Kill me Heal Me Dizisi Replikleri Video ve Gifleri

Bir çoğunuz zaten bu diziyi izlediği için illa izleyin diye baskı yapmama gerek yok.
İzlemediyseniz de, yüksek sesle söylemeyin. Çünkü izlemeyeni dövüyorlar.☺☺
Kill me Heal me dizininin konusu ve oyuncularından şurada bahsetmiştim.



Dizi hakkındaki görüşlerime gelirsem;
-Sevdim.
-Romantik komedi arayışında olanlar için tam anlamıyla romantik komedi olduğu söyleyemem.
-Hikaye Romantik komedinin önüne geçen güçlü bir arka plana sahip.
-Ama melodram da değil. Dramatik sahneler olsa da drama boğulup psikolojiniz bozulmuyor.
-Dizinin çekimleri daha başlamadan, tanıtımını yaparken 7 karakteri canlandıracak olan Ji sung'un oyunculuk şöleni sergileyeceğini tahmin ettiğimi ve mutlaka izleyeceğimi söylemiştim, tahmin ettiğim gibi de oldu.

Yasal Uyarı: Buradan sonrası yüksek dozda spolier içerir.



7 karakterden bir olan Ahn Yo Sub bize;



olarak tanıtıldı. İntihar sahnesi en çarpıcı sahnelerden birisiydi benim için. Çok etkilendim.
Oh Ri Jin'in intihar etmemesi için ona sarf ettiği sözler, o sahne unutamadıklarım arasında.



Yo Sub karakterler arasında en filozofu olduğu için böyle;



ve böyle,



ve böyle güzel sözler sarf etti.



Dizinin sonlarına doğru teker teker her karakter veda etti biliyorsunuz.
Benim en çok sevdiğim vedalardan biri de Yo Sub'a aitti.


kmhm7 paylaşan: Nabrut1

Yo Sub'un ikizi ise; eminim o kişilik ortaya çıktığında hepimizin kıkır kıkır güldüğü ve pek sevdiği, Anh Yo Na idi.
Anh Yo Na karakterini izlerken bir adam nasıl bu kadar sevimli ve cadı bir genç kız rolünün altından kalkabilir sorusunu çoğu kez sordum kendime.
Secret Garden izlerken Hyun Bin'in büründüğü kadın karakterini de beğenirdim, o da o rolün altından çok güzel kalkmıştı.

Hele şu aşağıdaki capsdeki hareketi, tokası ahaha!!


Tabi birde Oppaaaa diye koşuşları vardı ki, herkesin unutulmazlarına girdiğine eminim.


Ayrıca katılıyorum, yakışıklıysa oppamdır demektir. ☺

En fiyakalı veda da onunkiydi sanırım. Ardından iz bırakmadan gitmedi haha!






kmhm2 paylaşan: Nabrut1

En sevdiğin(iz) karaktere geldim.

Shin Se Gi.
Hepsini ayrı ayrı kişilermiş gibi yazıyorum ve gerçekten hepsini ayrı ayrı oyuncular canlandırmış gibi hissediyorum. Bu hissi bana geçiren Ji Sung'a hayran olmamak elde değil.
Hatta dizinin sonunda 5 karakter arasında geçiş yaptı. Alt yazıya dikkat etmeden dikkatle izlediğimde;
-cidden her karakteri aynı adam canlandırmış diye tebessüm etmeden geçemedim.




kmhm5 paylaşan: Nabrut1
Kızımız soruyor?
-Se Gi, Cha Do Hyun 'dan kopan yaralı bir parça değil mi sizce?



Bu çok doğru. Bir insan ne kadar yaralıysa o kadar arıza bir karakter sahibi oluyor. Shin Se Gi de öyleydi.




****



Shin Se Gi'nin vedası:




kmhm1 paylaşan: Nabrut1

En sevdiğiniz dedim çünkü ben Cha do hyun'u daha çok sevdim. Bu yüzden burada ondan daha çok replik bulacaksınız. Neden onu daha çok sevdim çünkü artık daha az arıza çıkaran, efendi tipleri sevmeye karar verdim. Ahaha.

