Son Moda Evlilik

Son zamanlarda virüs gibi yayılan ve önü alınamayan bir tür, büyüyüp koloni oluşturmakta.
Ama insanlığın geleceğini tehdit eden bir koloni.

Bu bahsedeceğim tür, evlililiği aydınlanma aracı olarak gören, namaz ve bilumum dini faaliyetlere, evleneceği kişinin gazı ile start vereceğini uman türden daha beter, bin beter.



Bu büyüyüp gelişen türün insanları, tesettürlü bir hanım kızımız ile evlenmeyi murat ediyor, ediyor ama ailesi böyle bir gelin istediği için.
Kendisi için tesettürlü olsun, olmasın önemli değil, tüm insanlara kucak(!) açmış, hümanist yani.
Hatta kendisinin dinle alakası nüfus cüzdanındaki anlamsız ibareden ibaret. Dini: İslam.
Bundan 10 yıl önce olsa, tesettürlü bir kadını yanında taşımaktan utanacak tıynette, ya da daha doğrusu tıynetsizlikte olan bu kafa yapısındaki insanlar,
bugün, yani tesettürün moda(!) haline geldiği şu zamanda kendisine tesettürlü bir eş arıyor.
Hem ailesinin gönlünü yapacak, hemde, belki, eşinin tesettürlü olmasından bir çok yerde nemalanacak.

Ve ben eminim ki, bu tipler, belki bir 10 yıl sonra hükümet ve şartlar değişir de, tesettür moda olmaktan çıkarsa, eşine başını aç diye baskı yapabilecek karaktere ve hayat görüşüne sahipler...

Son zamanlarda bir Hacıfışfış olarak çokça denk gelip, ne kadar sabırlı olduğumu anlamamı sağlayan bu tiplerin nesillerinin tükenmesi için Greenpeace'in ideallerine ters orantıda bir stk kurabilirim.

Olmadı, nükleere hayır diyerek kendimi ağaca bağlarım, nitekim bu tür fazla radyasyona maruz kalmaktan bu hale geldi diye düşünmekteyim.

Hacıfışfış Bildirdi.

Yorum Gönder

37 Yorumlar

  1. katılıyorum bu yazdıklarına. ama günümüz tesettürlülerini!!! gördükçe ben soğuyorum. o daracık pantolonlar daracık body ler üstüne şal o da iğne yok boynun açık.. tesettür bunun neresinde?
    Tesettürlü eşe gelince tesettürlü iyidir açık kötüdür diye bir kaide yokki. Neyin kafasını yaşıyorlar anlamıyorum. Öyle insanların bilinçaltına girip benliğini incelemek istiyorum yeminle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. zaten tesettürlü olmasından iyi bir insan olduğu sonucunu falan çıkartmıyor bu koloni. dışşardan görünüşü ile ilgilniyor

      Sil
  2. Bu türü ilk kez duyuyorum.
    Allah uzak eylesin. Hidayet versin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yorumlara bakarsan sen bu tatle karşılaşmadığın için ne şanslı olduğuna şükretmelisin. hatta duymamışsın bile.

      Sil
  3. Ve ben de o stk.nın bütün organizasyonlarında ön saflarda yer alabilirim!

    YanıtlaSil
  4. Yazini okuduktan sonra aklima gelen ilk sey su oldu " burada da bazen oyle bir "taze kayanana" adaylari var ki gorucu usulu kiz bakmaya gidip tesetturlu ise 'sorun yok biz onun evlenince basini acariz!' diyenlerini gordum.. Bu nasil bir zihniyettir hala cozmus degilim. Oglun kapali kiz profilini istemiyorsa nice kapali olmayan kizlar var degil mi? Ama yok onemli olan zaten kizin tesetturlu olup olmamasi degil ki bence buyuk bir olasilik damat adayi olacak kisininde bu kizdan haberi yok .. Bariz bir sekilde anne begendi kizi cunku tanidik bilindik bir ailenin kizi kapali olup olmamasi degil hatta kizin kim ne oldugu umrunda degil hedef o kizi almak kapali oldugunu ogrenince de bizim oglan 'acik' istiyordur akliyla kizin basini actirmak. "" iyyyyy bizzat sahit oldum boyle bir duruma ve sahit olan kisileride gordum.. Yine heyheylendim bak uzun bir yorum oldu kanimca ^_^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. buda çok ilginç bir türmüş. hiç bu kadar beyinsizlerini duymamıştım. Allah korusun. tüylerim diken diken oldu inan ki. :(

