Cunning Single Lady Konusu -Mutlaka izleyin-

Facebook'da ve Twitter'da izleyin diye duyurdum ama okumayanlar varsa diye burada yazmadan edemedim.
Bu diziyi mutlaka izleyin.
Bu sene izlediğim en iyi romantik komedi bu!
Şimdilik tabii!
Dizinin ismi: Cunning Single Lady



Cunnig Single Lady dizisinin konusu: Ae Ra'nın hayali bir memur ile evlenip evinin kadını olmaktır.
Bu hayali de gerçekleşir. Bir memur ile evlenir, evinin kadını olur ta ki; o memur Jung Woo memurluktan istifa edene kadar.
Çünkü Jung Woo'un hayali İnternet yazılımları yapmaktır ama bu uğurda epey para kaybedecektir.
Durum böyle olunca evin kazancı kızımızın omuzlarına binecek bu duruma daha fazla dayanamayarak boşanacaktır.
İşte dizi buradan sonrasında başlıyor.
Boşandıktan 3 yıl sonra, Jung Woo büyük bir şirkette çok başarılı bir Ceo olmuştur. Bunu öğrenen kızımızın amacı ise eski kocasını geri alabilmektir.


Bu romantik komedinin romantikliği de, komedisi de tam tadındaydı.
Başrollerde ise ilk kez Bof'da Le min ho'nun nişanlısı rolü ile, sonrasında Big'de Gong Yoo'nun partneri olarak izlediğimiz Lee Min Jung ile;



böyle şahane bir adam var.



Joo Sang Wook!



Bu şahane adam, diziye sizi bağlayacak ve 16.bölümün sonunda ''Neden bitti?!'' diye ağlamanıza sebep olacak. ☺



Evet dizinin bir artısı da 16 bölüm olması diyeceğim ama ilk defa bir dizi neden daha uzun sürmedi diye üzüldüm.
Çünkü genelde dizinin 16 bölüm olması büyük bir artıdır benim için.
Dikkat : 


Daha fazla ayrıntı, replik, video, gif ve yardımcı oyuncuları içeren 
postumu şuradan okuyabilirsiniz.

İyi seyirler...

Beni Instagram Hesabımdan takip edebilirsiniz.


Beni Instagram Hesabımdan takip edebilirsiniz.
https://www.instagram.com/nabrutvebiz/

Not:Dizinin bir eksisi var ki, o da kötü çeviri.Çevirmen arkadaşlara edecek lafım yok sanırım onlarda Fansub'dan çevirdikleri için böyle bir sıkıntı oluştu.
Not2:Joo Sang Wook enişteniz olur unutmayın. :)))

NOT!
Blog'umda yazdığım tüm dizi ve filmleri alfabetik olarak sıraladım.
Buradan hepsine ulaşabilirsiniz.





Yorum Gönder

47 Yorumlar

  1. Sen güzel dediysen güzeldir tabi ama para kazanamadığı için boşanan sonra zengin olduğu için tekrar birleşmeye çalışan kadın şu an bana son derece itici geldi mutlaka severim izlersem ama konusu hiç iştah bırakmadı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. konusunu öyle yazmalıyım ki spo olmasın. Ama işin ardı öyle değil deyim sen anla :D

      Sil
    2. joo sang wook ve dizideki kot kıyafetler çok iyiydi:))Dikmek için model bile çaldımmm:)))

      Sil
    3. dizi de enterasan olan bir diğer şey kızımızın fakir olmasına karşın çok güzel giyinmesi idi

      Sil
  2. izlerken kahkalar attığım çok sediğim bir diziydi jung so min ve joo sang wook harikaydı.Bir adam bu kadar mı güzel mimiklerini kullanır!! Çok tatlıydı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynı hislerde olduğumuza sevindim :)

      Sil
    2. Dizide jung so min mi var goremedim de ben???

      Sil
    3. bu dizide değil tatlım. Miss Korea dizisinde son bölümde konuk oyuncu olarak yer aldı.