Sürekli Shin Se Gi yüzünden özür dilemesi iç parçalayıcı idi.☺



Çaresizce Shin Se Gi'ye yalvarması <3






İlk itiraf.





kmhm4 paylaşan: Nabrut1

Bu Kore dizilerindeki ''beni erkek olarak göremez misin?'' klişesini de hiç sevmem. Tabii Ji Sung söylerse her şey güzel geliyor, böyle de insan kayırırım.☺






Bu dizinin kültü benim için bu aşağıdaki repliktir. 
Görücü usulünden benim anladığım da budur.
Yüzümü gösterip geleceğim, ruhumu satmayacağım, hhihi!



Bodrumdaki sahneyi de sevdim. Hani Cha Do Hyun'un benim yanımda olur musun diye sorduğu sahne...




kmhm3 paylaşan: Nabrut1

Yine bu sahne için bir Ji Sung klasiği diyeceğim ama, Secret Love dizisinde de var mıydı?, onu hatırlamıyorum.



Protect Boss Dizisi.



Esas kızın çok yerinde tespitleri vardı.
Cha Do Hyun'un köpek yavrusu gibi gülümsediği gerçeği gibi.☺



Ya da bu tespiti gibi.



Ve tespitinde de ona katılıyorum, bende çok dertliyim.☺
''Neden annem benim gibi güzel bir kız doğurup insanları zor durumda bıraktıysa''



Kore dizilerinde kadınlardaki bu özgüven patlaması son zamanlarda çok moda. Bakınız: Witch Romance dizisinde de benzer bir sahne görmüştük.



Son olarak;

Klişelerden omuzuna başını yaslama yaşandı.



Hyde Jekyıll and i dizisine gönderme yapıldı.



Son bölümde Girl Generation grubudan Yuri güzel bir sürpriz yaptı. 



Dizinin Ost'u çok hoştu.
Oh Ri Jin'in ikiz kardeşi rolündeki Park Seo Joon dizi için çok güzel bir şarkı seslendirdi. Hatta en sevdiğim şarkı buydu.
Türkçe alt yazılısını bulamadım ama diziden alt yazısı verilmiş olan bir kısmı kestim. Sözleri de çok güzel.




kmhem paylaşan: Nabrut11


Dizinin sonundan bahsedecek olursam ımmm, daha güzel olabilirdi. Ben daha dolu dolu sonları daha çok seviyorum, hani şu Koreli senaristlerin pek beceremediği sonlar.
Tamam düğünlerini görmek belki çok büyük bir beklenti olabilir :) ama daha mutlu olduklarını görmek isterdim.
Mutlu son avcısı iç sesimi susturun.



Eksiklerim var. Bir kaç video benim dikkatsizliğim yüzünden telife takıldı ekleyemedim. Onları da biraz zaman geçsin eklerim.

Ayrıca Ji Sung'un Secret Love ve Protect Boss dizilerini izlemediyseniz onları da tavsiye ederim. 

Artık söz sizde. 


Yorum Gönder

58 Yorumlar

  1. Henüz başlamadım , pazartesi işallah :)

    Bu yüzden başını okudum sadece :****

    YanıtlaSil
  2. Perry Park ? Darildim şimdi :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Parry park repliği yoktu video vardı onu da yükleyemedim. çok üzgünüm :/

      Sil
  3. Ben de bu postu bekliyordum senden inanır mısın:)) gerçekten çok çok güzel bir diziydi, bu diziden sonra artık kolay kolay yeni diziye yelken açmam herhalde:) çok güzel özetlemişsin ayrıca yeniden izlemiş kadar oldum:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. inanırım :)
      beğendiğine sevindim. böyle kendim içinde iyi oluyor tekrar izlemek istediğimde açıp bakıyorum :)

