Love 911 Banchangkko (kore filmi)

Son zamanlarda izlediğim en iyi kore filmlerinden diye bir giriş yapayım ki yazının devamına dikkat kesilsin:)

Filmin ismi Love 911 Banchangkko.



Bir doktor ve itfaiyecinin yolları kesişir.Doktor başına gelen bir olaydan dolayı doktorluğunun yanmaması için itfaiyecinin şahitliğine ihtiyaç duyar.
İtfaiyeci ise inatçının tekidir ve ona yardımcı olmayacaktır.
Kızımızın bu şahitliğe kesinlikle ihtiyacı olduğundan;
son çareyi,yıllardır eski karısının odasını bile,bozup dağıtmayan vefalı itfaiyeciyi tavlamakta bulur.



Kızımız itfaiyeciyi tavlayabilecek mi dersiniz?

İtfaiyecinin bir göz kırpmaya,



bile tahammmülü yok mu yoksa!



İlk bir saatte kaç kere kahkahalarla güldüm.Tam romantik komedi tadında ilerledi.

Bir saatten sonrasında gözlerim zaman zaman doldu,tüylerim diken diken oldu...

Evet tarzı için romantik komedi-dram diyebilirim ama öyle çerezlik içi boş bir senaryo değil.
Genelde 120 Dakikalık filmlerde illa ki sıkılırım,ama bu filmde ancak film bittiğinde saate bakmak aklıma geldi.

Bu film hakkında daha fazla bir şey söylemeye gerek yok aslında ben lafı çok bile uzattım.
Ne olur izleyin diye bi yalvarmadığım kaldı:)
Bu hafta sona listenin başına alarak bu filme bir torpil geçin sonra da bana film hakkında bir yorum bırakmayı unutmayın olur mu?:)

Not:Bir film daha bir düşes eşliğinde izlendi:)
Not2:İzlemek için filmin ismine tıklayabilirsiniz.
Dikkat! :

Kız filmde ayılıp bayılınca,kesin çaresiz bir hastalığı var ölecek diye düşünürken neyseki mutlu sonla bitti :)Seyhan dizinin başrol oyuncusuna aşık olacağımı iddia etse de ben başroldeki kızı daha çok sevdim:)Birde o hastaanın kocasının fişini sen çek dediği sahnede çok etkilendiğimi söylemem lazım

Yorum Gönder

61 Yorumlar

  1. sen tavsiye edersin de seyretmez miyim :)
    su an bilgisayarima inmesini bekliyorum.
    kore filmlerini cekirdek gibi bitirdigim bi zamanda iyi geldi.

    YanıtlaSil
  2. tam da izleyecek film arıyordum;bi izliyim de öyle geleyim film yorumuna:))

    YanıtlaSil
  3. vaaay ne atraksiyonlar yapmışsın sen!! izlemeyen okumasınlar falan..
    bahsedilen düşes benim arkadaşlar! hani aranızda bilmeyen varsa.. ;)
    ve ben tekrar tekrar izleyeceğim bir filmim olmasından yana çok mutluyum.

    YanıtlaSil
  4. selam yine ben :D
    filmi az önce bitirdim ve adini nasil olup da bu güne kadar duymadigima cok sasirdim.
    oyunculuk ve senaryo kore standartlarinda cok iyi.
    ve ilk yarida benim de kahkahalarla güldügüm yerler oldu sik sik.
    komediyle dramayi güzel harmanlamislar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. beğenmen harika :)
      zevklerimiz uyuyor her zmanki gibi:)
      yorumları içinse komao:)

      Sil
  5. nabrut abla verdiğin gazla açtım filmi şu saatte bitti ama iiki seyretmişim iiki güvenmişim sana neredeyse güzelim kore filmlerinden uzaklaşıaktım ki bunla geri döndüm sahalara hep bekliorum böyle tavsiyeleri;)
    spoiler verirsem kızın biçok repliği,o utanmazlığı, cesareti gerçekten başlı başına seyretme sebebi bence bayıldım hele ki çiftlere birde bu koreliler yüzünden gittikçe standartlar yükselior gözümde valla netcem bilmiorm;)
    biraz uzattım mı sanki ne;?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. beğenmene çok sevindim aplacım:)
      uzzun yorumlara bayılırım heleki mevzu filmlerse.
      bu koreliler yüzünden hepimiz evde kalacağız evlensek mutsuz olacağız o doğru :)
      birde kızın polislerle ceza pazarlığınıysa hiç unutmayacağım tabi:)

