Fated to Love You Replik Video ve Gifleri

Bu yazın en güzel dizilerinden biri Fated of Love You idi.
Ben eş zamanlı izleyip, izlerken de sosyal mecralarda izleyin diye faşist baskı yaptığımdan şimdi tekrar
mutlaka izleyin,
şahane idi,
çok sevimli, komik ve eğlenceli bir dizi,
bayılacaksınız gibi yorumlar yapmaya lüzum görmüyorum. ☺



Dizinin konusu ve oyuncuları hakkında geniş bilgiyi şurada yazmıştım.
Dizi hakkındaki görüşlerimi de yukarıda yazdığıma göre, müsadenizle replik ve videolara geçebilirim.

Yasal Uyarı : Buradan sonrası spolier içerir.

Büyük ihtimalle izleyen herkes hemfikirdir ki, post-it göndermeleri dizinin en güzel kültüydü.



Post-it kızımızı, prensese dönüştürme süreci vol1


Vol2





Vol3



Ve sonunda kızımız da Prensese dönüştüğünü kabullenir.






Bu sahneleri seviyorum. Dal ja's Spring dizisinde de Dal Ja'cığımın vardı böyle bir sahnesi.



Kızımız dizi ortasında gerçek bir yapıştırıcı olarak dönerek hoş bir sürpriz yaptı. Ben dizinin gidişatından yola çıkarak hep ezik olarak kalır diye korkuyordum.



Hatta epey havalı bir yapıştırıcı olarak döndü ve bizi şaşırttı.




Yara bandını bile olay yaptığı sahneyi hatırlıyorsunuz değil mi?



Daniel'in özür dilemek için yaptığı jest pek sevimliydi.



Sonra Le Gun'un kızımıza yaptığı iltifatlar unutulacak gibi değildi.



Bu repliğin devamı şöyledir:


''Bu kadın çok akıllı olmayabilir.....
ayrıca hesap işlerinde kötü de olabilir. 
Fakat, bu kadın bir insanın bir insana nasıl davranması gerektiğini bilir.
Ayrıca bu kadın..... hem şefkatli...
...kendinden çok başkaları için didinen biri.
Bu yüzden her şekilde bu kadın...
...çok özel biri.
O benim kıymetli güzel eşim...''

Ya da bunun gibi.



Daha sonra son bölümde bunun masal kitabını yaptı.




foly1 paylaşan: nabrutt


Le Gun şahane bir oyuncu. Kahkahaları bana The Greatest Love dizisinde Cha Seung Won'un oynadığı Dok Go Jin karakterini hatırlattı. 
Hatta iki oyuncu ses ve tavır olarak da epey benziyor.

Önce kızımıza böyle dedi. Gözlerim doldu, hain. ☺



Sonra böyle, aşık olduğunu anlayıp çıldırması...
Haha! Çok komikti, manyak adam.




Ve aşkını itiraf eder sonunda.




foly3 paylaşan: nabrutt


Hafızasını kaybetmesi üzerine beynin unuttuğu ama kalbin unutmadığı mesajı çok güzeldi.



Ciddi ciddi yapabilecek gibi söylemiyor mu birde?



Çok güldüğüm sahnelerden birisi de buydu.



Kızımızın bu dizide kült olan bazı replikleri vardı.
Mesela:




bu repliğe bayıldım!

Yada buna:



Tamam, Jang Hyun iyi bir aktör, güzel bir karakter sergiledi ama ikinci adam Daniel Pitt yani Choi Jin Hyuk'u anlatmadan olmaz.




Zaten diziye onun vesilesi ile başlamıştım, bu dizide biraz geri planda kalıp içimi burksa da özellikle o son sahne de kardeşi ile olan konuşmasında epey ağlattı beni.
Çok güzel bağlayıp, iyi oyunculuk çıkarmışlar.



Ve klişelere gelirsek;
kızımız sırtta taşınmasa küserdik zaten. bknz.



Kızımızın ayakkabısı giydirilmese dizinin matematiği bozulurdu. :)



Otobüs klişemiz de yaşandı. Kızımız otobüs camından hüzünle enginlere baktı.