      Sil
  4. gerçi bana sorarsan nabrut ben kadınların özgüven patlaması yaşamasından yanayın kore dizileri klişelerine yerleşmeden havalı erkek ezik kız tiplemesinin soyunu tüketsinler bence bu arada bayıldım postuna sanki diziyi birdaha izledim vallah

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. o konuda kesinlikle katılıyorum çok seviyorum son modayı :)
      beğendiğine sevindim bende hazırlarken çok zevk aldım

      Sil
  5. Henuz izlemedim ama yo na sagolsun heryerden kendini gosteriyor "opppaaaa" diye :) diziden cok yo na gosterdi kendini sanirim ... ^^
    İlk bahar dizisi olma yolunda aday oldu bende ..:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. izlemeden yo na fanı oldun bile desene :) izleyince de seveceksin emin ol

      Sil
  6. Herşey iyiydi güzeldide ben senin eksiğim var dediğin kısmı yazayım:))Bu kadar mı ağlanılır ama ya adam ağladı kadın ağladı küçüklüklerini gösterdiler onlarda ağladı:))onun haricinde sorun yok bence:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. işte tam o kısım yüzünden telife takıldım biraz uzun bir sahne ya :( çok sevmiştim o sahneyi.

      Sil
  7. Ben bu diziyi on dört veya on beşinci bölümde izlemeyi bıraktım. Zaten ne zaman başlasam mutlaka sonlara doğru sıkılıp bırakıyorum. Bu diziye has bir olay değil yani :/

    Yazı senden beklediğim gibi çok çok güzel olmuş emeğine sağlık. Sanırım şablon değişikliği de yapmışsın Kütahyalı olarak tanıdık çizimler görünce ayrı bir sevdim :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet senin genelde böyle bir yarım bırakma halin var en güzel dizileri :D
      sağolasın. kütahyayı bende çok severim demek kütahyalısın. yıllardır canımız sıcak su çekerse hemen bir ılıcaya gider sıcak suyun tadını çıkarırız. beğendiğine sevindim.

      Sil
  8. nabrut o ost'u ji sung söyledi ^^ ben de diziyi sevdim ama dediğin gibi sonu daha iyi olabilirdi ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkrü ederim dikkatli şahane okuyucu :*
      onun söylediği şarkıyı da sevmiştim ama burada karışmış sayende farkettim.

      Sil
  9. merhaba öncelikle ben senin gizli anonim hayranın ehehehe :) nabrut isminin çıkışıyla ilgili yazına kadar gerçek adın bile sanıyodum :) onedio nun izlemeniz gereken 15 kore dizisi çalışması ve öğrenci evi psikolojisiyle kore dünyasına hızlı bi giriş yaptım secret gardenla. sonra hyun binciğimin gamzelerinden çıkabildiğim an hemen girdim google babaya koreydi diziydi blogdu o günden beri sen ve birkaç değişik kaynağın tavsiyelerinden yola çıkarak bir final ve bir vize haftası içinde olmak üzere 4 ayda 24 dizi izledim kill me heal me de bunların içinde pek tabiki :) normalde ben seni uzaktan uzaktan sevmeye çok alışmış ve bu diziyle ilgili post hazırlamanı heyecanla beklerken postu görünce yazmadan duramadım peki neden ?? çünkü sennn bundan çok daha iyisisin daha güzelini yapmanı bekliyodum ve eminim ki yapardında ama bu post sanki bi bende yapıyım ayol kenarda dursun gibi olmuş.bende dedim bi yazıyım söyliyim sevenleri bekleyenleri olduğunu bilsin sıkılmasın bu işlerden.öyle işte :):)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba:) memnun oldum sevgili anonim :)
      4 ay 24 dizi off :D
      sıkılmadım. 5 yıldır sıkılsam çoktan skılırdım :)
      postun sonunda videolar eksik demiştim aslında. o videolar olsaydı görevimi layıkıyla ifa etmiş olabilirdim belki :)
      ama eksikliklerim senin yorum yapmana sebep olduğu için sevindim. her zaman yaz eksik gedik ne varsa yaz :)

