Miracle in the cell no.7 / 2013 Kore Filmi

Park shin Hye severim.
Bkınz:Park Shin Hye.
Ama bu filmi izleme sebebim o değildi bu sefer.
Dram sevmediğimi de bilirsiniz,ama bu filme daha fazla karşı koyamadım.

Filmin ismi Miracle in Cell No.7

Miracle in the cell no.7 filminin konusu:Zihinsel özürlü bir babanın haksız yere hapse düşmesi,kızının ise büyüyüp onun suçsuzluğunu ispat etme çabaları.
Geçmişle günümüz arasında gidip gelen bir hikaye.

Dram izlemeye dayanamazken,(tamamen duygusal sebeplerden dolayı),
bu filmi neden izledim?

1-Oyunculuklar çok övüldü.
2-Çok iyi bir senaryo olduğu söylendi.
3-Kaliteli bir alt yazıya denk geldim,ki bu kısmı dizilerde çok önemsemesemde filmlerde benim için çok büyük bir izleme referansı.
4-Bu filmi izlediğim sıralar Master's Sun'ı da izlediğim için romantik komedi depom sınırı aşmış(serotonin salgısı),dram izlemeye müsait şartlar içindeydim.
Hatta kıtlıkta kalsam 5 kişi aç kalmadan kışı çıkarırdık :)

Filme böylece başladım.

Yukarıdaki maddelerin sağlamasına gelirsek;
1-Kesinlikle uzun zamandır izlediğim en iyi oyunculuklardı.Başroldeki Ryu Seung Ryong zihinsel özürlü birini canlandırıyordu,hayır sanki gerçekten özürlüydü!
ki  zaten oyunculuğuna bayılırım,hatta şurada bahsettiğim All About My Wife filminde kendisine hayran olmuştum.
Adamın kızını canlandıran ufaklık ise mükemmeldi!Babasının akılsız başına akıl olmuştu.Bacaksızın yanaklarını mıncırmak istedik,film boyunca kaç kez aynı sözleri tekrarladık bilmiyorum.
Kız nazarımızdan ölse yeridir!
Twitter film club olayı :)

Sevdim,ağladım.
Dram sevmiyorsanız bile ben gibi depolarınız dolu olduğu,yüksek dozda serotonin salgıladığınız bir dönemde mutlaka izleyin.

****
Son Söz

Film hakkında bir fikriniz olması için bir replik paylaşayım.
''Babası hapse atılınca küçük kızımız Polis şefine yalvarıyor!''



Yorum Gönder

23 Yorumlar

  1. Park shin hye'i ben de severim hatta the heirs'i lee min ho için değil bu kızımız için izlemeye başlamıştım :) dizi ve filmler de bende dram sevmem romantik komedi olsun benim olsun ;) ama sen sevdiysen bu akşam izlenecek bu film :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. master's sun üzerine bir de heirs izliyorsun eminim seninde depoların dolu :Dizlemenin tam zamanı :))

      Sil
  2. ahh yavrummmm...
    twitter film club without me :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çünkü düşesciğim telefondan izlemek istemedi.okuduğun üzere yazık oldu :(

      Sil
  3. Master Sun geçen yıl'dı sanırım izleyip beğenmiştim.Şu sıralar pek vakit bulamasamda izlemeli...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Master's sun 2013 yapımı.Başka bir dizi ile karıştırmış olabilirsin
      .Kendine vakit ayırmayı unutma :)

      Sil
  4. Sabah yazını okuyunca izleyeceğimi söylemiştim izledim ve yine buradayım :) son zamanlarda izlediğim en iyi dramdı güldüğüm kadar ağladım :/ baba rolündeki oyuncu gerçekten çok başarılıydı ve son sahnelerde içim parçalandı :( paylaşım için çok teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım arkadaşım izlemiş bile ♥♥♥
      çok acayip komik yerlerde vardı evet :)
      ama filmi izleyip hemen uyumalı yoksa insanı depresyona sürüklüyor :(
      Ben teşekkür ederim güzel yorumun için

      Sil
  5. Geçen gün filmleri araştırırken görmüştüm izleyecekler arasında almıştım senin yazını da görünce ertelemeden izlemeye karar verdim:D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İzledikten sonra tekrar konusşalım.
      zaten sonun da içini dökecek birilerini arıyor olabilirsin.