Ben şu aşağıdaki romantik sahneyi sevmiyorum. Artık küresel bir klişe halini aldığını düşündüğümden, sevenleri için koyuyorum.




Ve tabi Fated of Love you.


Ama evlilik yeminlerini hala çok romantik buluyorum.



Ben, Lee Gun...
Ben, Kim Mi Young...
Kim Mi Young'u karım olarak alıp...
...Lee Gun'u kocam olarak alıp.. 
...ömrümün boyunca onu sayaca ğıma...
...ölüm bizi ayırana dek...
...hayır, öldükten sonra bile...

...sonsuza dek onu seveceğ ime söz veriyorum.



Evlilik yemini deyince Miss you aklıma gelir hep.
Çok güzeldi. Size de hatırlatayım yeri gelmişken.




Evlilik yeminleri,

rüzgar estiği zaman...

onu engellesek yeter.

Yağmur yağdığı zaman,

aynı şemsiyeyi paylaşsak yeter.
İlk kar yağdığı zaman,
sadece böyle buluşsak yeter

Hatırlıyor musun?

birbirimize yaralarımızı göstermiştik.
Bu yeter!

Aşkımızın gücünü kullanırsak,

birlikte her şeye göğüs gerebiliriz.
Böyle, yaşayalım.

Park Hee-Von Master's sun dizisinde de esas kızın tatlı arkadaşı rolünde idi. Pek sevmiştim.


Bu dizide de özellikle son andaki zengin kız sürprizi unutulmayacaklar arasında.



Dizinin son bölümünde balayındaki Prens-Prenses sahnesi de dizinin kült sahnelerinden biriydi diyerek yazımı bitiriyorum.



foly2 paylaşan: nabrutt


Blog'umda yazdığım tüm dizi ve filmleri alfabetik olarak sıraladım.
Buradan hepsine ulaşabilirsiniz.



Yorum Gönder

55 Yorumlar

  1. ah ah ne diziydi ama.Bu yil gercekten cok guzel diziler geldi.fated de guzellerdendi.dizideki zaman atlamasindan sonraki 12-17bolum arasi dram skti biraz, onceki eglenceli bolumleri ozledim.Ama sonra baristilar ya dolu dolu ask gorduk ya yeter)).Its okay dizisi hakkindaki yazini merakla bekliorum))Sana yorum yazmayi ozlemisim))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canımsın :*
      evet 20 bölümlük dizilerde maalesef ki 12. blümden sonra biraz düşüyor artık bu tempoya alıştık.
      Fırsat bulursam ilk fırsatta it's okay postum gelecek :)

      Sil
  2. bende bu diziyi eş zamanlı izledim. ilk başlarda baya hevesle izledim ama sonlarda beni çok sıktı hatta finalini hala da izlemediğim bir dizi. sonlara doğru kızı iyice dayanılmaz buldum. hele o bebeklerini kaybettikleri zamandan sonra çok acıklı oldu. ben dram sevmiyorum o yüzden başta iyi sonda kötü bitti benim için.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 20 bölümlü dizilerde hep bununla karşılaşıyoruz maalesef ki 12. bölümden sonra drama bağlıyor

      Sil
  3. choi nin yeni dizisi başlıyor :)

    YanıtlaSil
  4. caaanım beenim. tadı damakta kalan harika bi diziydi.kaç kere izlesem bıkmam. post çok güzel olmuş tatlım. ellerine sağlık. devamını beklerizzz(yüzsüzmüyüm ne?:) benim favori sahnem yara bandını değiştirdiği sahne bi de mi young evden ayrıldığında spor yapıp ikide bir telefona baktığı. çok sevimliydi.senin favori sahnen?
    ayşecik

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. benim favori sahnem post it beznetmeli tüm sahnelerdi sanırım çok sevdim ben. bir de en son balayındaki prenses sahnesi :)

