Sensory Couple Konusu ve Oyuncuları

Yoochun yeni bir diziyle karşımızda.
Ama yine soğuk bir adam rolünü üstlenmiş.
Halbuki biz onu, Miss You'da oynadığı gibi sevimli adam rollerinde görmek istiyoruz.

edit: Soğuk bir adam rolünde değil, gayet sevimli, Miss You'daki gibi bir rol ile karşımızda.

Dizinin ismi The Girl Who Can See Smells.



The Girl Who Can See Smells Konusu:
Yoochun'un canlandırdığı karakter Barkod isimli bir cinayet davasında kız kardeşini kaybetmiştir. 
Bu acı onu duyarsız soğuk bir adam yapmıştır ve aynı zamanda ''aneljezi'' hastasıdır. Yani vücudu hiç bir acıyı hissetmemektedir.
Bir kız ise aynı cinayet davasında şans eseri hayatta kalmıştır ama hiç bir şey hatırlamamaktadır. 
Bu olay ise onda doğaüstü bir güç peyda etmiştir. Kokuları görebilmektedir. Evet, doğru duydunuz, kokular onun için biçimlenmektedir.

Edit 2: Diziyi izleyip yorumladım. Dizinin Yorum ve replikleri için şuraya bakabilirsiniz.


Türü: Fantastik romantik komedi.
16 bölüm.

Yoochun'a eşlik edecek bayan oyuncu ise Shin Se Kyung



İkinci adam rolünde ise Unemployed Romance dizisinde pek sevdiğim Nam Goong Min var.

Dizinin yazarı ise My fair Lady ve Rooftop Prince dizilerinin de yazarı olan Lee Hee-Myung
Bölüm sayısı 20.
Yayın tarihi 1 Nisan

Diziden gelen ilk kareler




Sonunda Yoochun onu izlemek istediğim bir rol ile dönüyor. Fragmanı izleyince ne demek istediğimi anlayacaksınız.





Yorum Gönder

17 Yorumlar

  1. amuuu beklenirkiii buuuu :D
    Hemen beklemeye koyuldum şu andan itibaren I miss you bir taneydi ya mandalı,suda dalgalar,şemsiye, günlük oyyy nası severiim :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çeviri bitmeden izleyecek kadar merak etmedim ama çeviriden sonra şans verebilirim çünkü hiç değilse tütü melodram falan demiyor romantik komedi diyor :D

      Sil
    2. Kesinlikle mükemmel bir dizi.. :)) Yoochun çok ilerletmiş oyunculuğunu, kızı da sevdim ^_^ Şuan 10. bölümü izliyorum vakit kaybetmeden başlayın derim.. ;) Tabi sonu nasıl olur bilemem ama şuan harika ilerliyor :)))))

      Sil
    3. Kesinlikle mükemmel bir dizi :)) Yoochun oyunculuğunu geliştirmiş ve kızı da sevdim ^_^ 10. bölümü izliyorum ve çok heyecanlı.. :) Sonu nasıl olur bilemiyorum ama şuan harika ilerliyor ;)))

      Sil
    4. bende sonu nasıl olur bilmiyorum ama yoochun'u çok özlemişim pek şeker :D

      Sil
  2. gözlədiyim dramalardan biri ;))

    YanıtlaSil
  3. 1. O dizinin adı ezberlenemez.
    2. 3 days da ki somurtkan dedektif çok mu sevilmis ki yine ayni rolu vermisler.
    Son dizisinden dolayi pek umudum yoktu ama Kore halki yochunu seviyor her türlü izliyorlar belli :)
    My fair lady ve rooftop prince senaristi neden bi yehchun projesi yapmamis ki ikisini yine görmek istiyorum ji sung jung eum ikilisi gibi :) bitsin bi sans veririz hyun bin dizisi hic sevilmemis ama yine de ben severek izleyecegim sirf hyun bin izler yine finallerim ozledim cunku

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hahah kısaltırız diyeceğim ama baş harfleri de çin alfabesi gibi olur
      tgwcss offff gördün mü :D
      3 days den önce miss you da da dedektifti bu hahah D: bu ne bea :S

      Sil
  4. dizi yayınlanmış mı yayınlanacak mı?

    YanıtlaSil
  5. Peki sen ne zaman bu dizinin replik ve video postunu
    hazırlayacaksın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bu hafta sonu yetiştiremedim ama cumaya yetişir diye düşünüyorum^^

      Sil
  6. yaaaaaaaa ben katile asık oldum yoo chun ıcın ızlemıstım ammaaaaaa

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. o katil bende ilk kez mini bir dizide izlemiştim hoş bir adam hakikaten

      Sil
    2. arkadaşlar bn de park youchn un dizilerini çok seviyorum da yeni gördüm bi skandal çıkmış bu adamla ilgili doğru mu ki

      Sil
    3. çıktı ama mahkemede aklandı

      Sil