      Sil
  10. Öncelikle eline sağlık nabrutcum ,etkiledi bu dizi beni .izlemeyi düşünmüyordum nede olsa karşısında aynı konu da Hyunbın ve gamzelerı var;) ama o kadar çok yorum görddüm ki merak ettım (merak kedıyı öldürürmüş:)) bende en çok ana karakteri sevdım çok naif bir adamdı. Ama shın segının kadınını arabaya bındırırken başını vurmasın dıye elını koyması benı benden aldı.farkında olmadan eşime düşmanca bır bakış atmış olabilirim :D insan düşünmeden edemiyor bir ben varmı benim içimde?!!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. şte istediğim yorum :D itiraf etmeliyim ki aynı şeyi düşünüyorum dizi bittiğinden beri. kesin ben hastayım hahah :D

      Sil
    2. O araba sahnesi centilmenliğinin altında Shin se gi değil Ji sung'un ta kendisi var imiş. Senaryo olarak yazılmış bir sahneyi değilde, oyuncunun kibar bir alışkanlığını izlemişiz sadece. Cha Do hyun taraftarı olarak belirtmek istedim :))

      *** perry park'lı videoyu facebook hesabına yükler misin peki? Gidişine hüngür hüngür ağlamış biri olarak hangi sahnesini en çok beğendiğini merak ettim.

      Sil
    3. sevgili bollywood terapi;
      sayende kesin evde kaldım. Bir ihtimal birine yanlışlıkla evet derim diyordum ama hayır, bu yorumunda geçen olay yüzünden ji sung beni alamayacağına göre evet kedi alın bana :D
      Perry parkı genel olarak çok sevdiğimi söyleyemem. Onun gidişi sanırım kesmiş ama telife takılmıştım. facebooktan denerim söz :)ama yada denemesem mi senin yüzünden evlenemeyeceğim çünkü :D

      Sil
    4. tamamdır pisicikler benden olsun ama bak perry ahusjinin bir suçu yok. Centilmen avcılığını ben yaptım. bundan sonra evli olanları kendime saklayacağım :)

      Sil
  11. dizi benim en'lerim arasına giren dizilerden oldu hem keyif alarak hem de hüzünlenerek izledim bir de rap'li parçasına bayıldım indirdim sürekli dinliyorum
    karakterlerin hepsi de harikaydı ve ji seong o karakterlerin hepsine çok iyi büründü farkı her defasında farkettirdi oyunculuğunu bu dizi de daha da bi konuşturdu diyorum.. yo na karakteri manyaktı :) secret love u izlemiştim (orda da Ailee nin because of tears parçası müthişti:) bu yazıyı okumadan önce de protect the boss u izlemeye başlamıştım yine de tavsiyeler için teşekkürler.. ;)
    güzel bi post olmuş bayağı da uzunca emeğini eksik etmemişsin bana eksik gelmedi yani ellerine sağlık.. ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Protect boss dizisini de severim ben umarım sende sevmişsindir ^^
      bu diziye gelince bu senenin en iyilerindendi. Ji sung hakkında diyecek söz bulamıyorum :)

      Sil
    2. sıralama
      1-kill me heal me
      2-secret love
      3-protect boss oldu :) yani diğer ikisi kadar olmasa da fena değildi herkes orda kıza kulp bulmuş benim kulbum sesi o şirin surata gitmeyen Allah vergisi bi sesi var :D

      Sil
    3. protect boss daki o kız heart to heart da oynadı en son. Benim bu sene en çok sevdiğim dizilerden birinde yani :) kızı sevmem de iki dizisini de severim

      Sil
    4. o halde sırada ertelediğim heart to heart ve big var ;)