      Sil
  5. diziyi geçen hafta bitirmiştim, üstüne böyle senin yazını okuyunca çok güzel oluyor. ben de diziyi sevdim ama ilk on bölüm daha eğlenceliydi sanki o kıskançlık halleri falan çok tatlıydı, a bir de o nasıl bir gülme şeklidir bittim ya

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. doğru kesinlikle. ilk 10 bölüm şahane olduu için ben 12. blümden sonraki drama pek takılmadım :)

      Sil
  6. Bende senin bu yazini bekliyordum;-)yine cok guzel :-)bide aklin unuttugu ama kalbin unutmadigi kisimlar sanki master sun ve bofda da vardi sen yazinca oyle aklima geldi:-):-P

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. beğendiğine sevindim :)
      bu hafıza kaybı kore klişesi :D

      Sil
  7. Yaa çok güzel olmuş bu yazı (gerçi hepsi güzel de :D) Yeni bitirdiğim dizilerden biri olduğu için çok severek okudum, eline sağlık :) Uzun süredir izlediğim dizilerde pek çok duyguyu aynı anda hissettiğim olmamıştı ama bu dizi bana pek çok şeyi aynı anda yaşattı. İzlerken durdurup güldüğüm, püskürdüğüm çok sahne oldu ama aynı zamanda gözlerimin dolduğu hatta ciddi anlamda ağladığım sahneler de oldu. Özellikle 17. bölümdeydi sanırım Lee Gun'un kayıt yaptığı sahneleri Mi Young izlerken cidden baya ağladım. Lee Gun'u oynayan oyuncuyu daha önce hiç görmemiştim ama çok sevdim hatta bayıldım. Jin Hyuk'tan bahsetmeye gerek yok zaten ama yazık yavrucum hep 2. adam oluyor. Başrolde olduğu doya doya aşk yaşadığı bi dizisi olsa ya şu adamın, yok mu hiç? Her neyse çok uzattım, güzel dizi, izleyin izlettirin efendim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. beğendiğine sevindim.
      ah evet... o sahnelerde bende kötü oldum. içim düğüm düğüm oldu.
      var tabi. emergency couple de başrol oynadı. ben eş zamanlı izlemiştim hatta sırf onun için :) bir postuma bak belki sende sever izlersin :)

      Sil
  8. oyh bi ton yorum yazdım yanlış bir tuşa bastım gitti hepsi :)
    özetliyorummm
    its okey thats love dizisiyle aynı dönem dizileri olmaları hasebiyle reyting savaşı vermişler
    benim reytingim elbet its okey thats love a ama bu diziyi de çok sevdim
    1 hafta önce bitirmiştim yine can alıcı yerleri yakalıp uzunca bi post hazırlamışsın ellerine sağlık ;)
    erkek karakteri ilk bu dizide izledim ve yeni bi oppa kazandım :)) kahkalarıyla ben de direk cha seung won'a gittim.. ;)
    spoilerr-----> choi jin hyuk u the heirs'da 'cool' bulup daha bi sevmiştim burda o soğuk-sıcak erkek moduna hiç bürünmediği için çok etkilenmedim ama üzüldüm bu adama bi gün yüzü göstersinler pls :))
    müzikleri çok güzel goodbye my love parçasını sarıp sarıp dinliyorum hüzünlü parçaları çok olsa da finaliyle bizi mutlu ettiler sağ olsunlar ;)
    ---
    bu aradaaa başlığın çok güzel olmuş, siteye yeni bi hava katmış ellerine sağlık.. ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. choi jin hyuk hayranı olmak için emergency couple izlemelisin. orada büyük ihtimalle baylacaksın.
      müzikler hakikaten şahane idi. alice'in seslendirdiği de exo'nun ki de harikaydı tartışmasız.

      başlığımı beğendiğine ayrıca sevindim. çok teşekkür ederim

      Sil
  9. Sanırım önceden de söylemiştim, Kore dizisi/filmi saplantım yok. Özel ilgi alanlarıma da girmiyor.
    Ama bu kadar gözlem, kare tespiti, fotoğraflar, yazılar, metinler...
    Allah aşkına, kaç saat emek veriyorsun nabrut? Takdir ediyorum özverini.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok zaman harcıyorum ama şu sıra o kadar yoğunum ki özveremiyorum bile :D

