Producer Dizisi Hakkındaki Yorumum ve Replikleri

Daha yayınlanmadan haberlerini takip etmiş, size  bahsetmiş, eş zamanlı izleyeceğimi söylemiştim. Heirs'ten sonra beni yanıltan ilk dizi oldu Producer.
Dizinin konusu ve oyuncuları hakkında şuradan bilgi alabilirsiniz.


Dizi hakkında söyleyeceklerim;

*Dizinin herhangi bir konusu yok. Belgesel desen değil, tanıtıcı desen değil, dizi hiç değil. Yani ne olduğu belli değil.
*Romantizm yok, aksiyon yok, dram yok. Bu şartlarda bir dizinin varlığından bahsetmek mümkün değil.
*Peki siz ne izlediniz derseniz; 12 bölümün ardından düşünüyorum da hiç bir şey aklımda bile kalmadı.
*Dizinin tek artısı Kim Soo Hyun. Yine Dream High'da olduğu gibi burada da diğer oyuncuları ezip geçmiş. Zaten, o diğer oyuncular neden bu diziyi kabul etti, böyle senaryosu bile olmayan bir yapımda neden yer aldı ayrı bir tartışma konusu.
*Diziyi tanıtırken belki şöyle bir tanım yapabilirim: Realty Show'ların perde arkası, çekim süreci.
Ama böyle bir tanım yaparsam da tam olarak bu tanımın hakkını verdiklerini söylemek yalan olur.
*Öyle işte. Başrol oyuncularına sempatiniz varsa, onlar hatırına izlerim diyorsanız serbestsiniz elbette. Aksi halde 1,5 saatlik bölümleriyle tamamen zaman kaybı. Saçma, tatmin etmeyen sonundan bahsetmiyorum bile.


Hiç mi olumlu bir şey yok derseniz;
var o da konuk oyuncular derim.


Buradan sonrası spolier içerir diyemiyorum bile. Spolier'e mevzu bahis olacak bir senaryosu yok çünkü.


Önce Kim Soo Hyun'dan bir kaç güzel replik paylaşayım.





Dizinin hoş bir sahnesi, belki de tek sahnesi olabilir emin değilim. :)


Gong Hyo jin bu dizide kendini tekrar etmişti. Aynen It's Okay It's Love dizisinde olduğu gibi biraz cadı, biraz korunmaya ihtiyacı olan, kendi ayakları üzerinde duran bir iş kadınını canlandırdı.
Bu replik ise en yakın arkadaşına aşık olma hali.



Size şurada bahsettiğim Esrarengiz Bahçe olayı bu dizide de karşımıza çıktı. IU sıkıldıkça boyadı. :)



Yerden yere vurduğum nadir dizilerden sanırım. Ama her zaman bardağın dolu tarafından bakmamak lazım değil mi?



Blog'umda yazdığım tüm dizi ve filmleri alfabetik olarak sıraladım.
Buradan hepsine ulaşabilirsiniz

Yorum Gönder

27 Yorumlar

  1. İlk bölümü izledim ve ısınamadım, sevemedim, alışamadım bir türlü.Sırf Kim Soo Hyun için başlamıştım ama devamını izlemek hiç içimden gelmemişti iyi ki de izlememişim diyorum :) Bu arada mimlendin ^_^ http://ucayduygu.blogspot.com.tr/2015/06/mim-19-ben-kucukken.html

    YanıtlaSil
  2. Sahura kadar uyumayanlar derneğinden selamlar:)
    Kim soo hyun'u ne kadar genç göstermişler öyle şaşırdım görünce.
    Bir de o kız ıu değil miydi ben mi yanlış hatırlıyorum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. selamlar efendim :)
      hep çocuk gibi zaten :D evet en son uee 'nin dizisini izliyorum ya onu yazmışısım değiştirdim çok teşekkür ederim benim dikkatli güzel okuyucum :*

      Sil
  3. Diziyi daha izlemedim ama mutlaka izliyecektim. Yazını okumadan önce kardeşimle konuşurken bu dizi kötü olacak gibime geliyor dedim. Sanırım içime doğmuş.Ama yinede gong hyo jin için izleyeceğim. Kötü olduğu için çok üzüldüm :(((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet oyuncuları seversen izlersin mutlaka ama dediğin gibi zevkel heyecanla izlemek başka

      Sil
  4. oyuncu kadrosuna güvenip diziyi indirmiştim ama ilk iki bölümden sonrasına elim gitmemişti , bu yazıdan sonra siliyorum teşekkürler :))

    YanıtlaSil
  5. Beni çok mutsuz ettin Nabrut tek umudum sen kalmıştın o kadar olumsuz yoruma rağmen senin bu yazıyı yazmanı ve bir umut beğendim demeni bekliyordum :(
    Gerçi genede izlicem o ayrı bir mesele çünkü koyu bir Gong Hyo Jin hayranıyım o kadar ki dramın yanından geçmeyen ben bu kadının oynadığı bir dramı bile izledim düşün sen gerisini ama eğlenerek izleseydim daha iyi olurdu :D
    Hatta azcık senden korkuyorum bunu dile getirirsem beni taşa tutarsın diye ama Yoon Eun Hye hayranlığımın bile önüne geçti o derece yani hayranlığım
    ama ne yapayım Yoon Eun Hye'ı 2 senede bir görüyoz eski dizileri olmasa varlığını kanıtlayamicam yani :D Dedim de aklıma geldi bir dizi çekse de onuda görsek artık :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. beni mutsuz ettin diye konuya girince korktum :D
      zuhal bak bu olmadı :DD bir daha benim yanımda böyle deme. Yeh başka ahah :D
      ama haklısın maalesef :(

