekiyor. hafta sonu diziyi tanıtırım bekleme de kal :)

      Sil
  3. 10. Bölümde yavaş yavaş izlemeye başlarım ben daha yarılamadan da dizi de finali görür rahat rahat izlerim diyordum ama başladığım gün 10 bölüm izledim. (: Şimdi çarşamba - perşembe kovalıyorum. Çok iyi buldum. Önümüzdeki 6 bölümde hayince batırmazlarsa süper olacak. (Evet evet korkuyorum.) Uzun zamandır böyle keyifli dizi seyretmiyordum. Normalde Joo Won'dan pek haz etmezdim ama buradaki performansını sevdim.
    Dün gece 13. bölümü izledim. İşten eve döner dönmez 14. bölümü izleyeceğim. Tüm gün bunu sayıkladım. (((:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yaa.. bende merak ettim şimdi. peki aksiyon çok mu? ya da romantizim nasıl sorular sorular:D

      Sil
  4. Şimdi diziyi izledim geldim, dedim kesin bunu nabrut yazmıştır ama sanırım izlememişsin, yıkıldım resmen hahaha. Şaka bir yana müthiş bir diziydi, izlemeni tavsiye ederim ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahaha :D Ben bu diziyi izleyip izlememe konusunda çok arada kalmıştım bazıları bayıldı bazıları yarım bıraktı. ama ilk başladığı gibi şahane gitmediği yorumları üzerine vazgeçmiştim. ^^ Artık eskidi izlemem :DDD

      Sil