      Sil
  10. Diziye bölümler devam ederken başlamıştım ve her hafta bölüm beklemek benim için aşırı derecede zor olmuştu :/ Secret Garden'dan sonra kendini bana sevdiren nadir dizilerden ^^ Hele Lee Gun'ın ilk sahnesi beni benden almıştı. O şampuan reklamını kahkaha krizleriyle izlemiş, aranılan kanın o anda bulunduğunu anlamıştım :)) O kahkahası, kendini beğenmişliği, karşısındaki kadına verdiği değer ah ah.. O zamanlara geri döndüm ^^ Ellerine sağlık, bu güzel video ve giflerle hatıralarımı canlandırdın :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet ilk bölümden insanı içine alan bir dizi. bende çok sevdim.

      Sil
  11. İltifat repliklerinde kaldım ben ne güzel laflar öyle :)))

    YanıtlaSil
  12. Miss you yu hatırlatman ne iyi geldi :)

    YanıtlaSil
  13. bu haftasonu izledim bunu.. offf bayıldım bayıldım ayrıca arada ağladım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende çook ağladım hele gep dong düştü araba çarptı ya o sahne şahane idi. çok ağladım mesela...

      Sil
  14. şu hafıza kaybı olayından nefret ediyorum :( sadece i hear voice de sıkılmadan izledim galiba onun dışında uyuz oluyorum :) dizi çok güzeldi ama komşu oppa da çok tatlıydı. ben şöyle düşünüyorum dizide en başından güzel bir uyum vardı abes hiçbirşey yoktu aileden bir film gibi seyrettim. Lee gun ilk zamanda bile ayakkabısını getirdiğinde kızı savundu ya orda sevdim işte bu adamı. Bu arada bu adamın karısıyla ilgili bi yazı yazmıştın demi aklıma geldi bi an :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bu adamın değil bu adam evli mi bilmiyorum bile :DD
      komşu oppa favorim diziye onun için başlamıştım zaten :)

      Sil
  15. postun çok güzel ama iki büyük eksiği var ,birincisi ailee nin o muhteşem ost u good bye my love ikincisi ise diziye renk katan,hamu hamuu diye dolanan şu ikili :)

    YanıtlaSil
  16. yeni ve eğlenceli kore dizileri izlemek istiyorum.pinokyo gibi... lütfen birkaç tane önerirmisiniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yenilerden heart to heart var kill me heal me var. ama ben sizin ne izleyip izlemediğinizi bilmediğim için sağlıklı bir yönlendirme yapamam sanırım

      Sil
    2. Kore dizilerine my girl ile başladım ,sonrasında you are beautiful,wild romance,bof,to the beautiful you,sungkyunkwan scandal,school 2014,rooftop prince,playful kiss,pinokyo,medical top team, modern farmer,personal taste,man from the stars,ma boy,mackerel run,the heirs,gu family book,heartstrings,city hunter,a gentlemans dignity,49 days ,baby faced beauty,nice guy,her lovely heels gibi diziler izledim.bunlardan en beğendiklerim playful kiss,you are beautiful,heartstrings ve baby faced beauty.Gördüğün gibi romantik komedi hastası bir insanım.

      Sil
    3. bende romantik komedi insanıyım o yüzden sana 2014 yılındaki en iyiler listem var oradan izlemediğin diziler var bak çok yardımcı olur diye düşünüyorum. yine arada kalırsan yardımcı olurum tabii
      http://nabrutvebiz.blogspot.com.tr/2014/12/2014un-en-iyi-kore-dizileri.html