      Sil
  12. Ay nabrut bu yazını okumamak için kendimle nasıl cebelleştim var ya :D Diziyi izlerken aklıma bazı sorular takıldı dedim gidip nabrut neler yazmış diye bakiyim ama sonra anladım hemen spoiler yiycem çıktım bu yazıdan. Diziyi bitirince ilk işim bu yazını baştan sona okumak oldu. Çok güzel yazmışsın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. benden değil dizi çok güzeldi ondan :) ya da ji sung şahaneydi bilemedim .:D

      Sil
  13. Se gi :) ideal tipim :)

    YanıtlaSil
  14. Burada ki yorumlar sayesin de başlamıştım diziye iyiki de izlemisim dediğim diziler arasına girdi mükemmeldi senaryosu oyunculari..çok fazla gözyaşı dokturdu bana ama bir o kadar da güldürdü.güzel dersler veren çok kaliteli bir diziydi herkes izlemeli başları sıkıcı gelebilir ama mutlaka devam edin izlememek büyük kayıp :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. öncelikle yorumun için çok teşekkür ederim eminim sen gibi bir çok kişi de bu yorumun üzerine diziye şans verecektir.
      Benim içinde çok güzel bir diziydi. bu senenin enleri arasında

      Sil
  15. Merhaba ben Zeynep,
    Her kore dizisi bitiminde kendimi nasıl olduğunu anlamadan bu sitede yazılarını okurken bulduğuma göre gizli bir takipçin oluyorum sanırım, diziler bittikten sonra kimin ne düşündüğünü ve benim kadar etkilenip etkilenmediğini merak ederim hep, çok gariptir her seferinde bütün yazıları okuduktan sonra en son bu sitede kalıyorum sanırım diziler konusundaki hislerime en çok karşılık gelen yazıları burada bulmamdan kaynaklı bir durum. Şu anda da uzun bir zaman sonra gerçekten kendini sevdirecek bir dizi bitirmiş olmanın mutluluğuyla burada bir merhaba demek istedim. Kore dizileriyle geç tanışmanın verdiği avantajla çok fazla iyi diziyi peş peşe izlemenin sevinci ve hüznünü de taşıyorum. Çok iyi dizilerden sonra izlenen sıradan bir dizi hiç tat vermiyor doğrusu, bu dizi için de standardın üstünde ama yine de olması gerektiğinden farklı bir sonla bittiğini düşünüyorum. Aslında bu tarz soru işaretleri barındıran diziler tam bana göre sanırım bu yüzden reply 1997 favori dizilerimden birisi ve ben senaristten bir ters köşe beklemedim desem yalan olur, hayal gücüm çok çalışıyor olacak ki ilk bölümlerde acaba Cha do hyun gerçekten o kişi mi yoksa o da bir karakter mi diye düşünmedim desem yalan olur, dizi ilerledikçe de keşke shin se gi yi bize baş karakter olarak düşündürüp Cha do hyun çıksaydı dedim, yani anlayacağınız baştan bir dizi oluşturdum kafamda, benim için bu biraz daha eğlenceli olurdu gibi geliyor. En azından dizinin son sahnesinden çok Shin se gi nin çark çevirdiği sahne daha çok aklımda kalacak ve tabi ki Cha do hyun'un Shin se gi ile benzerlik gösterdiği Oh ri jin'in kolunu tutarak saati ve tarihi söylediği sahne, aslından karakterlerin aynı kişi olduğunu bana hatırlatmıştı, çünkü gerçekten her birini ayrı ayrı değerlendirecek kadar mükemmel bir oyunculuk söz konusuydu. Aslında düşündükçe beni etkileyen bir çok küçük ayrıntı buluyorum ama çoğu da Shin se gi ile ilgili evet onu çok sevdim ama bu biraz da onun en yaralı karakter olmasından kaynaklanıyor sanırım çünkü her şeyi en uçta yaşıyor, onun o sertlikle ağlıyor olması bile beni etkilemişti ve onun ne kadar acılı olduğunu fark etmemi sağlamıştı. Bu kadar Shin se gi dedikten sonra belirtmek isterim ki Cha do hyun hayranıydım ama Shin se gi'nin hakkını da yiyemezdim. Her şeye rağmen yazar karakterlerin ismini nasıl aldığını çok güzel açıklamıştı, sonu bu kadar basit olmasaydı iyiydi, mutluluklarından ziyade aslında tüm karakterlerin Cha do hyun'un içinde var olduğuna yani aslında onların hepsinin Cha do hyun olduğuna dair mükemmel bir sahne görmek isterdim ama bu kadar final durumu vasat dizi varken buna da şükür diyorum ve çok konuştuğumu fark ederek, hoşçakal diyorum, genel olarak takipteyim arada bir de ses veririm, bu güzel yazıları bizlerle paylaştığın için de çok teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Memnun ve mutlu oldum zeynep.
      Yorumunu okurken diziden bazı kesitler gözümün öününde canlandı tekrar ve tebessüm ettim. bu açıdan üdşündüğümüzde dediğin gibi diziye daha şaşırtıcı ve vurucu bir son yakışırdı evet ama yine dediğin gibi buna da şükür. seninde farkında olduğun gibi son zamanlarda iyi pek dizi yok zira.
      diziler hakkında aynı şeyleri düşündüğümüze de sevindim. çünkü ben dizi izlemek kadar benim gibi hisseden kişilerle iletişim halinde olmayı da seviyorum o zaman izlediklerim bir anlam kazanıyor.
      Vakit buldukça böyle diziler hakkında sohbet edelim.
      sevgiler.