      Sil
  6. Biraz önce izledim ve izlediğim gibi de yorum yapmak istedim :) gerçekten güzel bir filmdi ve benim de duygulandığım sahneler vardı özellikle de adamın ölen karısı ile olan sahneleri ama kadının hastalığı biraz havada kaldı ya da ben o kısmı kaçırdım ameliyat olmayacak mıydı? ( sen değil ama ben başrole aşık oldum sanırım :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. böyle bir post yaparak beklentileri yükselttim mi diye korkuyoordum ama sevdik deyince içimi rahatlattınız:)
      başrolü sana hibe ediyorum:)
      kızın hastalığı bence tamamen ters köşe yapmak için araya sıkıştırılmıştı ki amcına da ulaştı

      Sil
  7. yine ben':) bu sefer izleyip geldim ama.
    film güzeldi sevdim. başlarda kızın hareketlerine katlanamadım ama sonunda kızı da sevdim. senin gibi en etkilendiğim sahne de adamın fişi çek dediği sahneydi. itiraf edeyim bir iki damla yaşta düştü yanaklardan!
    başrol abi de tam aşık olunası tipti, izlerken hep birine benziyor deyip durdum. ve ben yan karakterleri de çok sevdim. özellikle şeflerini:) Sayende güzel bir film izlemiş oldum,teşekkürler:))
    son sözüm ise ''hayat kurtarmak için ne güzel bir günnn'':)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. orada bende aynı duyguları yaşadım...
      bende birine benziyor dedim ama bulamdım.
      kesinlikle yan karakterler de çok şekerdi.
      veee tekrar gelip yorum bıraktığın filmi beğenerek beni mahcup etmediğin için teşekkür ederim:)

      Sil
  8. Canım listeye aldım filmi. Bu arada daha önce izlediğim bir dizinin fragmanında komedi ama aksiyonun da olduğu bir kore dizisine satlamıştım. Sanırım istenbulda da çekilen sahneleri var ama korece yazılınca filmin adı bilemedim. İzledinmi yada biliyormusun. Bilgi verebilirsen sevinirim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İstanbulda çekilen bir kore filmi duymadım malesef :(

      Sil
  9. Evet ilk cümleyi okuyunca daha bir dikkat kesildim :)
    Ben de genelde film izlerken sıkılırım tam benlikmiş bu.O zaman bir ay sonra izleyeyim, unutmazsam yorum bırakırım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bu filmi izledikten sonra iyiki izlemişim kim tavsiye etöişti ki diye mutlaka aklına gelirim:))

      Sil
  10. Merhaba tavsiyene uyup izledim ve bende begendim guzel bir filmdi ayni sekilde bende kizin olecegini sandim olmeyince sasirdim hatta neyse tavsiyen icin tesekkurler bu arada bas roldeki cocuga bayildim :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. başrolü sana hibe ediyorum:))
      acaba ben bu postla beklentileri yükselttim mi derken beni mahcup etmediğiniz ve endişelerimi giderdiğiniz için çok teşekkür ederim.

      Sil
  11. dizilerinize yetişemesem de, filmlere yetişebilirim ki :))
    ben bir koşu gidip izliyim, yorum sonra :)

    YanıtlaSil
  12. Hmm Nabrut izlemişse bunu Zeynep'te izlemeli hemen :)
    Yine çok güzel detaylarla çok güzel bir tanıtım yapmışsın, izlemeden beklemek mümkün değil.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. izleyenleri yorum yapmaya davet ediyoruz ama unutma:)

      Sil
  13. izledimmm.. çok güzeldi :))
    ama ağladım ben :(
    adamın karısının fişini çekmesini istediği, kızın özür dilediği sahnede..
    kızın adama 'senden bile vazgeçecek kadar' dediği sahnede..
    ve çökecek yerde adamın 'yaşamak istiyorum beni kurtarın' dediği yerde.. /çok mu sulugözüm acaba??
    ayy yorumlarda spoiler veriliyor muydu :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yok sulugöz değilsin hakikaten acıydı :(
      yorumlar serbest kürsi :)