      Sil
  6. Bu diziye Gong Hyo Jin için başlamayı düşünüyordum ama o kadar olumsuz yorum duydum ki dizi hakkında izlememeye karar verdim.. Belli bir konusu olmayan dizileri sevemiyorum. Oyunların birbirleriyle uyumunu da sevemedim zaten :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. oyuncuların uyumu hımm dizide uyum gerektiren de bir şey olmadığı için uyum aramıyor bile insan :DD

      Sil
  7. Son gunlerde hangi diziyi dort gozle beklediysem dizi tutmadi bence ben nazar ediyorum onlara :D umudumu kestim bu diziden oysaki oyuncular icin sabirsizdim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ama güzel haber şu ki: merakla beklediğim(z) The time we were not in love dizisi pek tatlı :)

      Sil
    2. Gercek mi ? Es zamanli bakabilirim ozaman :) hemen kaydettim

      Sil
    3. senarist cunning single lady ile aynı ve çok tatlı bir şey olmuş 2 bölümde bitmesin diye videonun dakikasına bakıp durdum :D

      Sil
  8. Ya evet bu diziyi izlerken ben de sıkılıyorum. bölümler çok uzun olduğu için yüklenmesi de zaman alıyor. Arada izleyecek HİÇbir şey bulamazsam açıp bakıyorum o da max yarım saat. Ratingleri yüksek ama ben bunu korelileri kalbinden vuran bi konusu olmasına bağlıyorum. O kadar ünlü bir araya gelmiş, üstüne üstlük bir de kamera arkasını konu almış...
    Bu arada o öğle yemeği kısmı cidden güldürdü. Çünkü biz de arkadaşlarla bir araya gelince zamanın yarısı zaten nerde ne yesek diye geçiyor. tabi sonunda tıpış tıpış yemekhanenin yollarına düşüyoruz :D
    Dizilerle ilgili yorumlarını özellikle bekliyorum. İzlemediysem nasıl diye, izliyorsam spoiler olsun diye. Bu arada da merak ettiğim bir şey var. Hyde, Jekyll and me'yi izledin mi? Onun postunu göremedim galiba. nasıl bulduğunu merak ettim de.
    Allah'a emanet ol, hayırlı ramazanlar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. birde bizim anlamadığımız yani en azından benim anlamadığım ama korelilerin anlayacağı bir çok program ve ünlü ile ilgili göndermeler var. onları anlasak biraz daha eğlenceli bir şey olabilird en azından.
      çok mutlu oldum teşekkür ederim. boşuna vakit kaybetmediğimi hissettiriyor böyle yorumlar.
      Hyde ise kill me ile çok benzer senaryoya sahip olduğunu ve hyun bin fanı değilsen boşver diyen arkadaşlarım sonuncunda çok gidip gelerek izlememe kararı aldım. Zten ikisi kıyas olunca Kill me çok daha iyi dediler.
      sende Allaha emanetsin hayırlı ramazanlar

      Sil
    2. ben de tam tersi Hyde, Jekyll me yi daha çok beğenmiştim. Kill me heal me kadar hareketli bi senaryosu yok ama hyun bin'in oyunculuğu çok iyiydi. Senaryosu da hastalığın seyrinde vs daha gerçekçiydi. Üstelik de çok naifti. Kesinkes izlemem demiyorsan ben tavsiye ederim! (Burada yorumu merak eden okuyucunun çıkarcılığını gözlüyoruz :D)

      Sil
    3. şu sıra çorba oldu beynim o kadr çok diziyi beraber izliyorum ki :D sene içinde derslerden vakit bulamamanın serkeşliği ile :D bir kaç dizim bitsin sonra tekrar düşüneceğim :D

      Sil
  9. iu'nun birinci bölümde tartışılan kıyafetiyle söylediği şarkıyı bilen var mı ben bulamıyorum çok beğendim sadece kısa şarkısını o kadar.. yoksa katılıyorum berbat bişey gerçekten oyunculara yazık olmuş..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben bilmiyorum ama belki bir bilen çıkar.

      Sil
    2. Iu Twenty-Three şarkının ismi ama uzun süre önce yazmışsınız yine de yazayım dedim :)

      Sil
  10. Bence belli bir konusu olmazsa da izlenilmesi gereken bir dizi konusu yok ama bize hayattan kesitler veriyor ben en çok IU üzerinden ünlülerin üstüne gidilmesini örnek vermelerini beğendim çünkü Kore de fanlar idolerin üstüne çok gidiyor. Dizi de en çok beğendim kesit bunlardı. Bunun yanında hem eğlenceli hem samimiydi. Konusu olmazsa bile izlemeye değer herşey mutlu sonla bitmiyor ki zaten :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 2015 yılında izlemişim. Yorumunu okudum ama neden bahsettiğini hatırlayamadım inan :)
      Ama yorum için çok teşekkür ediyorum izlemek ve izlememek konusunda terddütleri olanlara yol gösterecektir.

      Sil
  11. Ben kısa süre önce izlemiştim. yorumlara bakmak istedim. en başta yorumları okudum konusu olmadığı hakkında konuşmuşsunuz ona yönelik bir cevap vermeye çalıştım ama siz baya uzun süre önce izlemişsiniz hatırlamamanız normal tabi o yorumlara göre de dizi hakkında düşüncelerimi yazdım:)

    YanıtlaSil