Evlilik Hikayeleri-2

Yazı dizim üzerine bana gelen evlilik hikayelerini yayınlamaya devam ediyorum.
Bu seferki görücü usulü vakıası modern zamanın unsurları ile karışmış ortaya eğlenceli bir anı çıkmış.

Bu hikayeden ne öğrendim:


Mrl anlatıyor:

Annemle babamın babaları şimdiki zaman tabiriyle kanka imişler vaktinde. Dostlukları da babamın babası vefat edene kadar devam etmiş. Dedemin iki oğlu olup kızı olmadığı için anneme çok özenirmiş ve sen benim gelinim olacaksın büyüyünce, saçlarını ben tarayıp öreceğim dermiş.
Annem gelmiş 26 yaşına. 7 defa istemeye gitmişler ama dedem vermemiş. Sebebi ise şöyleymiş:

Dostlukları bozulmasın.



En son babaannemin 8. gidişte şalterler atıyor tabi, ya bu kız gelinim olacak ya da ben bu oğlanı böyle bekâr kurutacağım. Benim adım da Zehra’ysa ben bu kızı alacağım, 80 defa da gelsem alacağım, deyince dedem dayanamamış vermiş annemi.
Nişandan sonra babam jest olsun diye 70’lerde ki en kuvvetli teknoloji olan Photoshop'un nimetlerinle artistlik yapmaya kalkmış. Annemden istediği vesikalık fotoğrafını kendi vesikalığıyla orman kartpostalının üzerine monte ettirmiş. Resim hala durur evde yalnız kafalar var sadece malum vesikalık fotoğraf. Anneme hediye etmiş. Annem bir heves kız kardeşine gösterince olanlar olmuş. Teyzem kıskançlığından alıp kartpostalı anneanneme götürmüş ve "bak kızın daha ilk günden nişanlısıyla ormana gitmiş, sen beni daha arkadaşıma yollamıyorsun" demiş. Anneannem kaptığı gibi oklavayı annemi temiz bir dövmüş tabi o gazla. Kadıncağız ne anlar Photoshop'tan. Babaannem geliniyle alışverişe çıkmak istediğinde annemin hasta olduğunu öğrenince almış benim teknoloji düşkünü babamı yanına hayde anneannemlere geçmiş olsun’a. Anneannem gelir gelmez babacığımın da üstüne yürümüş ırz düşmanı diye annemi de dudak patlak yüz mor görünce işin aslı çıkmış ortaya. Babam durumu açıklayınca teyzem kayıplara karışmış bu sefer. 2. Günün sonunda kendisini halasının evinin çatı katında saklanırken bulunca Allah yarattı dememiş anneannem vermiş oklavayı :) Kadın son Osmanlı illa dövecek birini 1.50 boyuyla. :) dedem yeter öldüreceksin deyince zor almış elinden. O günden sonra teyzem ne zaman yalan söylemeye kalksa kekeler. 
Dayağın faydası olsa gerek. :)

Mrl…


Bu güzel anı için canım arkadaşım Mrl’e kocaman öpücükler. 

Yorum Gönder

16 Yorumlar

  1. Şahane ya dostluk bozulmasın diye. Dayak mevzuu az canımı yaktı ama o zaman öyleymiş işte.

    YanıtlaSil
  2. Çok eğlenceli bir dille anlatmış. Gülümsetti :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. değil mi? bizim ailenin evliliğinden dram çıkarken bazılarından komedi çıkıyor işte :D

      Sil
    2. Valla bende de ağır dramından, romantik komedisine kadar bir çok evlilik hikayesi var. Aşk-ı memnu bizim sülaleden esinlenerek yazılmış olabilir :) anlatsam roman olur diye düşündüğümden susuyorum :))

      Sil
    3. aşkı memnu mu 0.o çok korktum :D

      Sil
  3. bazen gerçek hikayelerin kurgulardan daha az gerçekçi olması...
    çok hoş bir hikaye :'')

    YanıtlaSil
  4. Ayyy kahkaha atmaktan öldüm :)))))))) komedi supermis valla. Sekiz sefer isteme neymis. Valla helal olsun babannesinin azmine. Seksen sefer de gitsem alacam demis. Severim bu tip kisilikleri. Tuttugunu koparacan arkadas :) eski zamanlara göre 26 yas büyük olmasina ragmen yine de baya ısrar etmis babannensi helal olsun :) -Betül

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. değil mi biz bir defa hayır dersek 7 düvele namımız yayılıyor :DD

      Sil
  5. Ben yorum atmistim ama gelmemis ya .. Annemle beraber okuduk komik bir anlatim aslinda sicak bir hikaye siddet de olsa :) eee hayattan ders almaya bakalim. onlar ermis muradina biz cikalim kerevetine :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet gelmedi :/
      Sonu mutlu olduğuna göre annenin vurduğu yerde gül bitermiş :DD

      Sil
  6. Çok eğleniyorum bu yazı dizisiyle :) Bu da iyikilerle dolu başka bir evlilik çok şükür :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. böyle düşündüğüne sevindim zira daha bir sürü hikaye geldi :)

      Sil