      Sil
  5. haha çok güldüm nabrutcum o tıynetsizler insana ne hayaller kurduyorlar :))

    YanıtlaSil
  6. bu tür erkekleri inan yeni duydum, gerçekten bu zihniyetteler mi ? diye hala soruyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yeni mi duydun 0.o ne yani bu türe denk glemedin mi hiç? yorumlara baksana

      Sil
  7. İlahi nabrut:)Benden maşallah gelsin gözlemlerine,fikirlerine ve bunları bu kadar güzel ifade edebilmene ;) kesinlikle çok haklı olduğunu söylemek ister, gözlerinden öperim;)
    Anonimden bir kızçe:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canımsın. bu türle karşılaşmayıp gözlem yapamamayı arzu ederim ^^.
      öpücükler:****

      Sil
  8. Böyle birini bizzat tanımak nasip olmuştu. Olmasa daha iyi olurmuş ama Rabbim'in bir bildiği muhakkak vardır. Yalnız bu tip bana ''İstersen açılabilirsin benim için sorun yok. Büyüklerin yanına gidince kapanırsın sadece'' gibisinden bir şeyler söylemişti. Aslında ona kalsa tesettürlü birini almak bir yana bu düşünceyi kafasından bile geçirmeyecek birisi lakin büyüklerin korkusu daha ağır bastığından bir diğer deyişle el mahkum olduğundan böyle bir şeyi söylemişti. Belki ona karşı davranışlarımın da bu sözü rahatça söyleyebilmesinde etkisi vardır bilemiyorum. Neyse ki yol yakınken geri dönüldü bu işten. Rabbim yolundan giden insanlardan eylesin bizi yoksa halimiz harap.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rabbim iyi insanlarla karşılaştırsın. böyle birine rastlamış olman bile beni çok üzdü. ilk ve son olur inşallah. Evlerden ırak...

      Sil
  9. Ne dogru soyledin. Cidden evliligin kitabini falan yaz sen bence. Gelin adaylarina tavsiyeler diye :D
    Bir de bu anlattigina ek kendisi zamaninda gezip tozup karinlari evlenilecek ve eglenilecek diye ayirmis, neticede de hic kimseyle konusmamis namuslu kiz arayan tipker var ki bahsetmis oldugun tiplerden asagi kalan yanlari yok. Hayir ben biliyorum zaten seriata gore yasamayi. Anam babam cok sukur bana dogruyu yanlisi ogretmis. Ama bu model erkeklerde bir ahlak bekciligi bi namusculuk var ki akillara zarar. Her seferinde diyorum: Allah sahabelerin ahlakinda peygamberin sunnetinden ayrilmayan biriyle evlenmeyi nasib etsin. İnsallah sen de oyle biriyle tanisir, hayirlisiyla da evlenirsin nabrut abla.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben evliliğin kitabını değil de nasıl evde kalınır üzümün sapı armudun çöpü nasıl ayırt edilebilir, havadan nasıl nem kapılır kitabı yazabiliririm aslında :D
      bahsettiğin tip hakkında yazacaklarım var da taşlanırım diye korkuyorum :DD

      Sil
  10. :-D ben daha çok birinci türdeki şahıslarla muhatap oluyorum henüz level atlayamadımsa demek ki..
    Ama ikinci tür daha fenaymış. Evlerden ırak :-)

    YanıtlaSil
  11. tesetturlu degılım karsısında da değilim ama yazdıklarının her harfıne katılıyorum.tesetturu moda olarak kullananda tesetturden dolayı nemalanma dusunenlerde bıldıgın cahıl...örtunuyorsan Allah ıcın ne eş için ne nemalanmak .... face den gul can :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aklın yolu bir. en büyük düşman cehalet olunca sonuçlarda böyle oluyor sanırım