      Sil
  3. dediğin dizi buydu o zaman :) bu aralar resmen romantik komedi yoksunluğu çekiyorum madde bağımlıları gibi :D o yüzden hemen başlamalıyım :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen dediğim dizi tamda buydu!hemen başla :Dama unutma Ceo benim :D

      Sil
    2. Ama ama haksızlık hep dizileri ilk sen izliyorsun en iyileri de sen kapıyorsun olmaz ki ama :D

      Sil
  4. Merhaba
    Yine benim hissettiklerimle aynı düşünceler Okuyup sessizce giden üyelerdendim ama daha önce yazılan yorumları okuyup ve konu Cunning Single Lady e gelince bir şeyler yazıyım dedim (Diğer konularda da sürekli yorum yazmak istiyeceğim sanırım)
    Lee Min Jung tüm dizilerini seyrettiğim ve çok beğendiğim oyunculardan biri
    Joo Sang Wook ise ilk dizisini izlediğimde çok ilgimi çekmese de tüm izlediğim dizilerde süpriz bir şekilde ortaya çıkıp beni kendine bağladı İlk kez romantik komedi de oynamasına rağmen bence muthiş bir iş çıkardı
    konusunu okuduğumda bana da itici gelmişti ama bölümleri izlerken bu çifte sonunda ne olacak diye merakla izledim Bittiğinde tekrar baştan başlayıp Joo Sang Wook un şirin hallerini tekrar tekrar izlemek istedim (bu arada Joo Sang Wook eniştem olur unutmadım) Lafı bazla uzattım sanırım gerisini post a bırakıyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba;
      öncelikle artık ses vermeye başlayacağın için çok mutlu oldum :)
      Joo sang wook'u ilk izleyişim ve şimdi onun için Good doctor'u izliyorum.Hem tromantik komedide süperdi hemde fark etti isen biraz kilo almış üst bedende kas yapmış saçlarıda biraz uzun olunca çoook hoş bir adam olmuş.
      dediğin gibi diğer postu yazdığımda yapalım muhabbeti çünkü konuşulacak çok şey var :D

      Sil
    2. Joo sang wook'un bütün dizilerini izledim ve kesinlikle hepsini tavsiye ederim
      Good doctorda da çok beğenmiştim Rolü ve oyunculuğu yine süperdi İlk romantik komedi projesi ve bana niye daha önce oynamadı diye düşündürdü Fark ettim Kilo alıp değişiklikler yapınca çok çok daha iyi olmuş :)
      Postu sabırsızlıkla bekliyorum ve kesinlikle yine favori sahnelerimi yakalayacağını düşünüyorum :D

      Sil
  5. yaa ben de dün bitirdim..çok güzel diziydi gerçekten.ve bi sorum var ya ilk fotodaki olay ne zaman oldu ki benmi kaçırdım anlamadım)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen :)
      oradaki kıyafet hani ilk başlarda hapisten çıknca teşekküre gelmiş sonra sözleşmeyş yırtıp suratına atmıştı ya işte o kıyafet ama öyle bir sahne yaşanmadı o resim ost'un afişi ,:)

      Sil
    2. evet ben de acaba oralarda bisey mi kacirdim noldu dedim))

      Sil
  6. o zaman ne diim hemen başlıyorummm :)))

    YanıtlaSil
  7. Tatilimin ilk gününe böyle bir öneri ilaç gibi geldi, severek izleyeceğim bir dizi olacak kesin diye mutlu oldum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tam nokta atışı yaptım demek sevindim kiii.
      umarım seversin ve diğer postu yaptığımda bol bol dedikodu yaparız :D

      Sil
  8. Oyy Ceomuz <3<3 Sahaneydi dizi tek kelimeyle iyi ki izlemisiz :* ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kalbimmm.benim plastük plavur hastalığım var biliyorsun :D

      Sil
    2. aynen neden bitti, üstünden bunca zaman geçti hala etkisindeyiz, diğer posta zıplayım birde ordan hatırlayım ceo yu :P:P