      Sil
    2. Sohbet etmeyi gerçekten çok isterim nitekim senin de dediğin gibi insan kendi gibi hisseden kişilerle iletişim halinde olmayı seviyor, ne yazık ki çevrem de günden güne artan kore dizisi severler olmasına rağmen kimse benimle sohbet etmek istemiyor ya çok konuştuğum için olduğunu düşünüyorum ya da aynı şeyleri düşünmediklerinden sohbet etmek istemiyorlar, emin değilim her ikisi de olabilir, konuşma fırsatı bulsak veya bulamasak da sohbet etmek istediğin için çok teşekkür ederim.

      Sil
  16. Dizinin sonundaki videoda 5 kisiyi canlandirdigini soylemissin ben 4 tane diye gordum kimleri canlandirdi ki

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yo na, ikiz kardeş,, cha do youn, shin se gi, birde o içkici olanın ismini unuttum

      Sil
    2. ferry park :))

      Sil
  17. Bu arada bir düzeltme yapalım jeklly and hyde repliği diziden alınmamış,,, Kitaptan bahsetmiştir "Dr, Jekkly & Mr, Hyde" O kitapta dünyanın ilk dissosiyatif kimlik bozukluğu hikayesi anlatılmıştır. Yani jekkly and hyde oradan geliyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kitap olduğunu biliyorum şurada kitabı okuyup yorumunu yapmıştım :D göz atmak istersen http://nabrutvebiz.blogspot.com.cy/2015/02/hyde-jekyll-and-i-dizisinin-kitab.html
      kitaptan bahsetmesinin sebebi aynı zamanlarda yayınlanan diziye bir göndermedir. Herhangi bir kitap değil de bu kitabın seçilmesinin sebebi diziye gönderme yapmaktır.
      sevgiler :)

      Sil
  18. acaba ahn yo na nın oh ri ohn u koşturup onu öptüğü bölüm hangisi lütfen cevap verin acil

    YanıtlaSil
  19. ahh yona nın oh ri on u oppaaaa diye öptüğü bölüm kaçıncı bölüm nolurrrrrrrrrrrrrrrr söyleyin kraliçem leydim sayın bayan nabrut hanım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayy inan hiç hatırlamıyorum çok özür dilerim matmazel ^^