      Sil
  12. Tü tü tü. Elemtera fiş kem gözlere şiş. Masaallah barekallah. Ahh ne diyem daha. Akıllı kızsın demistim ya yaniltmadin yine beni. Havayı koklayıp nasıl nemalanabilirim diye gözleri parlayan kötü niyetli insanlardan Rabbim hepinizi korusun. 28 Şubat surecinde zorla eşlerinin başını actiranlar simdi kapatma pesinde. Dediğin gibi on yil sonra tekrar başa döneceklerdir. Nabrutcugum sana lâyık, değerlerini tasiyabilecek birini Rabbim nasip eder. Hakeza tum yorumcu kardeslerime de. Seni tanimadan seviyorum. .. Sevil

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende seni Allah için çok seviyorum. Rabbim muradını versin.
      Güzel duaların için teşekkür ediyorum.
      kesinlikle 28 şubatında bu tür insanları kapalı eşlerini erkek kuaförlerin önüne oturtmuştu. onları da biliyorum şahit oldum maalesef.
      Allah'a sığınıyorum

      Sil
  13. Bugün bir arkadaşım tesettüre gırdı uzun zamandır nefsiyle mücadele halindeydi ve ben ne kadar çok sevindim bilemezsin çünkü dediki " Allah Hakkı'yla yapmayı nasıp etsın. " Belki biz 28subat zamanında yasamış bır nesil olarak başörtümüzün mucadelesını çok verdıgımız için bu meseleyı okuyunca bır garıp geldı bana uzun zaman eşimin yanında davetlere katılamadım sırf o zor durumda kalmasın diye şimdi bunu duyunca yazık dıyorum bu insanlara:( Allah senı ve senın gıbı bekar kızlarımızı böyle insanlardan korusun nabrutcum sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. anlıyorum :(
      Maaelesef ki garip ama gerçek. amin diyorum ne deyim

      Sil
  14. Yanlış mı inanın bilmiyorum ama bu düşünceye katılamıyorum. Erkekler kapalı kzla evlenmek istiyorar yada kızlarda evlenince kapanırım şimdi hayatımı yaşayım ( ! ) düşüncesi oluyor. Saçmalılığın daniskası. Yahu dini resmen keyfinize göre alet ediyorsunuz. Ne için kapanılır onu bile bilmiyorsunuz. Aman neyse canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hiç yanlış düşünmüyorsun yalın bir biçimde çok doğru noktalara değinmişsin

      Sil
  15. Bahsettiğin türü duymuştum Nabrutcuğum ..Elimizde olsa da o şekil düşünen erkekleri daha fazla çoğalmadan bi yere toplayıp ıslah edebilsek.. Geçen gün bir ahbabımız ''gelinim hiç bir şey( ev işi,yemek vs) yapmasın; tesettürlü olsun, giyinsin,süslensin, benimle gezsin '' isteyen kayınvalidelerin varlığından bahsetti ..bu türü ne yapmalı bilemedim ??? :)) / Bu arada tesettürlü değilim inşallah bir gün nasib olur.. Fakat gidişatı gördükçe ve çocukluğumda 28 şubat sürecinde hanımların yaşadıklarını hatırlayınca gerçekten derin bir hüzün ve keder kaplıyor içimi. Büyük bir kul hakkına giriliyor diye hissediyorum.. -ipek

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne günlerden ne günlere geldik. kimleri görüdk. bazen düşünüyorum bu tip insanlar bu dünya da ne amaçla niçin yaşıyorlar acaba diye?