      Sil
  14. Dikkat Spoiler kısmına kadar okudum. ve tabii ki izlemeye karar verdim. En kısa zamanda izleyeceğim ;))

    YanıtlaSil
  15. Filmi az önce bitirdim. Çok çok çok sevdim. Ayılıp bayılmaları belliydi zaten malumdu. Ama güzeldi. Öyle şıp diye aşık olunan film+dizileri sevmiyorum. Zamana yayılı olanlar daha çok hoşuma gidiyor. Filmin bak -öldürürüz ha- havası hep diken üzerinde tutuyor izleyiciyi :D eee adam itfaiyeci kadın da hasta olunca insan kötü sona hazırlıyor kendini. Ben hep derim sonu mutlu olan her yapımı severim. Bu film de beni fazlasıyla memnun etti. Bu güzel film tavsiyesi için teşekkürler^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. rica ederim asıl ben yorumlar için teşekkür ederim :)
      benimde dizi olsun film olsun hepsi mutlu son olmalı yoksa depresyon hali :)

      Sil
  16. filmi izledim güzeldi.senaryoyu ben yazsaydım kız beyin tümöründen ölür.itfaiyeci de bir daha hiç kimseye yaklaşmazdı.yada itfaiyeci enkazdan çıkamaz.kızda ameliyatta ölürdü.ruhları kavuşurdu.(çok dramatik ama bugün mutlu son olması için kötü bir gün)
    Havva

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım benim :) bazen acıların çocuğu olduğunu düşünüyorsun sende demi :)
      beğendiğine sevindim :)

      Sil
  17. Sen tavsiye edersen, tabiki bu filme torpil yapılıp izlenecekler listesinde en başa alınır :) izleyince de yorumlarimi yapicam :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağolasın :)
      senin gibi bir film kurdunun yorumları çok önemli..
      bekliyor olacağm:)

      Sil
  18. İşte filmi buldum :) İzleyip döneceğim ;)

    YanıtlaSil
  19. Akşam ki izleme listeme aldım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. beğeneceğini düşünüyorum yorumları da okuduysan görmüşsündür :)

      Sil
  20. Selam nabrut,tavsıyen uzere dun akşam fılmı ızledım.genel olarak filmi begendim.yakın zamanda izledigim romantık komedıler ıcınde cok iyiydi sonu falan, yanlız sorun bence bu kore erkeklerını fazla vefalı yapmaları,evli olmadıgını dusunerek dıyorumkı. Erkekler oyle 3 yıl falan beklemezler kanmamk lazım boyle romantızme canım ;))blogu takıp etmeye devam

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evli değilim.Kesinlikle dizi ve filmlerdeki romantizme inanıp onu bekleyecek yaşı da geçtim.
      Ben gerçekte var olmayan bu hoş hayatları izleyerek telafi ediyorum :DDD
      Bende yorumlarını beklemeye devam edeceğim

      Sil
  21. TEŞEKKÜRLER ... tavsiyeni dinledim ve filmi izledim bayıldım bayıldım bayıldım :D :D baya baya güldüm ben bu filmi izlerken sonlarına doğru hüzünlendim hele kilise sahnesinde kız ne güzel ağladı öyle içime battı resmen :( eşime filmi anlattım ve eğer ben ölürsem kesinlikle hemen başkasını bulmasını istediğimi söyledim çünkü bir ölünün ardından ölü gibi yaşamak gerekmez bence :D sevgi sevdiğin kişinin mutluluğuyla mutlu olmaktır bence ve asla eşimin mutsuz olmasını istemem benimle yada bensiz nasıl mutlu oluyorsa öyle yaşamasını isterim (onun da bana aynı şeyleri söylemesi ve bensiz başkasıyla mutlu olmasının zor ihtimal olduğunu söylemesi yüreğimi okşadı açıkçası) :D :D kısacası Allah sevenleri ayırmasın inş :) çok duygusal oldu kusura bakmayın ama benim en çok ağladığım film de PS:I Love You'dur durumumu anlatabildim herhalde... :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. rica ederim beğendiğine sevindim.
      gerçekten güzel filmdi.hem romantikliği ghem komdisi tam tadında idi.
      dram kısmı da gayet hoştu.
      eşinde ne hoş demiş.maşallah maşallah.
      ama filmde tam bu yazdığın duygusallığa itiyor ne deyim :D