      Sil
    4. bu arada korece biliyor musun

      Sil
  17. bu arada diziyi izleyenler bilir kızımızın çizdiği resimlerin çantaları vardı. kore menşeli bir sitede satılıyor. fiyatı da makul:) ben aldım dileyenlere de adresi verebilirim nabrutcum kızar mı adres vermeme bilemedim o yüzden dileyene mail olarak atabilirim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. geçen bende gördüm bir yurtdışı menşeili sitede. Dediğin gibi fiyatımakul çünkü çakmasıdır :D zira bu tasarımcının asıl sitesini de biliyorum. Verebilirsin direk link no problem ^^

      Sil
  18. asıl sitesi de mi varmış:) tereciye tere satıyorum ben de. benim dediğim site dresslink di. asıl site hangisi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. estağfirıullah. bu kadın korede ünlü biri yani bunları yapan. şimdi siteyi aradım ama bulamadım. o zaman araştırmıştım. orijinal ürünleri çok pahalı olunca kaydetmedim demek ki siteyi :D
      dresslink de evet gördüm çakmalarını ama orjinaller şahaneydi ayşenur :D

      Sil
  19. Çok güzel eylenceli tatlı bir diziydi klişeleride seviyorum ben bu Kore diZilerinde tavsiye ederim:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. şöyle anlaşılır hale geliyor:

      Çok güzel eylenceli tatlı bir diziydi.. klişeleride seviyorum ben bu Kore diZilerinde, tavsiye ederim:))

      acayip bi devrik cümleci olduğum için rahat anlayabiliyorum :))

      Sil
  20. Bu dizi gercekten izlenebilir kaliteli bir yapimdi. Dizinin basinda güldürdü sonlara dogru aglatti. Icerisinde hersey vardi. Kore dizilerinin sonlari cok da iyi bitiremiyorlar bence ama bu dizinin sonu 10 numara 5* valla cok cok begendim sonsuz tavsiye ediyorum ( lee gun kahkahalarina bayildimm ya cok iyi oynamis bu arada )

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. benim içinde en güzel sonlardan biriydi.
      ikili çok güzel bir iş çıkarmıştı.

      Sil
  21. Merhaba, merak ettim. Güzel bir diziye benziyor ancak sormak istediğim bir şey var. Bunların çocukları doğuyor mu doğmuyor mu? :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba :D o kısmı bilmeden başlarsan daha güzel olur :D

      Sil
  22. İlk iki bölümü izledim ve ara verdim. Sonra tekrar başladım iyi ki devam etmişim;) Kahkahalara bayıldım ilk başta itici geliyordu ama sonra sonra öyle çok komik geldi ki, gerçekten iyi bir oyuncuymuş, saçlarını kestirince de çok hoş oldu..keşke daha az dram olsaydı,onun dışında tavsiye verdiğin için teşekkürler. .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Böyle o kadar tatlı bir dramı vardı ki ben onu bile sevmiştim kadın dünya tatlısı adam şeker ve deli :D
      beğendiğine sevindim benim çok sevdiğim dizilerden birisi çünkü ^^

      Sil
  23. 20 bölümü 2 günde bitirdim. Süper ötesi günlerce aklımdan çıkmadı. Jang hyuk hayranı oldum bir anda 🤗 beatiful mind dün bitirdim. Mukemmel mükemmel tarif edemiyorum. Jang nara nin mr back dizisine başladım. Güzel gidiyor. Ama orada jang hyuk olsa iyi olurdu cunku huysuz yaşlı dede rolü iyi yakışırdı. Jang hyuk un oyunculuğunu çok beğeniyorum. Bukalemun gibi her role anında uyum sağlıyor ve bizı de kendine bagliyor 🙄

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Jang Hyuk bende çok severim.
      sana güzel bir haber vereyim ikilinin bir de mini dizileri var. old goodbye izlemek istersen bloğumda yorumunu bulabilirsin :)

      Sil
  24. Yorum yazıyorum ama gitmiyor sanırım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. geldi :) ama ben meşguldüm dönemedim kusura bakma

      Sil
    2. Esf. Kore dizileri devam ettiği müddetçe daha çok yazisacagiz gibi 🤗

      Sil
  25. Onu da izledim🤗 1 bölümlük değil mi hasta kızı canlandiriyor du?

    YanıtlaSil