      Sil
  9. Bitirmeden yazmayayım dedim :) Spo yu açamadım :( Diğer postu dört gözle beklediğim gibi yorum için onu bekleyemedim :)
    Öncelikle kız güzel adam karizmatik 2. adam fevkalade bunu söylemiştim :) Ama 2. kadın cadoloz babasına çekmek istemiyor ama o da babası gibi pis kız :)
    Ae Ra nın kıyafetlere bittim yaaa çok güzel giyiniyorduuu hele o başlarda geniş kabanlar şallar müthişti. Ceo da çok hoş giyiniyordu ve 2. adam ve maalesef 2. kadın da.. Neden hepsi demediysem :) İlk başlarda Ae Ra yı biraz Masters Sun da kızı sıraşık bulmuştum ya hani bunu da öyle buldum biraz da gıcık ama geçti :) Seung Hyeon aşkı da bi ara intikama giderken yavaşladı :D Evet aşk hastalığına Ceo nun tavırları çok eğlenceliydi özellikle 2 sahneye çok güldüm :) Birincisi asansörde el ele tutuşmaktan kurtulmaya çalışırken Ae Ra nın takım liderine vurması :D İkincisi oyuncak ayıdan çıkan ses kaydı :D Resim yapma aşkım depreşti kendimi güzel resim yaparken hayal ettim ve öyle bir atölyem olması isteğim arttı :) Yemeklerden canım çekti bi de tadını biliyormuşum gibi :) Ahh o ev ne kadar güzeldi hayal ettikleri ev de kendi evi de Ceo nun. Ae Ra nın kaldığı iki evde. Ay niye uzun yazıyosam :D Zaten bunları sen de beğenmişsindir. Son komik kısım da çok hoştu. Gece gece çenem düştü yine :) Sayende güzel bir dizi izledim yineee :) Teşekkürlerr Nabrutt :)
    Sevgilerrr kocamanındannn :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. o sahnelerde bende çok güldüm :D
      ama ben yorumlarımı yapmayacağım postuma saklıyorum çünkü :DD
      ama seni zevkle okudum :) dizi içini şişirecek kadar güzeldi anlıyorum seni :))
      ben teşekkür ederim güvenip hemence diziye başladığın için :******

      Sil
    2. Diğer posta da yorum yapıcam o zaman :D Aynen ama gazım alınmayacak gibi böyle güzel bi dizi varsa hemen başlamak istiyorummmm :)
      Estağfirullahhhh :* ;)))

      Sil
  10. Diziyi ilk iki bölüm hariç ben çevirdim. İlk dizi çevirim olduğu için biraz acemiydim kusuruma bakma ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kusura bakacak bir durum yok.ilk çeviriye göre yine çok iyiymiş bile.replik postumda ne kadar iyi olduğun ortaya çıkacak :)) böyle şahane bir diziyi bizimle buluşturduğun için çok teşekkür ederiz.Emeğine sağlık

      Sil
    2. Ne demek canım, replik paylaşımını da bekliyorum kolay gelsin^^

      Sil
  11. Bu dizi bana sempatik geldi bir fırsatını bulursam izleyeyim bari teşekkürler. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. izleyenler 2 günde bitiriyor.şimdiye kadar hiç kötü geri dönüş almadım.şiddetle tavsiye olunur :))