      Sil
  16. Ne yazık ki günümüzde dinimizin temel emirleri değil,şekilsel emirleri uygulanır oldu.Bir arkadaş yazmış yukarıda,baş örtülü ama k.. açık.Öyle kıyafetler görüyorum ki,ben asla giymeye cesaret edemem.Benim başım açık,ama kalbim harama kapalı.Son derece kişisel bir karara kimsenin karışmaya hakkı yok.Öğrenciyken başı örtülü arkadaşlarım için çok yürüyüşler yaptım.Ancak,başını örtüp,namaza gidip haram olan bir çok şeyi yapanları,bu nedenle de İslamiyet'e zarar verenleri,biz inananları zor durumda bırakanları,İslamiyet'i hırsızın uğursuzun dini gibi gösterenleri yüce Allah ıslah etsin.Hele Müslümanlığı kazanç kapısı yapanları,senin dediğin gibi nemalanmak için kullananları ne yapmalı bilmem.Karısının kafasını örtünce tüm emirleri yerine getirdiğini düşünüp,her haltı yiyen erkek müsvettelerinden Allah kızlarımızı korusun.Hastanenin koridoruna göz göre göre abdest bozan ucubeye,kamuda Müslümanlara karşı kin ve nefret duyguları oluşturduğu için başını örtme yasağı gelsin mesela.Gerçekten inancı için başını örtmeyenlere ağır cezalar verilse Müslümanlığı kötü gösterdikleri için.....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aslında sorun nerede biliyor musun?
      Allah'ın emirlerindne bir emri yerine getirmek diğre tüm emirlerini yerine getirebilme gücü vermiyor insana.
      Daha açık ifade etmem gerekirse mesela namaz kılan biri sigara içmeyecek yoksa namazı kabul olmaz o müslüman değildir diyemeyiz. Ya da ramazanda oruç tutuyorsan namazda kılmalısın yoksa bu orucun olmaz bilir miyiz? Oruç tutup namaz kılmayan o kadar çok insan var ki olada bilir.
      Yani demem o ki bir hükmü yapmak diğerini yapmak ya da yapmamak lüksünü vermiyor nefsimiz bize. Ben namaz kılıyorum o zaman gıybet edemem diyemem kör şeytan maalesef ki bana bunu yaptırıyor ve engel olamıyorum.
      İşte tesettürde namaz gibi oruç gibi Allah'ın emirlerinden bir emir ve bu emri yerine getirince diğer emir ve yasakları yapma emniyetini bize sağlamıyor. Bu noktada nefsimizle baş başa kalıyoruz yine.
      O yüzden tesettüre tesettürün ve islamın emirlerini yerine getirmeyenler değil, tesettüre sadece tesettürün üzerine müslümanlığın tüm sorumluluğunu yükleyenler daha da çok zarar veriyor.
      bilmem yanlış mı düşünüyorum. aslında bunu bir yazı haline getirip arkadaşlarla tartışmak gerek

      Sil
  17. Hemfikiriz,ancak tesettüre girildiği zaman dışarıya da bir mesaj verilmiş gibi oluyor ya da günümüzde öyle algı oluştu.Başını örten inançlıdır,örtmeyen inançsızdır diye.Yoksa sonuna kadar haklısın,bir emir diğer bir emri bağlamaz.Her birinden ayrı ayrı sorumluyuz.Ama başını örtmüş kişi benden daha Müslümanmış gibi bir algının oluşturulduğu günümüzde haliyle dış görünüşe göre içsel davranış bekler olduk.Belki de tesettüre girmeyenler,tesettürün sağladığı pozitif ayrımcılığın acısını tesettürlülerden çıkarıyordur.Tıpkı geçmişte tesettürsüz olmanın sağladığı pozitif ayrımcılık nedeniyle,tesettürlüler tarafından tesettürsüzlerin ahlaksızlıkla suçlanması gibi.Yazması anlaması bile zor olan saçma bir konu.Kimsenin ne yaptığı bizi ilgilendirmez,insana zarar vermeyen,başkasının hakkını yemeyen herkes istediğini yapsın.Hepimizin buluştuğu ortak noktalar mutlaka vardır.Aynı evin içinde bile farklı görüşler oluyor ama birbirimizi sevmeye devam ediyoruz değil mi? Keşke Mevlana'yı dönen adamdan ibaret saymasak da biraz ibret alsak.Çok yaşa sen