      Sil
    2. önemli değil can sağlığı sağola prensesim

      Sil
  20. senin önerini dinleyerek diziyi izledim iyiki seni dinlemişim diyorum :))bu sene izlediğim en iyi işlerden biriydi ji sung a hayran olmamak elde değil,karakterlerden en çok ah yo na yı sevdim ama en cok shin se gi kalsın istedim sanırım herkesin iç sesi buydu.esas kızımız çok naifti bunun dışında daha fazla iltifat edemicem maalesef zira 20 bölüm boyunca gıydıği kıyafetler ve yırtık kotları beni benden aldı (kore dizilerinde esas kızlar niye cok kötu giyiniyor anlayamadım 'from the stars daki song yi hariç' :)) dizinin sonlarına doğru ağlamaktan gözünde yaş kalmadı(bide gerçekten bu kadar cok bağırmak zorunda mı) dizinin replikleri güzeldi ama eksik bişeyler vardı esas kızı donuk buldum karşısında ji sung gibi bi adam varken bide :)karakterlere dayalı bi dram olduğundan daha fazla eleştirmicem ki basrol fazlasıyla hakkını vermiş finalde hayal kırıklığı demesemde daha iyi bitebilirdi arada boş geçen 1 yıl vardı ve biz neler oldu göremedik. mutlaka izlenmeli diyorum güzel yorumların ve spoilerin için teşekkürler

    YanıtlaSil
  21. Merhaba Nabrut😎 sayende 1 ay önce kore dizilerine başlamış 1 ayda "fated to love you","beatiful mind"."mr.back"."mastar's sun"."one more happy Ending" ve "kill heal me" izledim. Hepsinden ayrı zevk aldım. Küçük kadro ile güzel yapımlar çıkaran çekik gozluleri bir kez daha sevdim 😍 gelelim kıl heal me yorumuna 🙄 nasıl ifade edilir ki hani bazen kelimeler yetmez suan bu durumdayım. Çok etkilendim.çocukluguma gittim.7 ayrı karaktere ayrı ayrı aşık oldum. Favorim tabiki se ge 😍Sanırım bu kore dizilerinde ki mükemmel seven erkeklerden sonra kolay kolay aday begenip evlenemeyecegim 😂 birde izledigim kore dizilerinde, son bolumde yıllar geçiyor bunu yapmadan bitirmiyorlar ne hikmetse 🙂 şimdi yeni diziye yelken açma vakti. Hangisi olsun sence 😊

    YanıtlaSil
  22. Şu ana kadar Kore dizilerinin içinde en beğendiğim bu oldu. Farklı konusu ve işleniş biçimi iyiydi. Gerçekten baya güldüm ve merak ettiriyor kendisini.Suan 10 bölüm izledim bakalım sona doğru bozmaz umarım

    YanıtlaSil
  23. ay nabrut senin tavsiyelerinle iyi ki izlemişim dediğim müthiş bi diziydi saol :) ya bi şey sorcağım bu kore dizlerinde olan ost olayı bizim türk dizlerinde de var mı ? ben en son asi dizisni izledim o 2009 da mıydı ne onun müzklerini çok severdim bizim kilerde var mı ost dizi müziği ya da ben türk dizisi izlemediğim için bilmiyorum bi fikrin var mı?

    YanıtlaSil
  24. Bu dizileri nereden izliyorsunuz .aradım bulamadım altyazılısını.yardımcı olabilir misiniz

    YanıtlaSil
  25. Benim için goblin 1 bu dizi 2. Gerçekten çok güzeldi, ji sung’u tebrik ediyorum yani :)
    Her karakteri ayrı ayrı çok sevdim, favorim zilli an yo na ama en çok gerçek cha do hyun’ı seviyordum. Ayy şimdi hangisi geldi diye izledim, shin se gi gelince ben bile telaşlandım ne yapıcak şimdi diye korktum.
    Yine sevginin iyileştirdiğini gördük ı m not a robottaki gibi.
    Sonuç olarak farklı konusu ile merak ettiren ama hakkını da veren son derece güzel bir dizi.