      Sil
  22. nabruuut sonunda filmi izledim. az önce başka bir yorum yapmıştım ama o gitmedi galiba. tekrar yazayım dedim. dram dozu yerinde bir filmdi. sevgili olmalarına kadarki sahneler çok eğlenceliydi. kızın annem öldü diyip telefonda annesiyle konuşması, ardından adam onu atacakken kızın direksiyona yapışmasına çok güldüm. Allahtan mutlu sonla bitti ona da ayrıca mutlu oldum. itfaiyeci kısa saçlı kızla diğer oğlanın arasının olmasına da çok sevindim. kilisede kızın bir daha seni görmeye gelirsem benden saklan demesi içimi burktu :( en güzel ağlayan kadınlardan herhalde nasıl güzel rol yapıyor. şimdi öncelikli hedefim başrol adamın diğer filmlerini dizilerini araştırmak :D önerin için çok teşekkür ederim çok güzeldi! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. divitırdan da yazdığım gibi beğenmene sevindim. sen romantik komedi istemiştin aslında ama bunun dramı romantikliği komedisi de o kadar dengedeydi ki ille izle izlemiştim :)

      Sil
  23. İzledim ve dediğin gibi güzeldi

    YanıtlaSil
  24. İzledim ve film güzeldi

    YanıtlaSil
  25. gece gece ne izlesem diye düşünürken senin bloğu ilk açıp incelerken önceden izlemiş ve çok beğenmiş olduğum dizi/filmleri senin de çok beğenmenden ötürü "bu film mutlaka izlenmeli" dediğin filmlerden birkaç tane not etmiştim ve bu da onlardan biriydi..ben ağlak filmlere bayılan bi tipim normalde ama abd nin hit olan romantik komedilerini (dizi değil) bitirmiş biri olarak son dönemler kore romantik komedilerine sarmış bulunmaktayım ve bu film de biraz dram barındırmış olsa da birçok komik sahnesiyle gerçekten zamanın nasıl geçtiğini farkettirmeden izletti.. çok sevdimm ve keyf aldım! ;)

    herkese hibe edip durmuşsun ama başrol benim! )) kızın oyunculuğu çok çok iyidi fakat bu işler görecelidir bilirsin bi tık daha güzel olabilirdi dedim ))
    yan rollerdeki tipler herkesin de dediği gibi müthişti.. favorim bi dizide aşırı uyuz olduğum kim seong oh ) bu roller/karakterler adamın feleğini şaşırtıyo işte böyle.. )) neyse yazacak çok şey var çenem durmaz ben tavsiyen için teşekkür edip gidip(yataktayım) uyuyayım (saat 08:23a.m) ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. beğendiğine sevindim :) duygu geçiişleri şahane olan, şaşırtan bir filmdi ki kore filmleri dizileri kadar iyi olmadığı halde bu film unutulmazlardan...
      haha. sana da hibe ettim gitii :D

      Sil
  26. A moment to Remember dan sonra bir daha boyle guzel kore filmi denk gelmez diye dusunuyordum, umitlerimi yeserttiniz . Tesekkurler tavsiye icin. Bsrol ve diger yan roller ayri ayri iyilerdi.. Soguk hava deposundaki itiraf da guzeldi hani:) kizin gulumsemesine bittim.Dusunmeden izleyin derim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. beğendiğinize sevindim. herkese rahatlıkla tavsiye ettiğim ve güzel dönüşler aldığım bir film. hatta bir daha izleyesim geldi bu yorumdan sonra :D