      Sil
  12. Nabrut'cum senin ısrarın üzerine izledim.hele de bir dizi izliyordum bitiremedim ben yanlış zamanda izledim diye düşünüyorum galiba ondan bitmedi.baktım dedim ben normalde bitiremedim Ramazan'da hiç bitmez.drama da değil trajedi diyeyim :) ama dizi de lazımdı bana son zamanlarda izlediğim vee özellikle de özel mantıklı farklı bulduğum bir dizi oldu.bu yüzden sana teşekkürü borç biliyorum.teşekkürlerrrr :)) gerçi finali kötü olabilir :D sonra mı teşekkür etseydim? :) dün başladım 7 bölüm izledim bugün 8. bölümden devam edeceğim.yahu izlediğim sitenin altına yorum yapmışlar.olayı yanlış anlamışlar besbelli.ben o yorumları yazanların boşa izlediklerini düşünüyorum.neyse efenim konusuna bayıldım.şimdi bu adama mecbur kızıcak.kadına paragöz demişler yok daha neler.kardeşim kolay mı öyle? ben hayallerimi gerçekleştireceğim istifa ettim yanımda dur.kolay mı öyle kadının o kadar işte çalışması o kadar zorlanması? kolay mı arkadaşının onun eline para sıkıştırması? -ki bir de kore'de parası olmayan statü olarak yerin dibinde.resmen sosyal sınıflara ayrılmış gibi yahu.yani kabul edelim para lazım her yerde güç ama yani bizde şu liseli filmlerindeki gibi ay fakirrrrr demez kimse kimseye.burda resmen ayıp gibi. dayanamaz kimse sonra iki taraf da birbirini yıpratır.erkeğin düşüncesizliği olmasa mesela istifa etmek yerine kovulsa o da kadın gibi çalışsa belki gülerler uğraşırlar.yoksulluktan o kişiyi sorumlu tutunca zaten ipler kopuyor.yani ama istifa etmese hayalleri gerçekleşmezdi.ama sen kadına karnın tok olucak.çalışmak yok dersen orda sıkıntı var.bunları düşünecek sonra evleneceksin.sen anlarsın beni dedim yazdım Nabrut :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. anlamaz mıyım tamamen katılıyorum zaten spo olmasın ama ilerleyen bölümlerde kızın ayrılmasını falan öyle güzel bağlayaaklar ki. sebepler sandığımız gibi değil.
      ayrıca yorum erken olmamış çünkü bahsettiğin bölmden sonra dizi daha da daha da güzelleşiyor.Düşün yani :)
      sen devam et dizi bitince tekrar bu konuyu konuşalım hemde dizinin dedikodusunu yapalım :) birde yorumunu altına bir rumuz eklersen sen olduğunu anlarım her zaman :)

      Sil
    2. peki o zaman merve adım rumuz gelmedş aklıma :) dizimizi bitirdim az biraz önce :) gerçekten çok güzel bağladılar ben ikna olmuştum zaten çooktan :D kolay değil be cidden parasız pulsuz.bir de adam parayı kaybediyor bunlar barışıyor.bahtsız kadın da haklı yani :D yalnız o abla(2. kız) ufak arızaydı.bir ara korktum dellenir bir şey yapar zaten çok kötü karakter yok bu ablamız mı olmuş dedim ama beklediğim performans yoktu ya da ceo'yu kovmak istediğinde bir şey olmadığı için çok nefret etmedim.2. erkek seung hyun çoook tatlıydı yahu.bir ara evet bir değişti bizim çocuk ne laflar etmeye başladı ceo'ya yok bırakmayacağımlar yolundan çekilmeyeceğimler felan.yalnız sanatçılığı naifliği güleryüzlülüğü yaratıcılığı tatlılığı bitirdi beni.hele o içeceğin halkasından taşlarla kolye yapması.eğer biri o kadar yaratıcı şık bir şey yapsa nefret etsem alırdım o kolyeyi :D değişik tasarımlara bayılıyorum.başrol kızı çok tatlı buluyorum normalde de.onun özellikle genç haline bayııldım :) o işveler o hareketler yani havasıyla tatlılığıyla beni aldı götürdü 'madonna'.esas oğlan nefesimi kesti evet bazı sahnelerde nefesim kesildi bazı sahnelerde nefes almayı unuttum :D bir de kıza yeniden aşık olunca arada bir eski hali gibi davranıyordu.ee aşk işte aptallaştırıyor insanı.öyle bir adamı bile aptala çevirenler var :) sekreter'e hasta oldum elbette.bir de o departman başkanı kadının biz yalnız kadınlar güçlü olmalıyızı beni bitirdi :D daha yazacaklarım bitmedi bu kadar yazınca konuşucak bir şey kalmadı deme sonra onları da yazarım.Teşekkürler Nabrut :) -Merve-

      Sil
    3. fazla bahsetmedim burada ama bende 2. kızı pek severim ve kesinlikle bu dizide ceo kadar o da iyiydi.
      Hani kore dizilerinde genelde kız ezik sünepe olur ya.Bu dizide böyle hem güzel giyimli hem cadı oluşu şahane idi :D
      2. erkeği ilk başlarda bende beğendim ama sonra Ceo tüm kalbimi kapladı onu göremez oldum :D
      Yaz beni korkutamazsın :D İşin keyfi böyle dizinin üzerine dedikodu yapmakta zaten :D