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. haklısın. tam tersinide tasvip etmiyorum başını örtmemek namusa aykırı bir hal içinde olduğu anlamına gelmiyor ama haklısınız ki böyle de bir yargı var. hatta bu yargı için başı kapalı olmak sşart değil herkesin alışkın olduğundan farklı giyinen sınırları aşan bir kimse içinde hemen ahlak bekçiliğapıyi yor insanlar tesettürlü olsun ve ya olmasın.
      neyse işte sosyalajik içinden çıkılmaz olaylar

      Sil
  18. ov şit. işte bu. toplumun bir kanayan yarasına daha parmak basılmış burda.
    yukarda bu tiplerle hiç karşılaşmamış arkadaşların evli olduğunu düşünüyorum.
    çünkü bu zamanda istanbulda metrekareye 4 tane düşüyo bu tiplerden. isim isim sayarım bulunduğum kilometrekareyi.

    bu adamların birinin gözüne Allah'ın ayetini sokup "ulan namaz kıl diyo daha neyin geyiğini yapıyosun???" dahi demişliğim var.
    "sen beni adam edeceksin canım:)" dedi bana.
    dedim anan baban adam edememiş ben mi edicem. milletin büyümemiş çocuğunu büyütmekle ömrümü geçiremem dedim.
    "e her evlilik öyledir, kadın aslında erkeği yönetir onu adam eder." dedi.
    dedim anan babanı adam edemediği için mi her gün dayak yiyodu.
    sonra oo bir kavgalar bir kavgalar.
    yani ciddiye alınabilmek için illa kavga çıkarmamız gerekiyo. bende kabahat gerçi, bu kadar yüzgöz olursan olacağı bu. nys...

    bi de şey vardı konuyla alakasız.
    "bana çamaşır mı astıracaksın. bana? bana??"
    dedim neymişsin sen?
    "..." (erkek dicek, diyemiyo corlıcam biliyo çünkü)

    bunların önceki formu biraz farklıydı mesela, tesettür denen şey bu kadar "cool ve hoş görünümlü" değilken taktikleri farklıydı.
    hani kendileri yine cuma müslümanı beyler, çok müslümanıs ama "kapalısız" kız istiyolla.
    niye? hidayetlerine sebep olup evlenince kapatcaklaaa ;))
    bunlar kadına tamamen et gözüyle bakan ve faydalanmaya meraklı tiplerdi. gazozcu nuri alçodan tek farkı teknikleri.
    kızlara "ellemelik" gözüyle bakan bu iğrenç varlıkların yaptıklarını meşrulaştırma cümlesi ise:
    "korkma günah değil evlencez nasılsa, Allah bizi o zaman affeder cnm.;)" daha böyle olup da o kızla evlenenini görmedim.
    zaten kendine saygısı olan bir kadın böyle adamla ne yaşadıysa yaşasın evlenmemeli. tıp ilerledi.

    bu ülkede kadın devrimi şart. kadının meta olmadığını birilerine zorla da olsa öğretmek gerekiyor.

    ha bu arada şu siteden haberin vardır, yoksa da olsun
    recel-blog.com
    buraya da yazı yazsana süper olur, tam senin tarzında yazılar gerekiyo buraya benje.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. seni unutmadım reis demesen hatırlamazdım çünkü adsız yazıyordun böyle rumuz ile yazmana memnun oldum :) diğer yorumuna cevap yazmadım çünkü orada polemik olmaması için hiç bir yoruma cevap yazmadım. Yazdıklarına bayıldığımı ve son harfine kadar katıldığımı bilmeni isterim.
      bu yoruma gelirsek;
      kesinlikle bu tiplerle karşılaşmamış olanlara çok şaşırdım ve onlar adına sevindim.
      bunların önceki formu dedğin tip halen mevcut ve maalesef aynı atmosferden faydalanıyoruz. maalesef. Hatta bir arkadaş yorumunda şöyle demişti: evlenince kapanıcam diyen kızlarla evlenince namaz kılıcam diyen erkeklerle evlendirsek de hepimiz kurtulsak :)
      dediğin siteyi bilmiyorum bakiyim neymiş :)

      Sil