    YanıtlaSil
  26. Benim için goblin 1 bu dizi 2. Gerçekten çok güzeldi, ji sung’u tebrik ediyorum yani :)
    Her karakteri ayrı ayrı çok sevdim, favorim zilli an yo na ama en çok gerçek cha do hyun’ı seviyordum. Ayy şimdi hangisi geldi diye izledim, shin se gi gelince ben bile telaşlandım ne yapıcak şimdi diye korktum.
    Yine sevginin iyileştirdiğini gördük ı m not a robottaki gibi.
    Sonuç olarak farklı konusu ile merak ettiren ama hakkını da veren son derece güzel bir dizi.

    YanıtlaSil
  27. Diziyle ilgili yorum ve değerlendirmelerine bayıldım, beğendiğim sahneler, replikler bakımından bire bir aynı oluşuna şaşırdım hatta.Sebebini çıkaramadım ama bu dizi beni inanılmaz etkiledi. Beğendiğim sahneleri seçerek döne döne 4 kez izledim. Daha da izlerim sanki. Bunu kendi adıma pek sağlıklı da bulmadım doğrusu, ama elimde değil. Ben sevgisinden özleminden ve mutluluğundan ağlayan erkekleri çok seviyormuşum bunu kore dizileriyle farkettim. O erkekleri insani değerleri daha yüksek bulduğumu ve onlara inanılmaz saygı duyduğumu gördüm. Bizde nedense bir erkek ağlamaz klişesi vardır. Buna hiç katılmıyorum. Ağlamanın bir zayıflık olduğu kanaatinde değilim. Bu dizinin en çok iz bırakan özelliklerinden biri de zeminde dönen dizi melodilerinden "anlatılamayan sır" isimli şarkı oldu benim için. Bir blogdan türkçe alt yazılı halini buldum konuyla birebir aynı olan o sözleriyle ve okuyan sanatçının süper yorumuyla her dinlediğimde içimi acıtıyor. Son sahneler gerçekten de diziye yakışmayacak derecede zayıftı. Doğrusu güçlü bir kucaklaşma coşku dolu bir evlenme teklifi görmeyi beklerdim. Diziyi çekerken çok yorulmuş ekip galiba diye düşünüyorum çoğu kore dizisinin final sahnesinde. Bunları yazabilmek paylaşabilmek sayende mümkün oldu sevgili Nabrut, iyi ki varsın diyorum. Gönül gözüyle birbirini görebilmek böyle bir şey olsa gerek.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynı düşündüğümüze sevindim ^^
      Şarkıyı hatırlamıyorum pek malum uzun zaman olmuş diziyi izleyeli ^^
      Bu dizinin evlenme teklifi de fena değildi aslında diye hatırlıyorum gösterişsizdi, romantikti. İç sesleri konuşuyordu sanki.
      Sen de iyi ki varsın.
      Güzel yorumun beni çook mutlu etti hep yaz e mi?

      Sil
    2. Kısmet oldukça her zaman yazacağım. Çok değerli bir dost bulmuş gibiyim ve bundan dolayı çok mutluyum. Diziyi dört gözle seyretmiş olmama rağmen bahsettiğin o gösterişsiz, romantik evlenme teklifini ben fark edememişim demek. Dizi eski evet üzerinden 5 yıl geçmiş ama ben daha yeni seyrettiğim için bendeki duyguları ve hissettirdiği heyecan çok taze. Eğer hatırlayabilirsen o teklifin olduğu bölümü bana çıtlatırsan çok sevinirim. Sevgiyle ve sağlıcakla kal sevgili Nabrut.

      Sil
  28. Sene olmuş 2021 hala en bi favori dizim olur. Senin yorumlarını okumak diziyi yeniden hatırlamak için arar ara girip okuyorum. Her dizi yorumun çok tatlı ya gülümsetiyor beni. Harika bir insansın haberin vardır zaten bundan. :)

    YanıtlaSil