      Sil
  13. bence de.özgüveni tam olmasa da karşıdaki bir şey yaptı mı hesap sorması bağırması.hatta saç baş yolma potansiyelini çok sevdim.ezdirmiyordu kendini.ceo beni de aldı götürdü bee.bir de şu 'dul' mevzusu bayaa üzdü beni.Türkiye'de de aynı ordaki gibi.cidden benziyor kültür felan hep deniliyor ya bunun bile benzemesi.-keşke benzemeseydi- cidden durdum düşündüm çevremdeki önceden evlenenlerin 2. evlilikleri bekar biriyle değil o da daha önce evlenmiş birisi.neden böyle hiç anlamıyorum.görmek istenirse toplumsal bir yaranın bile ele alındığı görülebilir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dul diye insanların sıkıştıması vs. çok feciydi evet!
      hatta azerbaycanda boşanan bir kadın başkası ile evlenemezmiş ancak birinin metresi olurmuş.Duyduğumda çok üzülmüştüm.Halbuki boşanmak dinen izin verilmiş bir durum.

      Sil
  14. bu diziyi daha yayınlanırken izlemiştim ve bayılmıştım öyle ki romantik komedi kriterlerim çok yükseldi.izlerken hem çok gülüp hem çok ağladığım ve ayrıca çok imrendiğim nadir dizilerdendi kesinlikle tavsiye ediyorum...

    kore aşığı...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hala izlemekte terettüd edenler için şahane bir yorum oldu teşekkür ederiz :)

      Sil
  15. Nabrutcum ben ebru bu diziye başlamayı düşünüyordumda ama kararsız kaldm sanırım öneriyorsun

    YanıtlaSil
  16. Söz konusu kore dizileri olunca bi bakıyım nabrut konusu hakkında ne anlatmış dediklerimdensin sanırım zevkimiz uyuyor kararsızdım ama başlıycam tşkler:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. zevklerimiz uyuşuyorsa bu dizi çok sevdiklerin arasına girecek. :)

      Sil
  17. Joo sang n güzel oynamış ama adamim ya işte böyle eski/meyen adam gibi aktörler gelsin canımı yesinler :P
    Diziye geç kalmışım 2014 ama müzikleri ve yer yer gelen duraganligiyla daha eski dizileri hatırlattı bana.
    Lee min jung genelde sevilesi sempatik bir kadın ama dizi boyu o bet saç modeliyle dolastirmalari mi gerekirdi bilemedim. Hep eski kıyafetlerle dolastigindan hep borç odediginden bahseden bir kadın tipi de pek yoktu cidden.
    Dizi boyu şu ne zman ortaya çıkacak bunu nerde öğrencek de aklı başına gelecek diye merakla bakındım :D :D Olmadık yerlerde de bağladılar tebrikler.
    Aslında evlilik okulu tarzı eğitim veren yerlerde seyrettirilebilir gozlerin kör olması ve evlilikle açılması örneğindeki gibi yapılan yanlışlar ve telafileri hoştu.
    Son olarak bütün seyreden canlara son sahne gibi bir sahne diliyorum :P ;)
    Senden tavsiyeyle baslamistm yine guzeldi yanıltmadi teşekkürler Nabrut selamlaar 🙇 🙇

    YanıtlaSil
  18. Sizin tavsiyeniz izledim ve o kadar etkilendim ki..Kimi zaman bir diziyi izlemem sebebim başrol oyuncuların performansı-uyumu ,kimi zaman da senaryo anlatım dili ...Bu yapımda hem senaryo hemde cast seçimi,oyuncuların uyumu ile birleşince tekrar izlenilesi sahnelerin olduğu bir dizi ortaya çıkmış.Sizinle seyir zevkimiz çok yakın olduğundan bundan sonraki önerilerinizi de takip ediyor olacağım.Bu arada dizinin özeti,oyuncuların replikleri ve kısa videolarla verdiğiniz tüyolar için de ayrıca teşekkür ediyorum.Emeğinize sağlık

    YanıtlaSil