      Sil
  27. Merhaba, blogunu uzun süredir takip ediyorum ama bu ilk yorumum :) tavsiyelerine bayılıyorum ve günlük olarak sayfaya her gün uğradığımı fark ettim :)alışkanlık oldu sanırım ,evet iyi ki tavsiye etmişsin bu film keyifle izledim yeri geldi gözyaşlarımı tutamadım tabi, az önce bitirdim filmi ve sıcağı sıcağına yazayım dedim senaryo çok iyiydi, ve tabi oyuncularda öyle Han Hyo Joo yu sarayın incisi dizisinden hayranlıkla izlemiştim ve başarı bir oyun sergilemişti kesinlikle tavsiye olununacaklar listesinde bu film :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. nasıl mutlu olduğumu anlatamama gerek var mı? teşekkür ediyorum. böyle güzel yorumlarını benden eksik etme...
      Filmi beğendiğine sevindim benimde çok sevdiğim filmler arasında ...

      Sil
  28. Çook çok teşekkür ederim böyle güzel bir filmi izlememe vesile olduğun için. :) Emeğine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. rica ederim bende geri dönüşte bulunduğun için çok teşekkür ediyorum :)

      Sil
  29. Senin tavsiye ve onerilerine bakip film veya dizi izlemeyi tercih edyrm. Ilk defa yaziyorum cok tatli bir blogun var samimi ve icten... Umarim hep boyle kalir:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok mutlu oldum. blog yazmanın en güzel yanı böyle yorumlar almak sanırım. teşekkür ediyorum. her zaman beklerim

      Sil
  30. Kore sinemasına çok hakim olmasam da romantik komedi türündeki filmleri takip etmeye çalışıyorum. Ve şahsen klişelerle dolu bu filmi çok sıkılarak izledim. Yanlış anlaşılmasın, 'yabani ve yaralı adamı iyileştiren inatçı ve çekici kadın' temasını işlemelerine sözüm yok, romantik komedinin en ilgi çekici mizansenlerinden biridir zira. Filmin esas problemi, konunun işleyiş tarzında hiçbir yenilik olmamasıydı, her adımı önceden tahmin edilebilir bir senaryo söz konusuydu. Oyuncular ise oldukça iyiydi, enkaz altında kalan adam bile şahane oyunculuk sergiledi, ailesiyle telefonda konuşma sahnesi çok gerçekçiydi. Eğer bu film iyi örneklerdense diğer filmleri beğenmem oldukça güçleşecek sanırım. Tavsiye için tekrar teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Her filmi herkes sevecek diye düşünmüyorum ben de. Yorumlara bakarsan genelin sevdiği bir dizi olmakla bazen bazı filmler o kişi için yalnış zaman yanlış kişi gibi kavramlar yüzünden sevilmeyebilir normal buluyorum bunu.
      ama kore filmleri zaten dizilerine nazaran kötüdür bunu hep söylerim aklında bulunsun :)

      Sil
  31. Gerçekten çok güzeldi bayılarak izledim.Öneri için sagolun . Bu tarz başka filmler var mı sıkılmadan izleyebileceğim?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğendiğine sevindim :)
      Şu listeyi bir incele istersen
      http://nabrutvebiz.blogspot.com.tr/2014/06/en-iyi-kore-filmleri-2013.html

      Sil
    2. Beyler bi film vardı itfaiye filmi kore japon ve ya çin bilmiyom icinde hapishanede yangın oluyor ve bir cocuk itfaiyeci bir tane kacan mahkumu adamlariyla birlikte buluyo onlarla dovusurken bir tanesi güneş tılsımı diye bir sey var onu cocugun kalbine sapliyor ve saplanan güneş tılsımı cocugun icine giriyo film bu arakadaslar ama ismini hatırlayamıyorum

      Sil
  32. Beyler bi film vardı itfaiye filmi kore japon ve ya çin bilmiyom hapisanede yangın cikiyor ve itfaiyevileri çağrıyorlar bir cocuk kacan mahkum adamlari birlikte onlari bulu sonra dovusuyor bir adamda gunes tilmisi cocugun kalbine sapliyorlar ve kaciyorlar bir kac saat sonra cocuk uyaniyor bir gunden sonra cocugun gucleri oluyo boyle bir film vardi ama ismini hatırlayamıyorum bana yardimci olurmusnuz lutfen

    YanıtlaSil