      Sil
  6. Filmi izledim cok guzeldi .Dunya adaletı anca bu kadar oluyor işte,paylasım icin cok tesekkurler.Kore filmlerini cok secemiyorum tavsiye olunca ıyı oluyor.(Yalnız ben bu kadar yorum yazmazdım internetde hergun yorum bırakır oldum ,ne oluyor bana boyle;)butun yazılanları muhatap alıp cevap vermen gercekten cok guzel .tekrar eline saglık...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Filmi sevdiğine sevindim.dediğin gibi :(( Sonunda adam öldürülmüş olduktan sonra neye yarar :((
      Yorumların için asıl ben teşekkür ederim.siz beni yazdıklarımdan az çok tanıyorsunuz.
      Bende böylece hem seni tanımış oluyorum hem sohbet ediyoruz

      Sil
  7. Gerçekten super filmdi.Ne kadar ağladım ya.))Bu arada Azerbaycandan salam olsun))severek blogunu takipteyim)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ağlamamak mümkün değildi hakikaten :(
      Azerbeycan'dan beni okuyan birileri var demek çok mutlu oldum.
      Bloğunu takibe aldım.azerbeycan türkçesini çok seviyorum seni okurken biraz öğrenirim belki.
      Hem çözemediğim bilmediğim kelimeleri sana sorarım :)

      Sil
    2. Tesekkurler)ben de turkiye turkcesini cox severim))her zaman sora bilirsin.severek yardimci olurum)

      Sil
  8. Yazdiklarina katiliyorum film çok iyiydi. Bize arada böyle dramlar iyi geliyor ;)

    YanıtlaSil
  9. Merhabalar, filmi ben de dün izledim ancak altyazı ne yazık ki epey bi kötüydü. Sınıfta kaldı diyebilirim. Çeviriyi yapan arkadaş filme ayıp etmiş biraz. Umarım zamanla kendisini geliştirir.
    Ayrıca film son zamanlarda izlediğim en iyilerdendi. Ben de blogumda şiddetle tavsiye ettiğim filmler köşesine yazdım.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. iki çeviri var birisini park shin jye fan grubu çevirmiş ve siz onunla izlediniz büyük ihtimal çünkü dediğiniz gibi çok kötü bir alt yazı.ben sarangni.org'dan neo nun alt yazısı ile izledim ki her zaman çok kaliteli alt yazı verir.
      keşke sizde o alt yazı ile izleseydiniz yada tekrar izleyin :)

      Sil
  10. Bu filmi izledikten sonra sırf insanlara tavsiye etmek için filmle ilgili paylaşımda bulunan bloglara baktım ve buraya denk geldim... Bu filmin senaryosu ve oyunculukları tek kelimeyle muhteşem. Bu filmde Aamir khan, thom hanks ve robin Williams kokusu var.Hem dramı hem komediyi cok güzel birşekilde serpmişler filme. Özellikle babanın idam edileceği günkü sahnede ağlamamak elde değil... Böyle bir yapıtla az da olsa insani duygularımızın kırpraşmasına vesile olanlardan , emeği geçenlerden Allah razı olsun... Yüce Allah kalplerini hidayet nuruyla nurlandırsın...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. siz idam edildiği günkü sahne dediniz bende hemen canlandı ve tüylerim ürperdi.
      senaryo kadar oyunculuklarda çok iyi olduğu için bu kadar kalbimize dokundu diye düşünüyorum.
      amin...
      Allah kalbi ince kullarından olmayı nasip eylesin cümlemize...

      Sil
    2. Amin. Ecmain inşAllah

      Sil
  11. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil